quote:
Ik zeg DOEN, dan blijf jij ook maar gezellig slapenquote:Op zondag 4 april 2010 19:44 schreef nokwanda het volgende:
Ik moet zaterdag werken. Zou het verdorie bijna afzeggen
Als jullie na 22 april komen, kunnen jullie zelfs blijven slapen.quote:Op zondag 4 april 2010 20:05 schreef nokwanda het volgende:
Zucht... ik ga met NokMANda samen wel een keer naar Bullie, Kundun, Tashi en Othello en de poezen Datura, Massimo, en de andere namen ben ik vergeten
Ik heb geen kooi voor je, maar kan eventueel wel een bench naast het bed zetten!quote:Op zondag 4 april 2010 20:05 schreef nokwanda het volgende:
Zucht... ik ga met NokMANda samen wel een keer naar Bullie, Kundun, Tashi en Othello en de poezen Datura, Massimo, en de andere namen ben ik vergeten
quote:
Ja, en hij word steeds zelfverzekerder.quote:Op zondag 11 april 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben elke keer weer ontroerd als ik Bullie zie. Kijk hem liggen
quote:Op zondag 11 april 2010 20:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, en hij word steeds zelfverzekerder.
quote:Op zondag 11 april 2010 19:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Als jullie na 22 april komen, kunnen jullie zelfs blijven slapen.
Bed slaapt lekker, alleen je krijgt er een "bont" gezelschap bij!
quote:Op zondag 11 april 2010 19:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik heb geen kooi voor je, maar kan eventueel wel een bench naast het bed zetten!
Bullie vond ons haske leuk.quote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat mooi!Hoe vond hij het bezoek met Cat en Tombo, spannend of ontspant hij wel?
Nee, hij vond het geweldig. Kwam gewoon uit zichzelf lekker naar ze toe.quote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat mooi!Hoe vond hij het bezoek met Cat en Tombo, spannend of ontspant hij wel?
Nou, hij had van spanning twee druppels urine verloren.quote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 april 2010 00:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, hij had van spanning twee druppels urine verloren.
uhuh, hij heeft altijd zo'n onschuldige goeiige kop "oh joepie vriendjesquote:Op maandag 12 april 2010 08:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naar het asiel dr mee, onzindelijk kreng!
Bullie is echt te schattig, dat koppie van m op die nieuwe foto weer
quote:Op maandag 12 april 2010 00:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, hij vond het geweldig. Kwam gewoon uit zichzelf lekker naar ze toe.
Hij is absoluut niet schuw ofzo.
Geef maar aan mij dan.quote:Op maandag 12 april 2010 08:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naar het asiel dr mee, onzindelijk kreng!
Bullie is echt te schattig, dat koppie van m op die nieuwe foto weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |