Je hebt helemaal gelijk hoor Tombo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik dacht de 9e!
Evengoed van harte gefeliciteerd
O Strega ik ga zeker duimenquote:Op woensdag 28 september 2011 18:53 schreef Strega het volgende:
Even een update van Bullie. Ik had gedacht te moeten melden dat Bullie er niet meer is.
Gisteren heeft Bullie een herseninfarct gehad. Hij kan niet mee staan, lopen enz.
We zijn bij de dierenarts geweest, hij heeft 2 injecties gehad, die binnen 48 uur resultaat moeten hebben, anders moet hij helaas alsnog inslapen.
We zijn nu 2 uur verder, na de injecties en ik meen een kleine verbetering te zien.
Die lieverd gaf geen kik, ook niet toen hij een katheter moest om z'n plas te controleren. Waarschijnlijk is zijn prostaat wat vergroot.
Toen we een uurtje thuis waren heeft hij, (weliswaar liggend), goed water gedronken.
Z'n hondensnack ging er ook goed in.
We hebben dus weer een klein beetje hoop.
Allemaal duimen alstublieft, dat de medicatie aanslaat.
Ik doe de hele dag an niks anders dan janken.
Owwwwwwquote:Op donderdag 29 september 2011 01:26 schreef Strega het volgende:
Nadat Bullie een kleine opleving leek te hebben, kon hij zo net alweer helemaal niet staan.
We zijn heel bang dat het een no go is.
Het is zo'n zielig klein hondje nu, die uit allemacht probeert.
Preciesquote:Op donderdag 29 september 2011 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Het is ieg vooruitgang, dat is beter dan stabiel blijven of achteruitgang, go bullie
Zou het dan toch nog....?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:43 schreef Pagan het volgende:
Kleine update: er zit wat verbetering in, hij kon niet meer staan, nu kan hij zelf overeind komen. Wel valt Bullie geregeld om, maar krabbelt dan zelf weer overeind. Het ziet er nog steeds hond-onwaardig uit, maar vergeleken met gisteren is dat al heel wat. Gelukkig heeft hij geen pijn en geniet van aandacht en lekkere hapjes.![]()
Straks bellen we even met de DA voor verder overleg, die zijn nu lunchen.
quote:
Yes, nou als ie ergens goed zit qua lekkere hapjes dan is het wel daaroquote:Op donderdag 29 september 2011 16:56 schreef Pagan het volgende:
De DA is erg tevreden over zijn vooruitgang. Hij hoeft geen medicijnen omdat hij niet misselijk is en een goede eetlust heeft. Zolang Bullie geen terugval krijgt gaan we gewoon door met rust, lekkere hapjes en TLC.
YEAH!quote:Op donderdag 29 september 2011 16:56 schreef Pagan het volgende:
De DA is erg tevreden over zijn vooruitgang. Hij hoeft geen medicijnen omdat hij niet misselijk is en een goede eetlust heeft. Zolang Bullie geen terugval krijgt gaan we gewoon door met rust, lekkere hapjes en TLC.
Slecht.quote:
O Pagan wat een moeilijke beslissing zal dat geweest zijn , maar wel de juiste.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |