In welke spellen heb je eventueel interesse en welke heb je te ruil?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:28 schreef CWC het volgende:
hem mischien wel intresse maar in welke plaats woon je?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:32 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
In welke spellen heb je eventueel interesse en welke heb je te ruil?
Interesse heb ik wel maar je ben vandaag nr. 2 die the Saboteur wil.quote:Op zondag 18 april 2010 14:27 schreef Schunckelstar het volgende:
ben je nog steeds op zoek naar dragon age?
dan wil ik hem wel ruilen tegen the saboteur?
OK, de eerste persoon heeft niks van zich laten horen vandaag dus als je nog steeds wilt ruilen PM dan maarquote:Op zondag 18 april 2010 14:27 schreef Schunckelstar het volgende:
ben je nog steeds op zoek naar dragon age?
dan wil ik hem wel ruilen tegen the saboteur?
mooi, dan heb ik toch eindelijk the saboteur weten te bemachtigenquote:Op zondag 18 april 2010 23:58 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
OK, de eerste persoon heeft niks van zich laten horen vandaag dus als je nog steeds wilt ruilen PM dan maar
OK, dan hoor ik het van het weekend welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:03 schreef Guynio het volgende:
Weet niet. Rest van de spellen is gedeeld met m'n broertje en die is nogal een aars wat dat betreft >_>
MGS4 trouwens wel heel gaf spel, als je ooit 'ns 2 tientjes over hebt zou ik 't toch zeker kopen!
Euh... Volgens mij is Mirror's Edge toen gejat...
Nee, heb zo 123 even niets meer, zal kijken als ik van 't weekend bij m'n pa ben
Nee sorry, Alone in the dark heb ik alquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:12 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
Dragon ball raging blast ruilen tegen Alone in the Dark; Inferno ?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:03 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Nee sorry, Alone in the dark heb ik al
Prototype heb ik al Platinum dus die hoef ik niet meer. Hebben jij en je broertje misschien nog andere games te ruil?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:53 schreef Guynio het volgende:
Als je interesse hebt zou ik waarschijnlijk m'n broertje Prototype wel kunnen ontfutselen, we spelen het toch eigenlijk nooit meer. Maar ik ga 't niet proberen voordat ik weet of je 'm wilt of niet
Nou, we hebben sowieso al niet zoveel ps3 games. We hebben liggen:quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:12 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Prototype heb ik al Platinum dus die hoef ik niet meer. Hebben jij en je broertje misschien nog andere games te ruil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |