Godallemachtig, eindelijk thuis.
Vanochtend in alle haast vertrokken en niet gecontroleerd of ik m'n portemonnee bij me had. Eerste rit moest ik in Leeuwarden ophalen en dan laat ik me altijd even brengen, dus toen had ik geen OV nodig. In Meerkerk aangekomen kwam ik er achter dat ik geen portemonnee had....
Bus naar Utrecht gepakt en de chauffeur uitgelegd. Hij begon te lachen en zei dat ik moest zitten en wenste me succes bij het volgende OV ritje.
Op Utrecht centraal kon de vrouw van de service-balie "niks voor me doen", zzz...dus gewoon naar de conducteur van de Intercity naar Rotterdam gestapt en de situatie uitgelegd....ik mocht gewoon gaan zitten. In Rotterdam aangekomen....25 min gelopen naar adres waar de auto zou moeten staan...natuurlijk stond de auto daar niet en kon ik weer terug. Wel even gebeld met EW en de vraag was of ik de auto alsnog kon ophalen in Barendrecht..."ik zal m'n best doen". Terug op Rotterdam Centraal gewoon weer de conducteur gevraagd....en mocht weer gewoon gaan zitten.
9292 gaf aan dat het vanaf station Barendrecht 11 min lopen was...hemelsbreed ja. Ik moest 't hele industrieterrein omlopen omdat er een sloot dwars doorheen liep (welke idioot verzint dat), uiteindelijk heb ik 40 minuten gelopen. Eindelijk bij de dealer aangekomen...kon ik de auto meenemen. Gelukkig woonde een vriend van mij in de buurt dus daar heel snel een tussenstop gemaakt en geld van hem meegekregen.
Auto afgeleverd bij Athlon in Almere...en betaald voor het kaartje naar Almere Centraal en trein naar Lelystad Centraal. Op Lelystad Centraal even gesprekje gehad met de buschauffeur. Eerst moest ik de volledige prijs betalen, maar toen ik even gezellig met hem buiten de bus ging babbelen en hem m'n dagverhaal had verteld...sloeg ie gewoon een kortingskaartje aan richting Zwolle haha.
Op Zwolle weer met de conductrice gesproken...en die zei dat ze het top vond dat ik uberhaupt van tevoren bij haar kwam om het te vragen, ik mocht dus gewoon weer gaan zitten.
12 uur gewerkt vandaag, waarvan ~10 uur dik in de stress

.
Morgen weer werken, maar nu eerst nog even studeren.
Waarschijnlijk heb ik gvd ook nog 's een voedselvergiftiging ofzo.