Autisten discrimineren ons gewone mensen (NT'ers) Zie het overigens erg drukke Autisten-topique.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:21 schreef Inu het volgende:
Een van mijn Facebook-vriendjes heeft dit als status: If you know somebody (or you're related to) with autism. My wish for 2010 is that people will understand that Autism is not an illness, people with autism are not looking for a remedy but for UNDERSTANDING. Copy and paste this for at least 1 hour if you are with me!
Zouden alle autisten het daarmee eens zijn? Juup?
Dit is trouwens dezelfde jongen die pas na het organiseren van het hele zomerkamp en de eerste drie dagen tegen de rest van het team zei dat hij Asperger hadAls je niks zegt krijg je ook geen understandig nee
ik had niks zinnigs te zeggen. Then again...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:12 schreef FUFR het volgende:
Waar is SQ eigenlijk?
zit ie stiekem in een hoekje te roken?
are the ghosts gone?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had niks zinnigs te zeggen. Then again...
Ben het er wel mee eens ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:21 schreef Inu het volgende:
Een van mijn Facebook-vriendjes heeft dit als status: If you know somebody (or you're related to) with autism. My wish for 2010 is that people will understand that Autism is not an illness, people with autism are not looking for a remedy but for UNDERSTANDING. Copy and paste this for at least 1 hour if you are with me!
Zouden alle autisten het daarmee eens zijn? Juup?
Dit is trouwens dezelfde jongen die pas na het organiseren van het hele zomerkamp en de eerste drie dagen tegen de rest van het team zei dat hij Asperger hadAls je niks zegt krijg je ook geen understandig nee
Net als kanker b.v..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:02 schreef bleiblei het volgende:
het is gewoon aanstelleritis. al die hippe mode dingen tegenwoordig. vroeger hadden ze al die flauwekul niet. vroeger...
dramaqueen!quote:
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
dramaqueen!
je moet nu niet autism gelijk stellen aan kanker. Daar zou mijn overleden moeder het niet mee eens zijn.
autisme is niet dodelijk, kanker wel.
Autisme is pas dodelijk als je perse alle bielzen in de rails wil tellen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:05 schreef Juup© het volgende:
Zoek het maar fijn uit hier, ben het geneuzel een beetje beu de laatste tijd.
een r8tje!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:28 schreef ColtZ40 het volgende:
juup doet een articje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |