abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76830069
Ja bij ING breda idd zal volgende keer ff quoten.
pi_76831790
No prob! Goed om te weten voor volgende keer!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_76834019
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:50 schreef PIB het volgende:
Potverdorie, al weer geen ritten deze week. Probeer het te combineren met colleges e.d., maar steeds niks. Gisteren vanaf 11.30 beschikbaar, morgen vanaf 13.00uur. Lijkt me niet onredelijk om dan minstens een ritje mee te pakken vanuit omg Utrecht richting Braboland. Kennelijk denkt EW daar anders over...
Ja ik heb 1 keer 1 ritje gehad, dat was na mijn tentamens rond een 15u van Utrecht naar Barneveld... (in een opel bus geloof ik)

Ik studeer ook in Utrecht dus...

Oe...ik ga maar eens slapen, morgen weer vroeg werken
pi_76839016
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:55 schreef Mathijz het volgende:
Minervum is dezelfde buslijn, dus ook uursdienst.

Buslijn 7 is misschien nog een optie xx:02 uur, xx:32 uur is onder de A27 door, en dan bij de KPN links.
Volgens mij rijdt er één vanuit dat dorp daar (bij dat weiland) en een andere vanuit Minervum, maar daarvoor moet je een stukje lopen.
pi_76839452
Ik heb wel vaak dat ik uiterlijk rond 5 uur thuis moet zijn omdat ik 's avonds verplichtingen heb en als ik dan alleen 's ochtends en 's middags beschikbaar opgeef krijg ik 9 van de 10 keer wel een ritje. En dan ook korte, zodat ik ook daadwerkelijk vroeg thuis ben
pi_76850074
Maandag weer werken. Eerst auto ophalen in Vlaardingen (10 minuutjes fietsen van waar ik woon, altijd lekker ). Dan naar Meerkerk. Vervolgens vanuit Meerkerk met een envelop kentekenpapieren naar Houten met het OV en tot slot van Amersfoort naar Meerkerk.

Ik mag een oud type Ford Mondeo rijden en de andere staat nog niet op de site. Nog geen Audi voor mij dus

EDIT: 2e rit verschijnt net op de site, een Volvo S80 T5. Ook leuk
pi_76850344
Bah zie net in born de bus in de verte wegrijden -.-
pi_76850667
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:11 schreef Keuzer het volgende:
Bah zie net in born de bus in de verte wegrijden -.-
En daar zit geen leuk cafetaria naast de halte?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:39:20 #134
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76851775
Ik ben al even niet meer over de A2 geweest, hoe is deze nu?
Ik doel op het lange stuk tussen Eindhoven en A'dam Utrecht, is dat nog steeds zo'n crime als de vorige keer ik er over ging?
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_76851832
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben al even niet meer over de A2 geweest, hoe is deze nu?
Ik doel op het lange stuk tussen Eindhoven en A'dam, is dat nog steeds zo'n crime als de vorige keer ik er over ging?
ik rij er alleen over met de bus van Meerkerk naar Utrecht, dat gaat altijd prima, maar daar zal je weinig aan hebben?
pi_76852212
Mwa bij knooppunt Deil kom ik 9 van de 10x in langzaam rijdend verkeer terecht, midden op de dag kun je er meestal nog wel een beetje doorrijden. Verder is er rond Den Bosch een heel stuk bij gekomen waar je 120 mag.

Voor de rest is er niet zo gek veel anders...hoe dichter je bij de randstad komt hoe grotere zooi het wordt .
pi_76852439
Jeuj ik heb mn frietje in sittard ;D a2 is iets beter geworden maar nog steeds niet leuk :p
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:55:57 #138
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76852512
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef enpe het volgende:
Mwa bij knooppunt Deil kom ik 9 van de 10x in langzaam rijdend verkeer terecht, midden op de dag kun je er meestal nog wel een beetje doorrijden. Verder is er rond Den Bosch een heel stuk bij gekomen waar je 120 mag.

Voor de rest is er niet zo gek veel anders...hoe dichter je bij de randstad komt hoe grotere zooi het wordt .
Blegh, ik moet om 17:00 uit de buurt van Eindhoven vertrekken, richting het noorden.
Maar het is vrijdag; spits begint eerder, hoop ik
pi_76853728
Kut xD 5 gehaald.. Volgende week woensdag een her dus minder werk voor mij.. Voor maandag al wel twee ritjes
pi_76858356
Voor maandag heb ik 2 ritten, eerst 3 maar die is zojuist afgebeld.
Vandaag was de bushalte aan de verkeerde kant van de snelweg. Kon ik een heel eind teruglopen. Zit nu in de trein naar huis. Nu eerst weekend!
pi_76862569
En weer 10 uur gemaakt. A8, Eos en Golf plus gereden. En ja, ik heb gewoon een paar km (was niet snelweg) gereden met de KAP OPEN! Ik zou en MOEST het gewoon doen . Verwarming vol aan en kap open .

Maandag weer werken.

Ik ben kapot, ik ga maar weer 's studeren .
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:40:25 #142
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76864124
Maharbal, maandag ben je ziek.

Zit nu in een A6 te wachten. Stoel helenaal achterover en half pitten.
Kan er een appetijtelijk vrouwtje langskomen met een pizza?
pi_76864233
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Maharbal, maandag ben je ziek.

Zit nu in een A6 te wachten. Stoel helenaal achterover en half pitten.
Kan er wel een appetijtelijk vrouwtje langskomen met een pizza?
Verwarming stond vol aan en stoelverwarming op max. Het was warmer dan buitenlopen .

Het moest gewoon gedaan worden. Even pre-zomer kriebels krijgen .
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:45:45 #144
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76864339
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:43 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Verwarming stond vol aan en stoelverwarming op max. Het was warmer dan buitenlopen .

Het moest gewoon gedaan worden. Even pre-zomer kriebels krijgen .
Als ik je voorbij zag komen had ik je echt voor gek verklaard. Sterker nog: ik doe het nog steeds.
pi_76864801
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:45 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Als ik je voorbij zag komen had ik je echt voor gek verklaard. Sterker nog: ik doe het nog steeds.
Zo keken ook veel mensen .
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:19:59 #146
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76865621
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:57 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Zo keken ook veel mensen .
Gek he?

Wat overigens irritant is, als je lekker ligt te pitten en je wordt gestoord door o.a. de politie. Ja, er ligt iemand in de auto en nee, die persoon is niet deaud.
pi_76867706
Ik had een mooie show van de pliessie op de a27 vanmiddag...
Een plissieauto haalde mij in met aanzienlijke snelheid dus ik wilde wel even graag weten wat er aan de hand was, km verderop reed ie ineens met zn bordje aan: plissie-volgen... met erachter een bmw 5 serie waar een norse turk (no offence hoor) in zat xD, hij zat echt keihard te balen

Maargoed jij bent dus wakker gehouden door onze dienende vrienden?
pi_76868462
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Maandag weer werken. Eerst auto ophalen in Vlaardingen (10 minuutjes fietsen van waar ik woon, altijd lekker ). Dan naar Meerkerk. Vervolgens vanuit Meerkerk met een envelop kentekenpapieren naar Houten met het OV en tot slot van Amersfoort naar Meerkerk.

Ik mag een oud type Ford Mondeo rijden en de andere staat nog niet op de site. Nog geen Audi voor mij dus

EDIT: 2e rit verschijnt net op de site, een Volvo S80 T5. Ook leuk
Waarom ga je niet vanuit Meerkerk met die kentekenpapieren naar Amersfoort om die auto te halen en vervolgens met die auto via Houten weer naar Meerkerk? Is toch veel relaxter?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:04:15 #149
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76870311
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:07 schreef Keuzer het volgende:
Ik had een mooie show van de pliessie op de a27 vanmiddag...
Een plissieauto haalde mij in met aanzienlijke snelheid dus ik wilde wel even graag weten wat er aan de hand was, km verderop reed ie ineens met zn bordje aan: plissie-volgen... met erachter een bmw 5 serie waar een norse turk (no offence hoor) in zat xD, hij zat echt keihard te balen

Maargoed jij bent dus wakker gehouden door onze dienende vrienden?

Whehehe.

En ja, niet voor de eerste keer. En echte vrienden laten me slapen
pi_76873971
Kentekenpapieren vervoeren dat heb ik ook een keer moeten doen als "2e rit". Binnen 1 minuut klaar en weer teruglopen en wachten op de bus.

Vandaag heb ik echt lopen vliegen.. Eerst van Aalten naar Meerkerk, dat ging gelukkig goed. Daarna naar Rotterdam. Ik ging met de 181 vanuit Meerkerk naar Vianen en daar op de 90 richting Rotterdam Zuidplein (want daar moest ik toch zijn). Ik zat alleen 2 uur in die bus . Ik heb me dorpen gezien.. Damn.. Nieuw-Lekkerland.. Kinderdijk ofzo.. Pff echt wat een godvergeten stukken land.

Met de Mercedes enorme file.. Ik EW gebeld dat ik 16.00 niet ging halen.. Eerst ff paniek maar later mocht ik 17.00 aanhouden. 3 voor 17.00 was ik in Barneveld, maar ik kon Dutchlease niet vinden.. Damn.. Ik bij de ESSO gevraagd.. Daarna echt keihard dat terrein opgescheurd. Uiteindelijk toch weer 11 uur gemaakt.

Maandag 1 rit.. Eerst reizen naar Wiuwert à 4 uur 13 met het OV (!!!) om daar de auto op te halen. Dan 2 uur terugrijden naar m'n woonplaats. Ben benieuwd of ik het allemaal kan vinden, het noorden is zo`n aparte hoek van NL. Die plaatsnamen alleen al.. Uitstapen bij Yndyk Boazum (ehhh)..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')