Oh oké. Denk ik eens aan mijn medemens.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:59 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het nu nog werkt. Probeer het in het vervolg topic.
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh oké. Denk ik eens aan mijn medemens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:01 schreef Trannellius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:13 schreef Trannellius het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:15 schreef griekjeee het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:17 schreef Trannellius het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar genoeg gespoilerd
Hoera! Weer een kuttopic!
Jij bent toch de dj? Ik heb wel zin om de dansvloer te ebstijgen op de beats van dj Mental Jos.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:27 schreef afcajos het volgende:
Komen we allemaal in ons wolvenshirt?
En we moeten zeker Queen - Crazy little thing called love aanvragen. Kijken of we de kekke dansmoves van de legendarische ONZ-meet kunnen overtreffen.
Ik zie dat al voor me, aan iedereen vragen: 'hey, zit jij toevallig op fok!?'quote:Op maandag 18 januari 2010 23:31 schreef Trannellius het volgende:
Trouwens, hoe moet ik mensen daar herkennen?
Straks zit ik in ene bij een verkeerde meet
Nou ja, DJ...quote:Op maandag 18 januari 2010 23:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Jij bent toch de dj? Ik heb wel zin om de dansvloer te ebstijgen op de beats van dj Mental Jos.
Of "speel jij toevallig in een clip van Ali B?"quote:Op maandag 18 januari 2010 23:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zie dat al voor me, aan iedereen vragen: 'hey, zit jij toevallig op fok!?'
je meot jezelf niet te kort doen. Je had ook een spandoek.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nou ja, DJ...Ik spin die plaatjes af en toe op party's vanaf mijn laptopje aangesloten op een versterker via BPM studios.
Dat kan ook nog ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Of "speel jij toevallig in een clip van Ali B?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |