Dan houdt het op denk ik. Ik ruil uit principe met dichte knip.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:41 schreef VampiricDemon het volgende:
InFamous heeft inderdaad wel een beetje mijn interesse, maar Uncharted 2 heb ik er niet voor over.
Een ander spel waar ik niks tot heel weinig iets mee doe, is Sega Megadrive collectionquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:02 schreef VampiricDemon het volgende:
Prima principe![]()
Misschien heb je interesse in een of meer van de andere spelletjes die ik heb? Of Heb je zelf nog ander spellen?
En tegen welk spel zou je die onder voorbehoud willen ruilen dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:00 schreef Sp33dFr34k het volgende:
Ik heb nog Eternal Sonata ps3 te ruil, gloedjenieuw (onder voorbehoud, had hem in een ander topic ook al aangeboden)?
Jij ook bedankt, en denk nog eens aan mij als je nog meer spellen te ruil hebtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:40 schreef Sp33dFr34k het volgende:
Dat begrijp ik wel hoor, thanks voor de link en je snelle reactie!
Nee, deze beide spellen hebben niet mijn interesse én ook geen trophy-support trouwensquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:26 schreef MasterBR het volgende:
chronicles of narnia en golden axe promo's voor prototype?
Lees en wordt wijzerquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat kan je met die trophys eigenlijk?
Hmm je krijgt er dus niks voorquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:49 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Lees en wordt wijzer
OT: Vriend van me wil prototype graag hebben:
Hij heeft
Killzone 2
Oblivion
Heavenly Sword
Als er iemand in is voor een driehoeksruil, hij wilt eventueel ook tegen fifa10 ruilen.
Laat maarquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm je krijgt er dus niks voorwat heb je er dan aan ?
*plink*quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat kan je met die trophys eigenlijk?
Die 3 spellen hebben niet mijn interesse, maar wie weet is die driehoeksruil een mogelijkheidquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:49 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
OT: Vriend van me wil prototype graag hebben:
Hij heeft
Killzone 2
Oblivion
Heavenly Sword
Als er iemand in is voor een driehoeksruil, hij wilt eventueel ook tegen fifa10 ruilen.
Nee sorry, Shooters en voetbal zijn niks voor mij.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:17 schreef koenie95 het volgende:
iets uit mijn topic voor UC 2?
[TK/TR][PS3] games (o.a fall out 3, infamous SE)
Enquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:31 schreef VampiricDemon het volgende:
Nee sorry, ruilen heeft absoluut de voorkeur.
Dus nee, verkopen zit er voorlopig niet inquote:Op zondag 14 februari 2010 15:11 schreef VampiricDemon het volgende:
De kans dat ik ga verkopen is vrij klein omdat als ik verkoop ik er ~ ¤30 voor kan krijgen en een nieuw spel tussen de ¤30 en de ¤65,- kost en moet ik vrijwel altijd bijleggen, dus ruilen is veel goedkoper
Spore voor de PC, maar dat is wellicht nog minder interessantquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:35 schreef VampiricDemon het volgende:
Nee sorry, Street Fighter en racegames hebben niet mijn interesse, heb je misschien nog andere games?
Ik heb ook nog Virtua Tennis 2009, met Trophy support.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef VampiricDemon het volgende:
Nee sorry, de spellen die je aanbied hebben geen trophy-support en dus niet mijn interesse
Succes dan verder.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:06 schreef VampiricDemon het volgende:
Nee sorry, tennis is niks voor mij
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:10 schreef Biefstuk het volgende:
Bioshock 2 speel ik niet meer dus als iemand een goed spel heeft
Geen sportgames in ieder geval en shooters heb ik ook al voldoende van. Kom maar met je suggesties
- Bionic Commando heb ik nog (hij is moeilijkquote:Op zondag 14 maart 2010 15:43 schreef Schunckelstar het volgende:
kleine kans, maar ik probeer het toch![]()
the saboteur ruilen tegen iets van dit?
-bionic commando
-brothers in arms: hell's highway
-ghostbusters (special edition, inc blu-ray film ghostbusters)
-lair
-mercenaries 2: world in flames
-ratchet&clank: a crack in time
-splinter cell: double agent
misschien al gevraagd, maar (saboteur of) AC2 vs COD-MW 1?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:08 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
- Bionic Commando heb ik nog (hij is moeilijk)
- Ghostbusters (special edition, inc blu-ray film ghostbusters) heb je van mij
- Lair heb ik gehad
- Mercenaries 2: world in flames Heb ik al platinum
- Ratchet en clank zijn stom
- Splinter cell: double agent & brothers in arms: hell's highway zijn shooters dus heb ik niet zo'n interesse in..
Maar bedankt voor je reactie, misschien dat we later weer eens wat ruilen
Ja is inderdaad wel grappig, maar het is wel een beetje stom dat je alle doelen moet halen in 1 spelquote:Op zondag 14 maart 2010 22:17 schreef Schunckelstar het volgende:
haha, daar was ik al bang voor![]()
en bionic commando is idd pittig, maar zo gauw je het slingeren door hebt word ie echt tof
Assassins Creed II is al even weg hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:10 schreef knuppelhout het volgende:
AC2 ruilen tegen een wireless qwerty dvd remote met dock?
saboteur dan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:36 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Assassins Creed II is al even weg hoor
Nee sorry, ruilen tegen andere games heeft echt de voorkeurquote:
Sorry, er zit niks tussen dat ik of niet al heb gespeeld of nog wil spelen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:06 schreef banapples het volgende:
Ik wil de Saboteur!!
- Assasin's Creed
- Haze
- Condemned 2
- Resistance: FOM
- Ratched and Clank: Tools of Destruction (super gaaf spel)
- Ratched and Clank: Quest for booty (super gaaf spel)
- Mercenaries 2
- GTA IV
- Prototype
- FEAR 2
wordt denk niks
misschien kan je beter gewoon je spellen verkopen? volgens mij wijs je ongeveer alles af, en als je doel is om vooral leukere spellen te krijgen denk ik dat deze ruilmethode niet zo makkelijk meer gaat vanwege je wensen...quote:
Bovendien valt het best mee met die weigeringen want heb toch al redelijk wat afgeruild.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:11 schreef VampiricDemon het volgende:
De kans dat ik ga verkopen is vrij klein omdat als ik verkoop ik er ~ ¤30 voor kan krijgen en een nieuw spel tussen de ¤30 en de ¤65,- kost en moet ik vrijwel altijd bijleggen, dus ruilen is veel goedkoper
Ik heb Uncharted 2 allang platinum en ik koop geen spellenquote:Op maandag 29 maart 2010 03:06 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
heb uncharted 2 hier liggen helemaal nieuw, 1 maal uitgespeelt
25 Incl.
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:18 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Ik heb Uncharted 2 allang platinum en ik koop geen spellen
Probeer het eens hier: [CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 14
In welke spellen heb je eventueel interesse en welke heb je te ruil?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:28 schreef CWC het volgende:
hem mischien wel intresse maar in welke plaats woon je?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:32 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
In welke spellen heb je eventueel interesse en welke heb je te ruil?
Interesse heb ik wel maar je ben vandaag nr. 2 die the Saboteur wil.quote:Op zondag 18 april 2010 14:27 schreef Schunckelstar het volgende:
ben je nog steeds op zoek naar dragon age?
dan wil ik hem wel ruilen tegen the saboteur?
OK, de eerste persoon heeft niks van zich laten horen vandaag dus als je nog steeds wilt ruilen PM dan maarquote:Op zondag 18 april 2010 14:27 schreef Schunckelstar het volgende:
ben je nog steeds op zoek naar dragon age?
dan wil ik hem wel ruilen tegen the saboteur?
mooi, dan heb ik toch eindelijk the saboteur weten te bemachtigenquote:Op zondag 18 april 2010 23:58 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
OK, de eerste persoon heeft niks van zich laten horen vandaag dus als je nog steeds wilt ruilen PM dan maar
OK, dan hoor ik het van het weekend welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:03 schreef Guynio het volgende:
Weet niet. Rest van de spellen is gedeeld met m'n broertje en die is nogal een aars wat dat betreft >_>
MGS4 trouwens wel heel gaf spel, als je ooit 'ns 2 tientjes over hebt zou ik 't toch zeker kopen!
Euh... Volgens mij is Mirror's Edge toen gejat...
Nee, heb zo 123 even niets meer, zal kijken als ik van 't weekend bij m'n pa ben
Nee sorry, Alone in the dark heb ik alquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:12 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
Dragon ball raging blast ruilen tegen Alone in the Dark; Inferno ?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:03 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Nee sorry, Alone in the dark heb ik al
Prototype heb ik al Platinum dus die hoef ik niet meer. Hebben jij en je broertje misschien nog andere games te ruil?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:53 schreef Guynio het volgende:
Als je interesse hebt zou ik waarschijnlijk m'n broertje Prototype wel kunnen ontfutselen, we spelen het toch eigenlijk nooit meer. Maar ik ga 't niet proberen voordat ik weet of je 'm wilt of niet
Nou, we hebben sowieso al niet zoveel ps3 games. We hebben liggen:quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:12 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Prototype heb ik al Platinum dus die hoef ik niet meer. Hebben jij en je broertje misschien nog andere games te ruil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |