Sang.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:19 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Als het stijl het was wel waarschijnlijk, maar aangezien ik slag erin heb niet.
Wat IS nou eigenlijk een mooiboy, de term is populair maar de definitie wil nog wel eens verschillen.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:17 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik heb geen afgeschoren haar.![]()
Mooiboykapsel heb ik.
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:19 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Als het stijl het was wel waarschijnlijk, maar aangezien ik slag erin heb niet.
Daarmee maak jij Mozy aan het bed vast?quote:
Meisjes die met Mozy naar bed gaan.quote:
Guido is de overtreffende stap van mooiboy.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat IS nou eigenlijk een mooiboy, de term is populair maar de definitie wil nog wel eens verschillen.
In FOK!-taal begreep ik altijd dat iemand het dan over een "Guido" had.
Nee die dingen zijn maar 11-15 cm en daar kun je niet iets mee vast maken.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarmee maak jij Mozy aan het bed vast?
Waar is het voor dan? Of is het iets waarvan ik achteraf liever niet had geweten wat het was?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die dingen zijn maar 11-15 cm en daar kun je niet iets mee vast maken.
En de tweede is een topic over een paard laten wennen aan een bit.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:22 schreef Siniti het volgende:
whehe dit topic is nu al het eerste resultaat op google met de zoekterm "aanbit"
Gewoon voor in de mond zeg maar.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar is het voor dan? Of is het iets waarvan ik achteraf liever niet had geweten wat het was?
Omdat niemand ook zo stom is die typfout te maken, op Ludo naquote:Op maandag 11 januari 2010 19:22 schreef Siniti het volgende:
whehe dit topic is nu al het eerste resultaat op google met de zoekterm "aanbit"
Missie geslaagd.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:22 schreef Siniti het volgende:
Mensen die niet zeker weten of ze een jongetje of meisje zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meisjes die met Mozy naar bed gaan.
Het is dat ik weet dat je wat met paarden doet, maar anders zou ik nu heel raar staan te kijken.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon voor in de mond zeg maar.Om mee te sturen.
Ludo is niet de TS hoor, dat ben jij. Volgens mij heb jij gewoon deze typfout gemaaktquote:Op maandag 11 januari 2010 19:24 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Omdat niemand ook zo stom is die typfout te maken, op Ludo na.
Ik weet wel zeker dat ik een meisje ben. Wat lul je nou?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mensen die niet zeker weten of ze een jongetje of meisje zijn._!
Van die lange tieribs werken goedquote:Op maandag 11 januari 2010 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die dingen zijn maar 11-15 cm en daar kun je niet iets mee vast maken.
Oke, deze dan:quote:Op maandag 11 januari 2010 19:23 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dat van Paris Hilton noem ik geen slag.
Ik heb het extremer, hele losse krullen zeg maar.
Juist ja.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:24 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Omdat niemand ook zo stom is die typfout te maken, op Ludo na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |