quote:Op maandag 11 januari 2010 19:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ludo is niet de TS hoor, dat ben jij. Volgens mij heb jij gewoon deze typfout gemaakt
Allebei een eigen DS, djeezquote:Op maandag 11 januari 2010 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van die lange tieribs werken goed
Ik heb een wii gekocht
En de kindjes allebei een DS
Ik vind het net zo erg, zo kun je er toch niet serieus bijlopen?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:22 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Guido is de overtreffende stap van mooiboy.
Ninja-edit, net stond et voglens.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ludo is niet de TS hoor, dat ben jij. Volgens mij heb jij gewoon deze typfout gemaakt
Dat zijn guido's.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind het net zo erg, zo kun je er toch niet serieus bijlopen?
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het een grap was, maar ik begin wel te twijfeling inmiddels.
Waarom staat dan in je fobo Geslacht Manquote:Op maandag 11 januari 2010 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik een meisje ben. Wat lul je nou?
Die gebruik ik om kabeltjes te binden, maar ach... ieder z'n ding.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij F5't ook als een motherfucker zeg.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:27 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ninja-edit, net stond et voglens.
OhMyGuidoquote:Op maandag 11 januari 2010 19:22 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Guido is de overtreffende stap van mooiboy.
Zoals die onderste ongeveer.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, deze dan:
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Omdat mijn piemol groter is dan mijn tieten.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:27 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waarom staat dan in je fobo Geslacht Man?
Bij Broekpaling staat ook dat ie een vrouw is.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:27 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ze hebben er zelf voor gespaard. De oudste wilde er eentje kopen van haar eigen geld, dus de jongste ookquote:
tie-wraps*quote:Op maandag 11 januari 2010 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft een penis en een baarmoeder. Twijfelgeval dus.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:27 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik ben ninja.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jij F5't ook als een motherfucker zeg.
Zo, is me dat ff een lekker wijf.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij Broekpaling staat ook dat ie een vrouw is.
Leugens.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij Broekpaling staat ook dat ie een vrouw is.
Ok dat verklaartquote:Op maandag 11 januari 2010 19:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat mijn piemol groter is dan mijn tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |