Dank je. Dit is de slim serie, die heeft inderdaad een dunnere zool als de gewone allstars. Maar vond het een mooie kleur leer. Weer eens wat anders dan canvas of zwart leer.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Toffe allstars. Alleen is die zool zo dun. Of lijkt dat alleen zo?
Beide laarzen hebben een plateau van 2.5 cm inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Er zzit waarschijnlijk ook een plateau onder, dus zijn ze minder hoog.
WOW....quote:Op woensdag 8 december 2010 12:28 schreef moneyfornothing het volgende:
Even een kickje met mijn nieuwe laarzen.![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn echt
9,5 cm valt nog wel mee, dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beide laarzen hebben een plateau van 2.5 cm inderdaad.
Hahahaquote:Op woensdag 8 december 2010 21:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
WOW....![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had gehoopt dat topshop ze niet in mijn maat zou hebben, maar ze zijn er wel... nu wil ik ze hebben.....
Zeker weten. Meeste hoge hakken die ik heb hebben toch wel iets van een plateau, loop dus meestal op 9 a 10 cm qua voet-buiging zegmaar.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
9,5 cm valt nog wel mee, dan.Maar ze zijn wel mooi!
Die op de vorige pagina zijn ook mooi, trouwens.
Same hier.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:51 schreef moneyfornothing het volgende:
Zeker weten. Meeste hoge hakken die ik heb hebben toch wel iets van een plateau, loop dus meestal op 9 a 10 cm qua voet-buiging zegmaar.
Waar vandaan en hoeveel? De kleur is idd gaaf.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:24 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dank je. Dit is de slim serie, die heeft inderdaad een dunnere zool als de gewone allstars. Maar vond het een mooie kleur leer. Weer eens wat anders dan canvas of zwart leer.
Die zijn briljant! Ik heb trouwens die alysa website die hier genoemd wordt opgezocht en nu wil ik 5 paar schoenen kopenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha ja ik had precies hetzelfde een jaar geleden, toen heb ik een paar laarzen die er op leken gekocht van nubuck leer, ook van topshop. Ik kan ze niet meer vinden op de site, maar dit zijn ze geloof ik.
[ afbeelding ]
Als ik beide laarzen naast elkaar zet zijn die van nubuck net wat lager qua hak, maar ze lijken er verder veel op. Alleen net wat minder gewaagd.![]()
Maarja toen ik die leren laatst met korting op de site zag staan moest ik ze toch wel hebben. Ik vind ze wel fijn lopen, maar loop wel vaker op hakken van 10+ cm. Deze zijn 12 cm.
Waar heb je dat gekocht danquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:14 schreef Oksel het volgende:
Ik heb vandaag 5 paar schoenen gekocht..Van Strellson, top merk. Zeer duurzaam en hoogwaardig spul, kan ik uit ervaring zeggen. En zoals je hier kunt zien normaal ook stukje duurder..
![]()
30 euro:
[ afbeelding ]
40 euro:
[ afbeelding ]
30 euro:
[ afbeelding ]
60 euro:
[ afbeelding ]
45 euro:
[ afbeelding ]
Dus voor 205 euro 5 paar schoenen..
Mooiste schoenen die ik tot nu toe in dit topic heb gezien.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:33 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Puma Suede. Fijne dingetjes!
Ga je je broek in de schoen doen of er over heen dragen?quote:Op maandag 13 december 2010 17:44 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
net gekocht. voor de koude winter.
Half half denk ik. Voor achter de lip, en achter er overheen laten vallen.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:50 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Ga je je broek in de schoen doen of er over heen dragen?
Ja het zijn echte zomerschoenenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:08 schreef hylian het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten erg fijn, alleen niet echt praktisch met de winter
Nope, Uggs ogen imho veelste lompquote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef Tamashii het volgende:
Mooi, maar had je dan niet beter uggs kunnen kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |