Jij mist 't ookquote:
Hier wel . Versie 4.4quote:Op maandag 11 januari 2010 21:53 schreef Anniebab het volgende:
Ruud, de pagina voor free, is tijdelijk niet beschikbaar..
wat de fok staat hier nouquote:Op maandag 11 januari 2010 14:09 schreef Anniebab het volgende:
Weet iemand trouwens welk scherm ik moet hebben om te downloaden op die gadwin-site voor die caps?Als iem. dat ff hier meldt installeer ik m als ik straks terug ben, kan ik ook cappen....ik weet nu niet welke ik moet downloaden zie je...
Super was dat inderdaad!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jeps, heb de scanner nog opt bureau staan
Er zal wel niks meer uit komen
met de scanner in slaap vallenquote:
Ik had er 1 in mijn auto, leuk om te horen of je zelf 1000 was en nog leuker om heul snel ter plaatse te zijnquote:Op maandag 11 januari 2010 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jeps, heb de scanner nog opt bureau staan
Er zal wel niks meer uit komen
Shit net gemistquote:Op maandag 11 januari 2010 22:43 schreef KRIBBET het volgende:
Daar zijn er nog niet veel onderuit gegaan, mogen er nog velen volgen![]()
[ afbeelding ]
Ja, mooi was datquote:Op maandag 11 januari 2010 22:50 schreef Terpentin07 het volgende:
Gister avond was wel heftig.Binnen een kwartier gingen een hoop mensen/fietsers op hun smoel.
Ik ook bijnaquote:
Maar geen neerslag. En er mag wel weer wat bij op ons pleintje!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:01 schreef Anniebab het volgende:
morgen wordt t beter, dan gaat t weer vriezen...
Ik heb het ook iddquote:Op maandag 11 januari 2010 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
De webcam is op zwart... Of heb ik dat alleen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |