Nog altijd het semi-intellect aan het uithangen zie ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:49 schreef phpmystyle het volgende:
Overigens kom ik alleen als Remlof Bio Emimich wel komen, Yvonne mag niet komen.
Onder die voorwenselen ga ik alleen.
Zeker weten, en ik zut nu achter IE, dus kappen met NSB'en. En voorwendselen is prima, of vond je het een serieus voorstel van mequote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:54 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Nog altijd het semi-intellect aan het uithangen zie ik
Het is voorwendselen, en je gebruikt het woord verkeerd. Je bedoelde volgens mij voorwaarde
Ey swa, wat zit je deze topic te kicken?quote:
Mag dat niet?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:44 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ey swa, wat zit je deze topic te kicken?
bij mij thuisquote:
Jij bent de bob?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:27 schreef Biels het volgende:
Wie gaan er nog meer? Anders sta ik daar straks weer alleen.
Ik dacht dat jij de zatte toeters van de avond weer veilig thuis zou brengenquote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de zatte toeters van de avond weer veilig thuis zou brengen
Mag ik ook komen dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:55 schreef RickoKun het volgende:
VANAF NU GAAT DIT TOPIC OVER DE GRONINGEN MEET!!!!!!!!!!!!!!!!
JA! DU BIST WILKOMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Tuurlijk wil ik komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JA! DU BIST WILKOMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!
We gaan eerst naar de shoppa, jonkootje klappen, daarna donovans in en daarna shadrak!!!!!
We sluiten af met een bloedorgie.
Uhh je loopt het station uit via de roltrappen, je gaat dan meteen links en je blijft rechtdoor lopen. Na zo'n 2 stoplichten loop je nog een stukje door en dan ben je er.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:10 schreef Lamon. het volgende:
Aangezien ik die hele tent niet ken, is er misschien iemand die eerst op Utrecht CS is, zodat hij of zij me feilloos naar de Stairway kan leiden, want ik heb nogal de neiging om te verdwalen.
Ik kom ook, in mijn rechterhand.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kom vanavond misschien met mn chickie
Ooh I'm in, klinkt serieus best wel chill. Op die bloedorgie na danquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JA! DU BIST WILKOMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!
We gaan eerst naar de shoppa, jonkootje klappen, daarna donovans in en daarna shadrak!!!!!
We sluiten af met een bloedorgie.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh I'm in, klinkt serieus best wel chill. Op die bloedorgie na dan!
Ik zit echt te wachten tot de dag dat wij elkaar tegen komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik maakte een grapje, ik ga zeker wachten op al die fokkers
Deze boi gaat vanaamd 'gewoon' uit in das stadde (kar, warhol, donovan, shadrak)
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zit echt te wachten tot de dag dat wij elkaar tegen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |