Here we go!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:58 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Als ik jouw groepje moet opnoem heb ik een ban te pakken, want je kan niks hebben.
Ik las smatjes. Wat een teleurstelling.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:59 schreef Siniti het volgende:
De bus waarmee ik naar centraal moet is trouwens ook een goudmijn aan matjes
quote:
Sporadischquote:Op maandag 11 januari 2010 19:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik las smatjes. Wat een teleurstelling.
Ik doe niets hoor.quote:
Hier hebben alle Mocro's en Turken hun kuif afgeschoren en dan de rest van hun haar in een hanekam.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Sporadisch
Het is de turken-mocrobus![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:02 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Hier hebben alle Mocro's en Turken hun kuif afgeschoren en dan de rest van hun haar in een hanekam.
Ik zeg ook niks, maar dat van jou staat niemand aan.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik doe niets hoor.
Ik vind gewoon dat je met een matje iets uitdraagt, wat de meerderheid van de samenleving niet erg aan staat.
Dan nog mag je het zelf weten, maar het is gewoon nogal onhandig.
Dat noem ik geen mat, maar Mr. T-kapsel.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hier rollen ze meet zulke matjes:
[ afbeelding ]
Hij heeft anders wel 5 dates per dag.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik zeg ook niks, maar dat van jou staat niemand aan.
En dat ik ook erg onhandig.
Paint is niet overduidelijkquote:Op maandag 11 januari 2010 19:04 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dat noem ik geen mat, maar Mr. T-kapsel.
Ik wil heel graag iets zeggen, maar dat kan ik beter voor me houden.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel 5 dates per dag.
Het is hem gegund.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel 5 dates per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |