CGMquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in eventviewer kan je ongeveer zien wanneer dat is geweest.
en met een stroomuitval kan je misschien iets vinden als:
de vorige shutdown was onverwachts om [tijd]
of zoiets.
ga naar start uitvoeren en type "eventvwr"
Jij hebt het ook altijd he????quote:
Symquote:
Indahquote:
PM sturen wil meestal wel helpenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:37 schreef Symphonic het volgende:
De koffiemods kunnen zo bij de politie...
Normaal stikt het er hier van en als je er eentje dringend nodig hebt zijn ze nergens te vinden
voor hem is het al bijna avondquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij hebt het ook altijd he????
Of je hebt het in de vroege ochtend over bier of je hebt over een middagdutje.. grrrrrr!
Morguh
quote:
Tja, blauw hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:37 schreef Symphonic het volgende:
Normaal stikt het er hier van en als je er eentje dringend nodig hebt zijn ze nergens te vinden
Tja, je moet wat he.. hier in Indonesie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij hebt het ook altijd he????
Of je hebt het in de vroege ochtend over bier of je hebt over een middagdutje.. grrrrrr!
Morguh
Oh, ze zijn wel goed als het aankomt om te zorgen dat een pinguin geen mod wordt hoor, daar zijn ze als de kippen bij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:37 schreef Symphonic het volgende:
gelijk jouw auto erbij zetten en claimen dat die deuk er nog niet inzatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:46 schreef Pheno het volgende:
Nederlanders en sneeuwHier zijn er in de wijk wat tegen elkaar gekomen. Leuk wakker worden, het is eens wat anders dan gejank van de baby.
[..]
Oh, ze zijn wel goed als het aankomt om te zorgen dat een pinguin geen mod wordt hoor, daar zijn ze als de kippen bij.
Zo, nu maar weer een dagje vervelen, eens kijken of ik nog wat kan doen.
overbelasting of kortsluiting hoogstwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de stroomuitval is om kwart voor 6 geweest![]()
nou nog gaan zoeken waardoor de stoppen eruit lagen
Da's iets typisch Belgisch he.. mazout..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de mazout is ook geleverd we gaan het voorlopig niet koud krijgen
ik denk kortsluitingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
overbelasting of kortsluiting hoogstwaarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's iets typisch Belgisch he.. mazout..
buiten de bewoonde wereld.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
erg genoeg wel![]()
ik heb ook liever gas maar de gasleiding stopt ongeveer 150 meter van de zaak af
of iemand heeft lopen kutten met de kabeltjes.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk kortsluiting![]()
overbelasting lijkt me sterk als we dicht zijn en alleen het hoognodige aan staat.
gewoon zelf wat lopen kutten met stukjes pijp.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
erg genoeg wel![]()
ik heb ook liever gas maar de gasleiding stopt ongeveer 150 meter van de zaak af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |