Als het op het andere aankomt gaat het om jezelf totaal ovegeven aan je partner, het is meer de achterliggende gedachte in het geheel dan dat ik nou zou graag een glaasje urine naar binnen giet, dan toch liever koffie of een biertje als het dorst betreft
oh en charissa als je het meende mijn welgemeende excuses dat ik nogal happerig reageerde
topic starter... het lijkt mij ook wel wat (is er nog nooit van gekomen/... )
als het jou (net als mij) vooral om het gevoel ed. gaatbereid het dan wel een beetje voor
zorg dat hij/zij een rustige dag achter de rug heeft, veel bier/water drinkt. geen eieren etc. enz enz enz. zoek ff in google dan vind je nog veel handige tips.
maar ik begrijp dat jij ervaring hebt.... ik niet dus ik wil je niet de les lezen hoor ik wou wel graag een positieve reactie in dit topic geven
* ditiseenalias heeft beetje gedronken dus verhal zal wel nergens op slaan.
en over dat in je bek schijten.. dat is totaal iets anders.. van het idee alleen al kan ik over mijn nek gaan.. maar als anderen dit wel wat vinden moeten ze dat volledig zelf weten..
quote:In principe is urine schoon, baterieel gezien dan, alleen igv ontstekingen van de urinewegen zul je bacterien vinden in de urine. Dus echt vies is urine niet, het bevat wel afvalstoffen, maar da's alleen maar een concentraat van de bloedbaan, dus ook niet echt vies....
Op zaterdag 04 mei 2002 13:00 schreef Vampier het volgende:
Je gaat iemand toch niet onderzeiken? Neem dan gewoon een warme does met een verstelbare doeskop... komt nog langer vloeistof uit ook en je wordt er lekker schoon van (in tegenstelling tot hetgeen waar jij de 'voorkeur' aangeeft?)
quote:waarvoor mijn dank
Door ditiseenalias - zaterdag 04 mei 2002 19:29--------------------------------------------------------------------------------
wat een lullige reacties hier zeg...
topic starter... het lijkt mij ook wel wat (is er nog nooit van gekomen/... )
als het jou (net als mij) vooral om het gevoel ed. gaatbereid het dan wel een beetje voor
zorg dat hij/zij een rustige dag achter de rug heeft, veel bier/water drinkt. geen eieren etc. enz enz enz. zoek ff in google dan vind je nog veel handige tips.maar ik begrijp dat jij ervaring hebt.... ik niet dus ik wil je niet de les lezen hoor ik wou wel graag een positieve reactie in dit topic geven
quote:Van bier wordt je urine bitter. Van koffie ook.
Op zaterdag 04 mei 2002 19:29 schreef ditiseenalias het volgende:
veel bier/water drinkt. geen eieren etc.
quote:I know, natrena helpt nog een beetje extra
Van thee wordt je urine zoetig
'tis inderdaad prettig als het niet te sterk smaakt, maar zoals ik al zei gaat het mij meer om de ervaring op zich en niet zozeer om eens een flinke teug te nemen
ik denk meer aan het delen van een bijzonder intiem moment, en jezelf compleet overgeven aan je partner.
- Waar doe je dat? Onder de douche ofzo?
- Drink je dat ook, of laat je gewoon over je heen zeiken? (niet lullig bedoeld, maar vond ik wel grappig klinken zo )
Lijkt mij niks trouwens, niet dat ik et echt heel goor zou vinden, maar ben gewoon nieuwsgierig
en miss-vormpje ik vind het wel geweldig van je dat je het voor die persoon hebt gedaan, 'tis toch nogal een hoogdrempelige fetish heb ik zo het idee
(God weet hoe lang ik er over heb gedaan om het aan mijn vrouw te vertellen)
quote:Ik vond het niet erg om te doen. Maar zelf zou ik geen golden shower willen. Maar mocht iemand nog een golden shower willen en hij kan niet niemand vinden, dan offer ik me wel weer op om te urineren.
Op woensdag 08 mei 2002 22:05 schreef zeker_een_kloon het volgende:
kan me vergissen maar die foto/grap was al eens eerder in een ander topic voorbijgefietsten miss-vormpje ik vind het wel geweldig van je dat je het voor die persoon hebt gedaan, 'tis toch nogal een hoogdrempelige fetish heb ik zo het idee
(God weet hoe lang ik er over heb gedaan om het aan mijn vrouw te vertellen)
Dus enfin 1 zo'n hoer die begint echt ONWIJS veel water te drinken, en op het moment dat die klant komt moet ze eigenlijk onwijs nodig plassen, maar kan het gewoon niet! Bestwel weird eigenlijk. Ook als je ziet hoeveel moeite die mensen ervoor moeten doen.....
quote:Ze zeggen ook niet voor niets: "oefening baart kunst".
Op donderdag 09 mei 2002 13:48 schreef CyberTijn het volgende:
Ik heb een tijdje geleden eens een documantaire gezien over een bordeel. Had ook smiddags een dude opgebeld dat ie een golden shower wilde.Dus enfin 1 zo'n hoer die begint echt ONWIJS veel water te drinken, en op het moment dat die klant komt moet ze eigenlijk onwijs nodig plassen, maar kan het gewoon niet! Bestwel weird eigenlijk. Ook als je ziet hoeveel moeite die mensen ervoor moeten doen.....
En hoe zit dat dan? Altijd in de douche ofzo? want als het op je parket/muur komt, kun je de stank volgens mij niet meer harden de volgende dagen/weken/maanden/jaren
quote:Poewee,ben blij dat we het hier dan over eens zijn lieverd...dit gaan wij dus gewoon nooit doen
Op zaterdag 04 mei 2002 23:34 schreef freud het volgende:
Moet zeggen dat het mij echt niets lijkt, maar goed, ieder zijn wensen.
Maar ik vind dat je het wel gewoon van een ander moet respecteren. Ook al is het niet aan jou besteed.
dat je ergens een andere kijk op hebt kan, maar om dan gelijk de kots smileys en puberale opmerkingen uit de kast te gaan halen valt me eigenlijk een beetje tegen
maar goed da's mijn mening
[Dit bericht is gewijzigd door ezras_revenge op 24-05-2002 08:04]
[Dit bericht is gewijzigd door Rad3oN op 24-05-2002 15:33]
quote:Ach, zolang ik er maar neit mee geassocieerd word.
Op zaterdag 04 mei 2002 12:46 schreef zeker_een_kloon het volgende:
was hier gewoon eens errug benieuwd naar hoe de rest van de wereld (of iig de fokkers) hier tegenover staan
Zelf kan ik alleen zeggen dat het me enorm opwindt
Ik ben benieuwd of dat ik nu opgesloten moet worden of dat er meer mensen zijn met dezelfde gedachtes
Als je Melaka (Malakka) binnenrijdt, dan naar rechts de weg langs de zee volgen, dan kom je het Hotel vanzelf aan de rechterkant tegen.
Als je dan toch nog een slaapplaats zoekt, dan moet je nog even een stukje verder rijden tot je aan de linkerkant Shah's Beach Motel tegenkomt. Erg leuk slapen daar.
(zou dit nou off- of on-topic zijn? )
quote:Heb nog nooit een golden shower gegeven, wel de ervaring in het ontvangen (nee geen dagelijkse kost of een zekere regelmaat hiervan). Ik heb er geen problemen mee, kan er opgewonden van raken, er van genieten etc. Maar ben geen drinker! Wat toevallig op de lippen komt zit daar prima en accepteer ik, maar mondje open daar bedank ik voor.
was hier gewoon eens errug benieuwd naar hoe de rest van de wereld (of iig de fokkers) hier tegenover staan
Ik ben benieuwd of dat ik nu opgesloten moet worden of dat er meer mensen zijn met dezelfde gedachtes
quote:tering leef jij nog steeds?
Op zaterdag 04 mei 2002 13:00 schreef Vampier het volgende:
Je gaat iemand toch niet onderzeiken? Neem dan gewoon een warme does met een verstelbare doeskop... komt nog langer vloeistof uit ook en je wordt er lekker schoon van (in tegenstelling tot hetgeen waar jij de 'voorkeur' aangeeft?)
fokkerbitch
quote:En dit heeft als toegevoegde waarde aan dit topic
Op zondag 02 juni 2002 21:46 schreef dubbel0zeven het volgende:[..]
tering leef jij nog steeds?
fokkerbitch
Niets! houd het dan ook buiten dit topic, alvast bedankt.
Het stinkt ook nog eens.....
Nee dank je...
quote:ik begin me al en beetje minder een einzelganger te voelen
Op zondag 02 juni 2002 21:44 schreef Knorretje het volgende:Heb nog nooit een golden shower gegeven, wel de ervaring in het ontvangen (nee geen dagelijkse kost of een zekere regelmaat hiervan). Ik heb er geen problemen mee, kan er opgewonden van raken, er van genieten etc. Maar ben geen drinker! Wat toevallig op de lippen komt zit daar prima en accepteer ik, maar mondje open daar bedank ik voor.
Niet omdat ik het nou zo vreselijk goor vindt, maar meer omdat ik het niet als noodzakelijk iets zie. Het is prima zoals het nu gebeurt en kan daar prima van genieten, meer is niet nodig.
quote:Zelf heb ik ooit eens 1-malig een shower ontvangen. Een leuke vriendin was behoorlijk beschinken en ikzelf had er ook best wat op dus we waren in een stemming waarin alles "normaal" was. we zouden in bad gaan, ik zat al uitgebreid in het hete water toen zij ook binnenkwam en zei dat ze nog wel even moest piesen. ik met mijn halfzatte kop zei toen iets van dat ik maar jaloers was op die wc die dat elke dag mocht bekijken en zij meteen met haar dronken kop zei van "ik wil je het ook wel eens laten meemaken hoor".
Op zondag 02 juni 2002 21:44 schreef Knorretje het volgende:
Heb nog nooit een golden shower gegeven, wel de ervaring in het ontvangen (nee geen dagelijkse kost of een zekere regelmaat hiervan). Ik heb er geen problemen mee, kan er opgewonden van raken, er van genieten etc. Maar ben geen drinker! Wat toevallig op de lippen komt zit daar prima en accepteer ik, maar mondje open daar bedank ik voor.
Niet omdat ik het nou zo vreselijk goor vindt, maar meer omdat ik het niet als noodzakelijk iets zie. Het is prima zoals het nu gebeurt en kan daar prima van genieten, meer is niet nodig.
Toen we nuchter waren hebben we er nog hard om gelachen alhoewel ze eerst iets had van shit... wat heb ik gedaan, en ze bood een miljoen excuses aan en zo... maar ik vond het niet erg en ik zou het zo weer overdoen met een leuke meid. alleen wil zij het niet meer.... misschien moet ik haar toch maar weer eens dronken voeren ....8-)
mijn motto : niet doen als je het niet wilt, maar twijfel je dan gewoon eens gek doen en proberen... dan weet je of je het wilt of niet!
quote:en dan te bedenken dat ik onderhand begin te geloven dat geen enkele vrouw zelfs maar erover durft te praten, ze wijzen het allemaal af. ik heb het jaren geleden 1x ontvangen en wil dat graag eens herhalen maar geen vrouw die wil.... jammer...
Op donderdag 23 mei 2002 21:27 schreef esvri het volgende:
Hmm lijkt me nou helemaal niets!!! Maar ja ieder z'n eigen!!! Uitdelen zou me trouwens niets uitmaken. Maar daarna dan wel een verplichte douche!
quote:Zelf heb ik ooit eens 1-malig een shower ontvangen. Een leuke vriendin was behoorlijk beschinken en ikzelf had er ook best wat op dus we waren in een stemming waarin alles "normaal" was. we zouden in bad gaan, ik zat al uitgebreid in het hete water toen zij ook binnenkwam en zei dat ze nog wel even moest piesen. ik met mijn halfzatte kop zei toen iets van dat ik maar jaloers was op die wc die dat elke dag mocht bekijken en zij meteen met haar dronken kop zei van "ik wil je het ook wel eens laten meemaken hoor".
Op zondag 02 juni 2002 21:44 schreef Knorretje het volgende:
Heb nog nooit een golden shower gegeven, wel de ervaring in het ontvangen (nee geen dagelijkse kost of een zekere regelmaat hiervan). Ik heb er geen problemen mee, kan er opgewonden van raken, er van genieten etc. Maar ben geen drinker! Wat toevallig op de lippen komt zit daar prima en accepteer ik, maar mondje open daar bedank ik voor.
Toen we nuchter waren hebben we er nog hard om gelachen alhoewel ze eerst iets had van shit... wat heb ik gedaan, en ze bood een miljoen excuses aan en zo... maar ik vond het niet erg en ik zou het zo weer overdoen met een leuke meid. alleen wil zij het niet meer.... misschien moet ik haar toch maar weer eens dronken voeren ....8-)
mijn motto : niet doen als je het niet wilt, maar twijfel je dan gewoon eens gek doen en proberen... dan weet je of je het wilt of niet!
quote:Hmmmm, mijn ervaring is dat als je ze uiteindelijk goed genoeg kent, de meeste wel wat hebben met het laten lopen de natuurlijke behoefte. De een wat minder dan de ander, maar meestal lukte het uiteindelijk wel. Volgens mij ligt het er ook aan hoe je het allemaal opbouwt...
Op maandag 03 juni 2002 21:02 schreef Peepo46 het volgende:[..]
en dan te bedenken dat ik onderhand begin te geloven dat geen enkele vrouw zelfs maar erover durft te praten, ze wijzen het allemaal af. ik heb het jaren geleden 1x ontvangen en wil dat graag eens herhalen maar geen vrouw die wil.... jammer...
dus diegene die jij wilt uitdelen is maar een enorme bofkont, dat moet ie wel even goed beseffen !
quote:Nee hoor, je hoeft niet opgesloten te worden. Golden Showers scoren niet erg hoog op mijn checklist, maar in een spel kan ik mij voorstellen dat de drempel ervoor lager is dan op het moment dat je er, in niet opgewonden staat, over nadenkt.
P.
quote:Maar die mensen moesten er allemaal (stiekem) naar kijken, omdat ze het toch wel spannend vonden
Op donderdag 06 juni 2002 09:53 schreef PatrickBateman het volgende:
Jezus... Dit is voor mij toch echt Sex voor de Buch terrein... Kun je je die gast nog herinneren die het lekker vond om op bed te liggen en over zichzelf heen te zeiken? Volgens mij lag het hele land toen kotsend op de grond... Onbegrijpelijk dat er mensen bestaan die hier een stijve kabouter van krijgen...
quote:neen gewoon omdat ze wel zouden zeker zijn of er echt zo'n gekken zijn en dat het niet gewoon fake was
Op donderdag 06 juni 2002 10:06 schreef flipsen het volgende:[..]
Maar die mensen moesten er allemaal (stiekem) naar kijken, omdat ze het toch wel spannend vonden
quote:Urine is na bloed waarschijnlijk de meest steriele lichaamsvloeistof, dus daar kun je je vraagtekens bij zetten...
Op vrijdag 21 juni 2002 13:42 schreef memphis het volgende:
Bahhh gewoon vies...
Duzzzzz......
quote:Was dat in je sub-rol of tijdens 'gewone' sex?
Op zaterdag 06 juli 2002 23:33 schreef sugababy het volgende:
Ik heb deze afgelopen week een golden shower mogen ontvangen.
*voel vereerd*
En ik vond het wel opwindend
quote:ROFL... wat ben JIJ dom zeg!
Getver daar krijg je toch AIDS/HIV/whatever van???
Lijkt me voor een keertje wel leuk om te geven, maar niet binnen mijn relatie. Ook zie ik niet snel de opwinding.
quote:Ach ja je mag me wel dom noemen, maar ik ben wel realistisch...
Op zaterdag 14 september 2002 12:11 schreef generalist het volgende:[..]
ROFL... wat ben JIJ dom zeg!
Lijkt me voor een keertje wel leuk om te geven, maar niet binnen mijn relatie. Ook zie ik niet snel de opwinding.
Kan iemand uit leggen wat de kick daar nou aan is?
quote:
quote:tjah... men was ook realistisch toen men in de zeventiende eeuw zei dat de aarde plat was.
ik ben wel realistisch
mzzl.
[me]Heeft helaas geen vriendin...[/me]
quote:Je hoeft het niet allemaal op te drinken hoor
Op zaterdag 14 september 2002 00:03 schreef wizarddragon het volgende:
ik zal het nooit doen maar ja ik kan me op zich wel voorstellen dat er mensen
zijn die dit geil vinden, net als sm eigenlijk.
Beetje experimenteren op sexueel gebied, daar hou ik wel van. Ik vind alleen wel dat het dan een onderdeel hoort te zijn van het complete "liefdesspel", dus niet ff plassen en klaar (soort wash and go, maar dan anders, splash and go ofzo, dat hoeft voor mij niet)
kan je niet gewoon een handje helpen terwijl het gebeurt, ik bedoel als iemand toch moet pieze, help een handje met veel plezier ...
maak er iets moois van
quote:
Op dinsdag 9 juli 2002 13:28 schreef Mijnheer_Willem het volgende:[..]
Was dat in je sub-rol of tijdens 'gewone' sex?
Just wondering.
tip voor de dames onder ons:
Na een avondje gezellig aan het ijswater gezeten te hebben is het gewoon lekker om -en ik word nu even technisch, dus zij met een zwak gestel niet verder lezen aub- terwijl je je klitje blootlegt er met een harde straal van de partner tegenaan geplast word....
en das mijn mening.
Of ben jij één van die type's die vind dat seks onder de dekens, met het licht uit en alleen maar in de huwelijksnacht mag?
tis maar net wat je leuk vind he..
Laat 1 ieder in zijn eigen waarde
-wegedit-
[Dit bericht is gewijzigd door Breuls op 20-09-2002 14:18]
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 13:27 schreef dampende_rozet het volgende:
Persoonlijk hou ik meer van bruine douchesquote edit
[Dit bericht is gewijzigd door Breuls op 20-09-2002 14:19]
quote:dank u
Op zaterdag 4 mei 2002 13:06 schreef zeker_een_kloon het volgende:
kijk op het moment dat ik wil douchen geef ik de voorkeur aan m'n ouwe vertrouwde douchekop
maarjah.. ieder zijn voorkeur. Ik zou iedergeval alleen een golden shower geven aan me vriendje... de wc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |