Wij zijn daar nu mee bezig. Erg leuk, maar soms wel een klote werk met al die dataquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:21 schreef supkaa het volgende:
Over 2/3 weken begint ons onderzoekspracticum, heb er echt enorm veel zin in
Dat lijkt me juist vet!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:13 schreef AFCA_DD het volgende:
Heeft iemand iets van een samenvatting van het vak functieleer toevallig? ( VU ) wat een t*fusvak
Ik vond het wel leukquote:Op maandag 15 maart 2010 15:13 schreef AFCA_DD het volgende:
Heeft iemand iets van een samenvatting van het vak functieleer toevallig? ( VU ) wat een t*fusvak
Je had ook naar het responsiecollege kunnen komen vandaagquote:Op maandag 15 maart 2010 15:13 schreef AFCA_DD het volgende:
Ik zou zeggen die eens mee aan een meeloop dag. Als je het PGO niks vind zou ik niet naar Maastricht gaanquote:Op maandag 15 maart 2010 19:50 schreef MissSpooky het volgende:
Vraag:
Ik wil volgend jaar Psychologie gaan studeren. Nu is voor mij 't handigst om naar Maastricht te gaan, maar ik weet niet zeker of zij zich richten op wat ik wil doen. Mijn interesse gaat namelijk uit naar 't gedrag van de mens (als in: gezichtstrekken/manier van doen observeren enzovoorts). Ook ben ik niet 100% zeker dat het PGO-systeem iets voor mij is.
Dus, is Maastricht wel een goede optie voor mij, of niet?
Rot tentamen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:05 schreef verregentmeisje het volgende:
Pfff heb het echt even helemaal gehad met psychologie
Ja!quote:
Haha, dat hadden wij ook met ons onderzoekquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Balen. Dan moet je zeker naar de inzagen gaan of daarom vragen. Dat maakt het leren voor de her een stuk efficienter.
Ben nu bezig met bachelorproject en heb net vragenlijsten afgenomen. Best wel leuk hoe graag mensen willen meewerken aan een onderzoek voor Universiteit Leiden.
Welk tentamen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:21 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ja!En dat terwijl ik meer heb geleerd dan voor de andere. Snap er niks van
Klinische neuropsychologiequote:
Ja, dat tentamen was voor mij ook echt een desillusie! De vragen waren of te makkelijk, of het ging in detail over een een of ander oorgaantje blablabla.. Echt suf..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:30 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Klinische neuropsychologie![]()
Erg jammer, vond het heel erg leuk en interessant om te leren. Naar mijn idee weet ik nu ook heel veel over processen e.d. in de hersenen. Maar blijkbaar is het orgaan van Corti in je oor belangrijker dan neuroanatomie an sich.Snap niet waarom we er dan uitgebreid een college & werkgroep over krijgen.. maar goed...
Toch net gehaald met 10 fout, maar het voelt nog steeds niet fijn![]()
Ga dus ook zeker uitzoeken wat je nou precies had moeten leren!
Ja precies! Er was geen pijl op te trekkenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:19 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja, dat tentamen was voor mij ook echt een desillusie! De vragen waren of te makkelijk, of het ging in detail over een een of ander oorgaantje blablabla.. Echt suf..
Ja, vorig jaar, ondertussen heb ik m'n bachelor gehaaldquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:15 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ja precies! Er was geen pijl op te trekkenWel gehaald, of niet?
Tof, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:39 schreef supkaa het volgende:
Ik ben bij het onderzoekspracticum ingedeeld in de groep die met fMRI mag gaan spelen![]()
Hmmm ja, ik heb die vragen van de uitgever ook gemaakt. Denk dat dat hetgene is wat me gered heeft (ook 10 fout)quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:20 schreef MeloD het volgende:
Ik vond Klinische Neuropsychologie ook maar een raar tentamen... En docent had nog wel gezegd dat we ons moesten richten op de grote lijnen omdat het zo ontzettend veel stof was! Ik had toevallig wat van die vragen van de uitgever van het boek gemaakt (online) dus wist een aantal van die rare mierenneukvragen wel. Had 10 fout. Maar ik moet ook zeggen dat ik 't in 1.5 dag 'geleerd' had dus vind mijn puntenaantal wel terecht
Leidenquote:Op donderdag 1 april 2010 09:02 schreef Grumpey het volgende:
Jullie zitten niet op de VU zeker? Daar wordt neuropsychologie afgenomen met open vragen namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |