True hier ook veel.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:06 schreef Siniti het volgende:
Een populair vooraanzicht is tegenwoordig zoiets:
[ afbeelding ]
Echt het toppunt
Slowchats horen niet gemodereerd te worden.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:06 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Moet jij de PUB SC niet gaan moderaten?
Matjes bij krulletjes of bij een totaal wat langer kapsel kan vaak wel volgensmij hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 19:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is hem gegund.
Maar toch zijn matjes niet erg populair, just saying.
Schapenkapsel, dat hebben hier ook enkele Morken, zoals ik ze tegenwoordig noem.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:06 schreef Siniti het volgende:
Een populair vooraanzicht is tegenwoordig zoiets:
[ afbeelding ]
Echt het toppunt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:07 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Schapenkapsel, dat hebben hier ook enkele Morken, zoals ik ze tegenwoordig noem.
Wel alleen degene met krullen.
Hier ben ik dat nog niet tegengekomen gelukkig, alleen maar van die homofiele denen kapsels. Morken, ga ik onthoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij bedoeld jou denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is hem gegund.
Maar toch zijn matjes niet erg populair, just saying.
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:07 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Schapenkapsel, dat hebben hier ook enkele Morken, zoals ik ze tegenwoordig noem.
Wel alleen degene met krullen.
Turcro'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah okequote:Op maandag 11 januari 2010 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slowchats horen niet gemodereerd te worden.
Morko klinkt zo kut.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:10 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dat is moeilijker uit te spreken.
Dan is het gewoon lang haar, maar ik bedoel meer dat halfgeschoren voorhaar, maar dan toch zo'n mat erachter, IK heb er geen problemen mee, het is alleen niet populair, omdat mensen blijkbaar je in een bepaalde hoek proppen.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:07 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Matjes bij krulletjes of bij een totaal wat langer kapsel kan vaak wel volgensmij hoor
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:09 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Aah okeDus als ik daar nu tubgirl ga plaatsen is dat legaal
? Ofja, er wordt iig niets van gezegd
?
Stageverslagen moet je onder stage zelf maken.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:10 schreef Elmostyle het volgende:
Ik hoor nu al een aantal uur aan m'n stageverslag te werken, maar ik heb in tussentijd alleen nog maar beetje lopen baggeren op FOK en in deze SC gezetenOwjah, en sushi gehaald
Wat ben ik blij met BT als mod op PUBquote:
Hoe lang loop je al stage?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:10 schreef Elmostyle het volgende:
Ik hoor nu al een aantal uur aan m'n stageverslag te werken, maar ik heb in tussentijd alleen nog maar beetje lopen baggeren op FOK en in deze SC gezetenOwjah, en sushi gehaald
Ik mag m'n eigen werktijden bepalenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:11 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Stageverslagen moet je onder stage zelf maken.
Ik heb geen 5 dates per dag, dus ik zou niet weten waar hij dat vandaan haalt.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:09 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Hij bedoeld jou denk ik.
Ik ben al een tijd braaf met eentje.
Ah dan geef ik je helemaal gelijk, met halfgeschoren voorhaar en zo'n mat ziet er inderdaad niet uit. Vaak ziet het er dan inderdaad uit als een of andere halve gare die zeer laag is opgeleid, iig. zoals bij een plaatje hier iets boven in dit topic. Bij solicitaties kan je je haar beter wat netter hebben inderdaad dan matje lijkt me jepquote:Op maandag 11 januari 2010 19:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan is het gewoon lang haar, maar ik bedoel meer dat halfgeschoren voorhaar, maar dan toch zo'n mat erachter, IK heb er geen problemen mee, het is alleen niet populair, omdat mensen blijkbaar je in een bepaalde hoek proppen.
Een neef van mij heeft het een tijd gehad, en hij krijg tweemaal zovaak ruzie in een kroeg. Dus dan lokt het blijkbaar iets uit bij sommigen.
En ook voor sollicitaties zal dat oordeel wel gelden.
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:09 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Aah okeDus als ik daar nu tubgirl ga plaatsen is dat legaal
? Ofja, er wordt iig niets van gezegd
?
Aah ik zal braaf zijn orquote:
Zeg dat maar tegen Jordeeeh.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slowchats horen niet gemodereerd te worden.
Ik heb geen afgeschoren haar.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:14 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ah dan geef ik je helemaal gelijk, met halfgeschoren voorhaar en zo'n mat ziet er inderdaad niet uit. Vaak ziet het er dan inderdaad uit als een of andere halve gare die zeer laag is opgeleid, iig. zoals bij een plaatje hier iets boven in dit topic. Bij solicitaties kan je je haar beter wat netter hebben inderdaad dan matje lijkt me jep
Dat was niet mijn foutquote:
Bel eens aan.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:14 schreef Elmostyle het volgende:
Volgensmij is de buurman z'n vrouw aan 't lens slaan ofzo, continu gebonk en keihard geschreeuw. ik versta d'r geen kut van.
Aaah gelukkigquote:Op maandag 11 januari 2010 19:17 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik heb geen afgeschoren haar.![]()
Mooiboykapsel heb ik.
Daar wordt je toch wel weer lekker genaaid door een modjequote:Op maandag 11 januari 2010 19:17 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dat was niet mijn foutKijk maar ff op pagina 1
![]()
Ik had geschreven 'aanbi' env ergeten de d erachter te zetten, Ludo heeft er een t achtergezet
Maar dan nog zou het...quote:Op maandag 11 januari 2010 19:17 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dat was niet mijn foutKijk maar ff op pagina 1
![]()
Ik had geschreven 'aanbi' env ergeten de d erachter te zetten, Ludo heeft er een t achtergezet
Tot aan je schouders?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:17 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik heb geen afgeschoren haar.![]()
Mooiboykapsel heb ik.
Naahjquote:
Moet hij het maar in één keer goed doen.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar wordt je toch wel weer lekker genaaid door een modje
Laten we in opstand komenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar wordt je toch wel weer lekker genaaid door een modje
quote:
Ik snap je punt.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:18 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
NaahjDan heb ik zo last van zo'n Mork, heb ik geen zin in, ik wil nog ff hier tot begin februari vredig leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |