quote:Op maandag 8 november 2010 19:51 schreef Anne het volgende:
Oeh, die grijze zijn eigenlijk veel leuker.
quote:Op maandag 8 november 2010 19:51 schreef Anne het volgende:
Oeh, die grijze zijn eigenlijk veel leuker.
Welnee joh, ik volg dit topic al jarenquote:
Qua model vind ik ze geweldig, de print is alleen wanstaltig.quote:Op maandag 1 november 2010 16:12 schreef Charlene1983 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe regenlaarzen
Welke Adidasjes zijn dat?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:38 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Eens (al 8 paar versleten de laatste 15 jaar)
On topic:
[ afbeelding ]
De zwarte waren inderdaad mooier imhoquote:Op maandag 8 november 2010 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Qua model vind ik ze geweldig, de print is alleen wanstaltig.
Zeker oke, alleen ik was toch gegaan voor een desert boot met een meer 'klassieke' zool ipv zo'n vlakke.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:53 schreef Stansfield het volgende:
Net deze besteld: Clae Strayhorn Walnut
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@M1K3 Dsquared vind ik erg duur voor wat je krijgt. En een beetje een fout publiek draagt die schoenen.
Ieder zijn smaak hequote:Op dinsdag 9 november 2010 15:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zeker oke, alleen ik was toch gegaan voor een desert boot met een meer 'klassieke' zool ipv zo'n vlakke.
Net zo origineel als je UI ??quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:22 schreef M1K3 het volgende:
Wat vinden jullie als profs op het gebied van schoen nou van Dsquared's ?
Daar kan ik me wel in vinden. Ik heb zelf smalle voeten en wordt daardoor vaak 'gedwongen' om te downsizen daardoor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:05 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak heZelf vind ik die clarks iets te breed en daardoor iets te lomp ogen. Deze zijn iets slanker.
Die zijn zo leuk!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
Hub's met bontje erinwarm
Haha ja ik had precies hetzelfde een jaar geleden, toen heb ik een paar laarzen die er op leken gekocht van nubuck leer, ook van topshop. Ik kan ze niet meer vinden op de site, maar dit zijn ze geloof ik.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef Tamashii het volgende:
Wauw, ik vind ze echt prachtig. Maar vind het bij mezelf erg gewaagd om zulke laarzen aan te trekken met ook nog zo'n hak eronder.
Doe je toch van die lage sokken aan?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:01 schreef Skv het volgende:
Net gekocht, ik vind ze erg tof!
Alleen met sokken er in ziet het er wat kneuzig uit en met blote voeten gaat het stinken. Even een oplossing zoeken.
[ afbeelding ]
-edit- Flits verneukte de kleuren een beetje, dus maar even een nieuwe gemaakt.
[ afbeelding ]
Yes, maar die heb ik niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:02 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Doe je toch van die lage sokken aan?
Kan je bij de Hans Textiel kopenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Yes, maar die heb ik niet.Zal ze wel eens zoeken!
Bij Johannes Tekstiele dan? Sokken kan je toch overal wel kopen, ook in Zuid-Afrika lijkt me?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:18 schreef Skv het volgende:
Ik zit in Zuid-Afrika.Vandaar dat ik zomerschoenen heb gekocht.
Toffe schoenen.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:58 schreef M1stral het volgende:
X-Post uit Converse topic, maar deze heb ik vandaag binnen gekregen.
[ afbeelding ]
Toffe allstars. Alleen is die zool zo dun. Of lijkt dat alleen zo?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:58 schreef M1stral het volgende:
X-Post uit Converse topic, maar deze heb ik vandaag binnen gekregen.
[ afbeelding ]
Er zzit waarschijnlijk ook een plateau onder, dus zijn ze minder hoog.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha ja ik had precies hetzelfde een jaar geleden, toen heb ik een paar laarzen die er op leken gekocht van nubuck leer, ook van topshop. Ik kan ze niet meer vinden op de site, maar dit zijn ze geloof ik.
[ afbeelding ]
Als ik beide laarzen naast elkaar zet zijn die van nubuck net wat lager qua hak, maar ze lijken er verder veel op. Alleen net wat minder gewaagd.![]()
Maarja toen ik die leren laatst met korting op de site zag staan moest ik ze toch wel hebben. Ik vind ze wel fijn lopen, maar loop wel vaker op hakken van 10+ cm. Deze zijn 12 cm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |