Ja ik heb 1 keer 1 ritje gehad, dat was na mijn tentamens rond een 15u van Utrecht naar Barneveld... (in een opel bus geloof ik)quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:50 schreef PIB het volgende:
Potverdorie, al weer geen ritten deze week. Probeer het te combineren met colleges e.d., maar steeds niks. Gisteren vanaf 11.30 beschikbaar, morgen vanaf 13.00uur. Lijkt me niet onredelijk om dan minstens een ritje mee te pakken vanuit omg Utrecht richting Braboland. Kennelijk denkt EW daar anders over...![]()
Volgens mij rijdt er één vanuit dat dorp daar (bij dat weiland) en een andere vanuit Minervum, maar daarvoor moet je een stukje lopen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:55 schreef Mathijz het volgende:
Minervum is dezelfde buslijn, dus ook uursdienst.
Buslijn 7 is misschien nog een optie xx:02 uur, xx:32 uur is onder de A27 door, en dan bij de KPN links.
En daar zit geen leuk cafetaria naast de halte?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:11 schreef Keuzer het volgende:
Bah zie net in born de bus in de verte wegrijden -.-
ik rij er alleen over met de bus van Meerkerk naar Utrecht, dat gaat altijd prima, maar daar zal je weinig aan hebben?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben al even niet meer over de A2 geweest, hoe is deze nu?
Ik doel op het lange stuk tussen Eindhoven en A'dam, is dat nog steeds zo'n crime als de vorige keer ik er over ging?
Blegh, ik moet om 17:00 uit de buurt van Eindhoven vertrekken, richting het noorden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef enpe het volgende:
Mwa bij knooppunt Deil kom ik 9 van de 10x in langzaam rijdend verkeer terecht, midden op de dag kun je er meestal nog wel een beetje doorrijden. Verder is er rond Den Bosch een heel stuk bij gekomen waar je 120 mag.
Voor de rest is er niet zo gek veel anders...hoe dichter je bij de randstad komt hoe grotere zooi het wordt.
Verwarming stond vol aan en stoelverwarming op max. Het was warmer dan buitenlopenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Maharbal, maandag ben je ziek.
Zit nu in een A6 te wachten. Stoel helenaal achterover en half pitten.
Kan er wel een appetijtelijk vrouwtje langskomen met een pizza?
Als ik je voorbij zag komen had ik je echt voor gek verklaard. Sterker nog: ik doe het nog steeds.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Verwarming stond vol aan en stoelverwarming op max. Het was warmer dan buitenlopen.
Het moest gewoon gedaan worden. Even pre-zomer kriebels krijgen.
Zo keken ook veel mensenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Als ik je voorbij zag komen had ik je echt voor gek verklaard. Sterker nog: ik doe het nog steeds.
Gek he?quote:
Waarom ga je niet vanuit Meerkerk met die kentekenpapieren naar Amersfoort om die auto te halen en vervolgens met die auto via Houten weer naar Meerkerk? Is toch veel relaxter?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Maandag weer werken. Eerst auto ophalen in Vlaardingen (10 minuutjes fietsen van waar ik woon, altijd lekker). Dan naar Meerkerk. Vervolgens vanuit Meerkerk met een envelop kentekenpapieren naar Houten met het OV en tot slot van Amersfoort naar Meerkerk.
Ik mag een oud type Ford Mondeo rijden en de andere staat nog niet op de site. Nog geen Audi voor mij dus
EDIT: 2e rit verschijnt net op de site, een Volvo S80 T5. Ook leuk
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:07 schreef Keuzer het volgende:
Ik had een mooie show van de pliessie op de a27 vanmiddag...
Een plissieauto haalde mij in met aanzienlijke snelheid dus ik wilde wel even graag weten wat er aan de hand was, km verderop reed ie ineens met zn bordje aan: plissie-volgen... met erachter een bmw 5 serie waar een norse turk (no offence hoor) in zat xD, hij zat echt keihard te balen
Maargoed jij bent dus wakker gehouden door onze dienende vrienden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |