Forest hillsquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Snotnuis het volgende:
Ik haat de winter. Er zijn voor mannen gewoon geen goede winterschoenen. In de zomer is er zat keus. Maar nu proberen ze je suede schoenen aantesmeren met deze sneeuw en strooizooitof een veredelde megeregenlaars met een veelste dikke zool. Waarom verkopen niet gewoon een sportieve waterdichte leren bruine schoen
En nog steeds maken ze er winst opquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:42 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
30 euro, uitverkoop! Ze waren 150.
Nope.. Shoebaloo Amsterdam.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oeh! Ik wil die ook nog. Heb je ze van Paul Warmer?
Lanvin zegt je niets?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Toffe schoenen zeg!
Waar heb je die vandaan?
Het ken het wel qua naam, maar verder niet.quote:
Die Red Wings zien er erg goed uit. Ook maar eens in de gaten houden.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:03 schreef SpamNinja het volgende:
Deze Sperry Chukka's lekker in de aanbieding weten te vinden!
[ afbeelding ]
Maar deze Red Wings hou ik nog ook altijd op het oog![]()
[ afbeelding ]
Ja precies 300. Ga je ze halen?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hoeveel waren ze? 300 ofzo?
Thanks man.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Toffe schoenen zeg!
Waar heb je die vandaan?
Okee! Ja denk het wel. Wil ze al een hele tijd, maar zie dat er nu bij Paul Warmer iig nieuwe kleuren bij zijn gekomen die ik leuker vindquote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef JulianoMM het volgende:
[..]
Ja precies 300. Ga je ze halen?
Tnx voor de tip. Weet jij misschien een webshop waar ze te koop zijn?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:03 schreef SpamNinja het volgende:
Zijn Wabasha Mid's. Ze hebben ook nog de High's voor de echte outdoorsmen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |