Jodphurs zijn geen laarzen, maar rijschoenen, vaak gedragen met chaps of een speciale jodphurbroekquote:Op donderdag 9 september 2010 10:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan gebruik je vrij lage laarzen om te rijden.
Dat ontbreekt bij mij. Ik heb net 2 paar laarzen en enkellaarzen besteld.quote:
Vind ze niet zo mooi,quote:Op donderdag 9 september 2010 11:27 schreef friekin_ het volgende:
Deze zijn besteld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
En ik krijg eind van de maand suède laarzen van de H&M binnen
Oeh trouwens, als je nu een jaarabonnement op de Glamour neemt (32,50 oid) dan krijg je een cadeaubon van Invito cadeau van 65 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door vault_tec op 10-09-2010 15:05:41 ]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:52 schreef vault_tec het volgende:
Nieuwe picks ups van afgelopen week![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even attention whore zijn hihihi
sinji bedankt (L)Die Janoski's zijn erg niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
Dat vind ik ook. Het idee is leuk, origineel, maar het pakt niet goed uit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vind ze niet zo mooi,.
Ik vind het idee wel leuk en ben meestal ook fan van aparte hakken, maar dit doet me denken aan een veredelde blokhak (blokhakken)
Die heb ik ook, in het zwart! Zijn leuk en kan je inderdaad bij heel veel dingen aanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:11 schreef megamandy het volgende:
Pff verschrikkelijk om schoenen te vinden die geen hoge laarzen zijn, bruin zijn en niet verschrikkelijk apart zijn.
Wilde eigenlijk bruine pumps maar nergens kon ik leuke vinden. Ja 1 paar maar die was niet meer in maat 36.
uiteindelijk toch nog deze schoenen gevonden, wilde ze eerst niet passen, toch maar gedaan en ben er nu echt super blij mee! Kunnen echt onder veel verschillende kledingstukken.
[ afbeelding ]
Jaaquote:
Mooiquote:Op maandag 1 november 2010 15:49 schreef -Peach het volgende:
Heb vandaag deze gekocht:
[ afbeelding ]
En ze lopen nu al heerlijk!!![]()
Verder nog een paar rode booties bij Sacha (kan geen postbaar plaatje vinden).
United Nude!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:27 schreef friekin_ het volgende:
Deze zijn besteld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goh, gelukkig bestaat er ook nog zoiets als smaak?quote:Op zondag 5 september 2010 05:46 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
mag ik jullie dames vragen, waarom jullie die verdomde 'halve hak' schoentjes kopen? ik bedoel for fuckin sakes het doet geen enkel paartje damesbenen, hoe mooi en slank en lang ook, totaal geen eer aan. Het staat ontzettend lelijk, er zit echt 0 model in en het laat 0 model zien zodra je voet in die misbaksel zit.
Ik raad elke meisje aan nooit van zulke schoentjes te kopen want ze staan je geheit lelijk of ze maken je lelijk. ie ze maken je tot-zover-mooie outfit kapot
zo, da's eruit. lelijke rot schoenen, wil eens weten wie ermee kwam zulke halve hoge hak-schoentjes op de markt te brengen. vieze vrouwenhater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |