Kom maar.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:51 schreef LipglossGuido het volgende:
[..]
Ik wil mijzelf ook wel komen presenteren als je dat wilt
Ik moet de cijfers nog verzinnen.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das wel best kutMijn presentaties zijn meestal 10 minuten maar
Heb je iig al die fictieve jaarcijfers of moet je die ook nog verzinnen?
Daar is al een topic voor.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:54 schreef Gaultier het volgende:
Ik ben even aan het zoeken of ik nog meer extreme guido's kan vinden.
Kunnen we ze samen uitlachen en erop spugen.
Ew!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:54 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Rooibosthee, dat kan ik aanraden.
Klonen is zo flauw, zeker zo ondoordacht, maak er dan wat van, waar mensen intrappen.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:51 schreef LipglossGuido het volgende:
[..]
Ik wil mijzelf ook wel komen presenteren als je dat wilt
Alleen waardoor is die gozer eerst bekend geworden, aangezien z'n naam mij niets zegt? dat kan ik ff niet vinden, het lijkt me niet dat die bekend is geworden door z'n stijl ofzoquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:54 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Rooibosthee, dat kan ik aanraden.
DREAM ON, DREAM ON, DREAM ON, DREAAAAM OOOON, DREEAAAM OOOOON, DREAAAAM OOOOOONNNNNNquote:
BWWWWAAAAAAAAAAAAAHHHHAAAHAAAHAAAAHAAAAquote:Op maandag 11 januari 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DREAM ON, DREAM ON, DREAM ON, DREAAAAM OOOON, DREEAAAM OOOOON, DREAAAAM OOOOOONNNNNN
Dat stukje, dat hij heel hoog gaat.
Wie?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:55 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Alleen waardoor is die gozer eerst bekend geworden, aangezien z'n naam mij niets zegt? dat kan ik ff niet vinden, het lijkt me niet dat die bekend is geworden door z'n stijl ofzo
SING FOR THE YEAAR SING FOR THE LAUGHTER SING FOR THE TEEARquote:Op maandag 11 januari 2010 19:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
BWWWWAAAAAAAAAAAAAHHHHAAAHAAAHAAAAHAAAA
SING WITH ME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |