die zijn zo leuk voor mannen!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:03 schreef SpamNinja het volgende:
Zijn Wabasha Mid's. Ze hebben ook nog de High's voor de echte outdoorsmen.
[ afbeelding ]
Zit er zelf ook al achter na en ik merk dat met de pond ze in engeland toch iets goedkoper zijn. Als je op google.co.uk zoekt naar red wing wabasha en dan bij shopping kijkt kom je heel wat sites tegen. Verder hebben ze ze bij de mensroom (tenminste in Eindhoven) ook maar daar betaal je 250 euroquote:Op donderdag 23 december 2010 08:32 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx voor de tip. Weet jij misschien een webshop waar ze te koop zijn?
http://www.oipolloi.com/S(...)ot+copper+olive.htmlquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Zit er zelf ook al achter na en ik merk dat met de pond ze in engeland toch iets goedkoper zijn. Als je op google.co.uk zoekt naar red wing wabasha en dan bij shopping kijkt kom je heel wat sites tegen. Verder hebben ze ze bij de mensroom (tenminste in Eindhoven) ook maar daar betaal je 250 euro
Ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En nog steeds maken ze er winst op
quote:Op zondag 26 december 2010 11:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vrijdag deze binnen getikt voor 15 euro bij de dolcis:
[ afbeelding ]
Hahaha.quote:Op maandag 27 december 2010 23:02 schreef Mastroianni het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind die vetersluiting niet zo mooi.quote:Op maandag 27 december 2010 23:02 schreef Mastroianni het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezoe hahaha?quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 23:02 schreef Mastroianni het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice hoor!quote:Op maandag 27 december 2010 23:02 schreef Mastroianni het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
supervet, hoe duur?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:29 schreef denjor het volgende:
Mijn nieuwe all stars
[ link | afbeelding ]
Heel tof!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:29 schreef denjor het volgende:
Mijn nieuwe all stars
[ link | afbeelding ]
ach ja ieder zijn eigen smaak hequote:Op dinsdag 28 december 2010 20:43 schreef vault_tec het volgende:
Dubbele all stars zijn zo lelijk, mis koop imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |