abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 11 januari 2010 @ 18:11:13 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_76687583
In Noord-Ierland is premier Peter Robinson tijdelijk afgetreden vanwege een affaire van zijn vrouw Iris. Onlangs werd bekend dat de 60-jarige Iris twee jaar lang een verhouding had met een nu 19-jarige jongeman. Die zou bovendien dankzij steun van Iris ruim 50.000 euro in de schoot geworpen hebben gekregen om een café te kunnen beginnen.

De premier, die niets zegt te weten van de financiële handel en wandel van zijn eega, heeft zijn taken voor de komende zes weken overgedragen aan de Noord-Ierse minister van Handel, Arlene Foster. Volgens Robinson zou zijn vrouw, die eerder als parlementslid is opgestapt, gepoogd hebben zich van het leven te beroven en is ze inmiddels opgenomen in een psychiatrische kliniek.

De zaak zorgde voor ophef bij de achterban van Peter Robinsons partij, Democratic Unionists Party. Wel krijgt hij steun van de fractie van de partij in het Noord-Iers parlement.

Van de Front Page.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_76687681
Dit kan ik ook wel op de frontpage lezen. En nu?
pi_76687714
Milfhunter
  maandag 11 januari 2010 @ 18:15:45 #4
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76687768
Geld terugvragen en dat wicht lekker buiten de deur zetten.

Tering hee, ben je als man effe ergens mee bezig
Intelligent, but fucked up.
  Trouwste user 2022 maandag 11 januari 2010 @ 18:17:33 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_76687848
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:13 schreef Edwinuss het volgende:
En nu?
Koffie, echte koffie. Douwe Egberts koffie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 11 januari 2010 @ 18:19:40 #6
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76687915
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:13 schreef Edwinuss het volgende:
Dit kan ik ook wel op de frontpage lezen. En nu?
Niet zeuren. Dit is de eerste keer dat Tong de formattering goed heeft en niet die gare teletekst layout overneemt. Dat van die eigen mening volgt over nog 500.000 posts wel.
Here we are now, entertain us.
  Trouwste user 2022 maandag 11 januari 2010 @ 18:32:40 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_76688345
Oh ja m'n eigen mening.

Ik dacht er het mijne van.

Van is dit wel goed of is dit juist fout.

Kun je het een 16jarige kwalijk nemen dat ie een 56jarige neukt qua wansmaak ?

Of is het juist andersom ? Dat een 56jarige een 16jarige ontknaapt.

Is de man van de vreemdgaanster verantwoordelijk en moet ie zijn concequenties trekken.

Of is het zo dat als je partner een 16jarige trekker de kneepjes van het vak bij brengt haar potje an ?

Is het zo dat als een publiek figuur dit overkomt het meer in de media moet komen ? Of kan dit iedereen overkomen en moeten we zo iemand op zijn werk beoordelen en niet op wat zijn partner doet ?

Is het niet zo dat er in Noord-Ierland meer sexuele uitspattingen zijn terwijl ze niet eens abortus gelegaliseerd hebben ?

Is restriktie niet juist een voorbode van uitspattingen ?

Waarom de minister van Handel die te taken waarneemt ?

Hebben ze daar geen minister van binnenlandse zaken ?

Wie zou in Neddrland zijn taken moeten waarnemen als Balkenende zoiets overkomt ?

Überhaupt zou Balkenende zijn taken tijdelijk moeten neerleggen als zijn vrouw met een jongen van 16 neukt ?

Ik zou Ria Lubbers er wel voor aan hebben gezien die was jong van geest. De vrouw van Balkenende is al bang om een kinderpostzegel te likken.

Jullie mening ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_76689344
Gatverdamme, 19 en 60
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Trouwste user 2022 maandag 11 januari 2010 @ 19:02:49 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_76689510
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:58 schreef bijdehand het volgende:
Gatverdamme, 19 en 60
16

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 11 januari 2010 @ 19:12:42 #10
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76689938
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:32 schreef tong80 het volgende:
Oh ja m'n eigen mening.

Ik dacht er het mijne van.

Van is dit wel goed of is dit juist fout.

Kun je het een 16jarige kwalijk nemen dat ie een 56jarige neukt qua wansmaak ?

Of is het juist andersom ? Dat een 56jarige een 16jarige ontknaapt.

Is de man van de vreemdgaanster verantwoordelijk en moet ie zijn concequenties trekken.

Of is het zo dat als je partner een 16jarige trekker de kneepjes van het vak bij brengt haar potje an ?

Is het zo dat als een publiek figuur dit overkomt het meer in de media moet komen ? Of kan dit iedereen overkomen en moeten we zo iemand op zijn werk beoordelen en niet op wat zijn partner doet ?

Is het niet zo dat er in Noord-Ierland meer sexuele uitspattingen zijn terwijl ze niet eens abortus gelegaliseerd hebben ?

Is restriktie niet juist een voorbode van uitspattingen ?

Waarom de minister van Handel die te taken waarneemt ?

Hebben ze daar geen minister van binnenlandse zaken ?

Wie zou in Neddrland zijn taken moeten waarnemen als Balkenende zoiets overkomt ?

Überhaupt zou Balkenende zijn taken tijdelijk moeten neerleggen als zijn vrouw met een jongen van 16 neukt ?

Ik zou Ria Lubbers er wel voor aan hebben gezien die was jong van geest. De vrouw van Balkenende is al bang om een kinderpostzegel te likken.

Jullie mening ?

Kijk dat zijn nog eens kwaliteitsbijdrages. Ik voorspel een succesvolle topic reeks met meerdere delen.

Een paar dingen weet ik al, Ria Lubbers was niet zo zeer jong van geest alswel dat haar man jong qua testoreron was. Als Balkenende´s vrouw met een zestienjarige geneukt had, zou dat tuinpad er veel beter uitgezien hebben en Balkenende zelf zie ik er niet voor aan het ooit door te krijgen dat zijn vrouw overspelig is.

Wouter Bos zou dan moeten overnemen, maar ah la, alweer een vrouwenprobleem, zijn vrouw wil niet dat hij premier wordt. Hij zit onder de plak, dus het zou die engerd van de CU worden en dan zouden we ook hier Ierse toestanden hebben, tenzij Rouvoet natuurlijk een 16 jarige bezwangert en plots pro abortus is.

Ik laat je andere vragen voor mijn medeposters, maar een 10 voor inzet hoor!
Here we are now, entertain us.
pi_76691139
Tong, ben je eigenlijk al gevraagd om minister te worden?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_76695196


Voor haar leeftijd ziet ze er niet slecht uit.
pi_76706234
En hij anders ook wel

  Trouwste user 2022 dinsdag 12 januari 2010 @ 01:33:15 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_76707375
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:40 schreef One_of_the_few het volgende:
Tong, ben je eigenlijk al gevraagd om minister te worden?
Ik wilde adrem reageren en heb het ook gedaan.

Helaas in het verkeerde topic.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_76711561
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 01:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik wilde adrem reageren en heb het ook gedaan.

Helaas in het verkeerde topic.


hmm bummer.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 13 januari 2010 @ 06:48:38 #16
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_76750201
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:32 schreef tong80 het volgende:

Waarom de minister van Handel die te taken waarneemt ?

Hebben ze daar geen minister van binnenlandse zaken ?
Nee, inderdaad. Zo'n minister is er niet. Wel is er een vicepremier, Martin McGuinness van Sinn Féin. Omdat in Noord-Ierland de premier en de vicepremier vaak samen optreden (het is bijna een duobaan te noemen) was vervanging door McGuinness geen optie. Dan zou het de verhoudingen in de regeringen scheef trekken. En zeker in Noord-Ierland is dat niet verstandig, in het vredesproces waar men nog steeds mee bezig is. De regering loopt daar continu op eieren.

De minister van Handel is wel van de partij van Robinson, de DUP.
quote:
Wie zou in Neddrland zijn taken moeten waarnemen als Balkenende zoiets overkomt ?
De eerste vicepremier, als het tijdelijk is. Als er definitief een nieuwe premier benoemd moet worden, iemand van het CDA, waarschijnlijk Maxime Verhagen.
quote:
Überhaupt zou Balkenende zijn taken tijdelijk moeten neerleggen als zijn vrouw met een jongen van 16 neukt ?

Ik zou Ria Lubbers er wel voor aan hebben gezien die was jong van geest. De vrouw van Balkenende is al bang om een kinderpostzegel te likken.

Jullie mening ?


Verschil met Noord-Ierland is dat mw. Robinson lid is van het (Britse) parlement. Haar man zegt dat hij aftreedt om voor zijn vrouw te zorgen, die staat nu onder psychiatrische behandeling na een zelfmoordpoging. Het is ook nog niet zeker of hij al van deze subsidie van zijn vrouw aan haar vriendje af wist.

Het is wel buitengewoon ironisch dat deze affaire nu net weer een Mrs Robinson overkomt:



Net zo ironisch is het dat ze lid is van de DUP, een partij die qua standpunten het meest te vergelijken is met de SGP. Een citaat van haar is: "There can be no viler act, apart from homosexuality and sodomy, than sexually abusing innocent children".

De jongeman in kwestie was overigens 19 op het moment dat de affaire plaatshad, in 2008:
quote:
The lover of DUP MP Iris Robinson was aged 19 at the time of their affair, the BBC can reveal. She was 59.

Kirk McCambley is now 21.

Bron: BBC
pi_76771790
TT maar veranderd
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_76771826
TT veranderd in Ierse???

Ierland heeft verder niks met Noord-Ierland te maken

Dit is een redelijke belediging naar Ieren zoals ik
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_76772519
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:20 schreef stevenmac26 het volgende:
TT veranderd in Ierse???

Ierland heeft verder niks met Noord-Ierland te maken

Dit is een redelijke belediging naar Ieren zoals ik
Allejezus, ik zie ook tijdens het vliegend modereren een woordje over het hoofd hoor. Nou inderdaad, het was een persoonlijke en etnisch gerichte aanval!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_76772580
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:37 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Allejezus, ik zie ook tijdens het vliegend modereren een woordje over het hoofd hoor. Nou inderdaad, het was een persoonlijke en etnisch gerichte aanval!
Ik zeg alleen dat ik het beledigend opvat, geef het toch ook normaal aan??

dus aanpassen die shit

is al gebeurd
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Trouwste user 2022 woensdag 13 januari 2010 @ 18:40:06 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_76772619
The Graduate

Eén van mijn favoriete films.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_76772897
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat ik het beledigend opvat, geef het toch ook normaal aan??
Je zegt "dit is een belediging voor Ieren" dat is iets algemener dan jouw eigen interpretatie toch?
quote:
dus aanpassen die shit

is al gebeurd
tot uw dienst massa
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_76772966
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:47 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Je zegt "dit is een belediging voor Ieren" dat is iets algemener dan jouw eigen interpretatie toch?
[..]

tot uw dienst massa
my bad
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_76772989
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:40 schreef tong80 het volgende:
The Graduate

Eén van mijn favoriete films.


ierse films zijn altijd leuk

the commitments bv, alleen dat accentje al
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Trouwste user 2022 woensdag 13 januari 2010 @ 18:50:14 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_76773024
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

ierse films zijn altijd leuk

the commitments bv, alleen dat accentje al
The Graduate is Amerikaans.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_76773063
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

The Graduate is Amerikaans.


dussss

faal ik ff
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  donderdag 14 januari 2010 @ 15:17:55 #27
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_76808799
quote:
'Lover' Mrs. Robinson simuleerde teelbalkanker

BELFAST - De jonge 'lover' Kirk McCambley van de Noord-Ierse First Lady Iris Robinson (60) werd zo gestresst van haar aanhoudende stalkpogingen dat hij in wanhoop zei teelbalkanker te hebben. Dat meldt de Irish Independent woensdag.
Kirk McCambley (nu 21) kreeg op voorspraak van Iris Robinson van twee projectontwikkelaars 55.000 euro om een eigen restaurant te beginnen. In ruil daarvoor verwachtte ze min of meer seksuele diensten van de jongeling. En ze bestookte hem onophoudelijk met mailtjes, sms'jes en brieven.

De jongen had nog een vriendin van zijn eigen leeftijd, maar daar kon hij door de aandachttrekkerij van Iris Robinson abslouut geen aandacht meer aan schenken.

Genoeg is genoeg en hij besloot de relatie te verbreken door teelbalkanker te simuleren. Daardoor zou hij zijn amoureuze taken niet meer kunnen vervullen.

Robinson begon daarop het geld terug te eisen. McCambley betaalde 5500 euro terug, maar Robinson eiste ook de rest retour. Daardoor moest McCambley ook de helft van zijn belang in zijn opgestarte restaurant Lock Keeper's Inn verkopen.

Iris Robinson is onder psychiatrische behandeling. (PO)
Bron: AD
pi_76817771
Juicy!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')