jah daar hebj e idd gelijk inquote:Op maandag 11 januari 2010 19:45 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Zo bruin is sowieso van de verkeerde kant.![]()
Niet genoeg geld voor zoveel potjes bruinmaakpoeder denk ik.
Opgelost.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:37 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Japsnars of jij moet een andere UI pakken.
Ik haal jullie steeds door elkaar.
Maar ze zijn wel de aanleiding geweest voor de gedrochten die tegenwoordig rondlopenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die dwazen die hiervoor gepost werden, vind ik hen er nog wel enigszins normaal uit zien.
Wie is Joey Porschequote:Op maandag 11 januari 2010 19:46 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Daarom noemde ik de namen ook maar even.
Joey Porsche is de hele trend begonnen.
Die linker ziet eruit als mijn eten als ik weer eens niet aan het opletten benquote:Op maandag 11 januari 2010 19:47 schreef Gaultier het volgende:
Nog een van de té bruine guido.
[ afbeelding ]
Nieuwe versie van de wannabe nigger?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:47 schreef Gaultier het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat niet gewoon een bodybuilder?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:47 schreef Gaultier het volgende:
[ afbeelding ]
Evolutie van de blanke mens.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nieuwe versie van de wannabe nigger?
Heeft hij door het haardvuur liggen rollen?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:47 schreef Gaultier het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet 20 minuten presenteren, jaarcijfers van een fictief bedrijf.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Presentaties hoef je meestal toch ook niet heel veel aan te doen?
Die zijn meestal goud, niet aangebrand bruin.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een bodybuilder?
Ik wil mijzelf ook wel komen presenteren als je dat wiltquote:Op maandag 11 januari 2010 19:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik moet 20 minuten presenteren, jaarcijfers van een fictief bedrijf.
Das wel best kutquote:Op maandag 11 januari 2010 19:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik moet 20 minuten presenteren, jaarcijfers van een fictief bedrijf.
Hahahaquote:
Oke gegoogle'd en een heleboel topics gezien met afbeeldingenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:49 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Google maar, dan weet je direct alles over guido's.
Die man is de hele trend begonnen.
Prima.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:53 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Oke gegoogle'd en een heleboel topics gezien met afbeeldingenIk weet genoeg:')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |