Dankjewelquote:Op maandag 11 januari 2010 00:25 schreef Mozy het volgende:
Ik ga ook slapen, moet morgen al om half 9 op de fiets zitten.
Veel plezier met je natte la en aars bt.![]()
Welterusten iedereen.
Tsja, grote mond he. En je hoeft er niet veel gehad te hebben om van seks te houdenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:25 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ja ik kan niet rekenenEn niet lezen
. Maar je praat er altijd zo over en dan dacht ik die heeft wel het dubbele gehad ofzo
Het was geen verwijt of veroordeling ofzo, maar meer afgaande van hoe je je hier profileert.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, bedankt.. Nee ik doe het zeker niet zomaar. Liever heel vaak met dezelfde persoon zodat je ook daadwerkelijk elkaars voorkeuren leert kennen enzo.
True dat is waarquote:Op maandag 11 januari 2010 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjewel! Succes morgenochtend
!
[..]
Tsja, grote mond he. En je hoeft er niet veel gehad te hebben om van seks te houden! Ik heb liever 100 keer seks met iemand die precies weet wat ik wil dan met random vreemden voor eenmalige dingetjes.
Ja sinds ik ladingen seks heb met één en dezelfde persoonquote:Op maandag 11 januari 2010 00:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het was geen verwijt of veroordeling ofzo, maar meer afgaande van hoe je je hier profileert.
Nu doe je dat eigenlijk pas sinds je closer bent geworden met je vriendje, dus wel wat kortzichtig van me
Na 1 minuut kwam ik erachter dat het zoeen oorbelding wasquote:Op maandag 11 januari 2010 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Even over piercings, als ik mijn tunnel nog had en ik had zo groot, dan had ik deze gepwnt.
Ja sex jaquote:Op maandag 11 januari 2010 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sinds ik ladingen seks heb met één en dezelfde persoon!
Kijk, nu moet ik ook wel toegeven dat het er vanaf hangt wat je onder seks verstaat.. Ik heb het nu over echt neuken. Ik heb wel meer dan 4 mensen met wie ik iets seksueels heb gedaan.
Ik vind 'm ook erg mooi.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Even over piercings, als ik mijn tunnel nog had en ik had zo groot, dan had ik deze gepwnt.
Die discussie ga ik niet aanquote:Op maandag 11 januari 2010 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sinds ik ladingen seks heb met één en dezelfde persoon!
Kijk, nu moet ik ook wel toegeven dat het er vanaf hangt wat je onder seks verstaat.. Ik heb het nu over echt neuken. Ik heb wel meer dan 4 mensen met wie ik iets seksueels heb gedaan.
Whehequote:Op maandag 11 januari 2010 00:35 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ja sex ja. Als je andere dingen gaat tellen kan niemand het nog exact vertellen. Behalve bp en gers dan.
Hoeveel had jij dr ook alweer gehad?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:35 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ja sex ja. Als je andere dingen gaat tellen kan niemand het nog exact vertellen. Behalve bp en gers dan.
In principe versta ik onder seks ook gewoon vingeren bijvoorbeeld. Maar aangezien de meeste mensen dat niet met me eens zijn zie ik het maar gewoon als neuken.quote:
Dat al helemaaaaaaal nietquote:Op maandag 11 januari 2010 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In principe versta ik onder seks ook gewoon vingeren bijvoorbeeld. Maar aangezien de meeste mensen dat niet met me eens zijn zie ik het maar gewoon als neuken.
Ik houd JB's standaard voorlopig gewoon aan en dat is vaginale of anale penetratie. De rest valt onder haar noemer van "knuffelen"quote:Op maandag 11 januari 2010 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In principe versta ik onder seks ook gewoon vingeren bijvoorbeeld. Maar aangezien de meeste mensen dat niet met me eens zijn zie ik het maar gewoon als neuken.
Hoe voelt zoiets?quote:
Afbeeldingen en erotiek zijn dus ook gewoon seks.quote:U hebt gezocht op het woord: seks.
RESULTAAT
seks de; m 1 gegevens, verhalen, afbeeldingen over het geslachtsleven; erotiek 2 seksuele gemeenschap: ~ hebben met iem
Knuffelenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik houd JB's standaard voorlopig gewoon aan en dat is vaginale of anale penetratie. De rest valt onder haar noemer van "knuffelen"
[..]
Hoe voelt zoiets?
Dat valt niet onder "knuffelen"quote:Op maandag 11 januari 2010 00:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik houd JB's standaard voorlopig gewoon aan en dat is vaginale of anale penetratie. De rest valt onder haar noemer van "knuffelen"
Logisch, nadat jij hem afgetrokken hebt, heeft hij een seksuele ervaring gehad en jij niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij vindt t veel te snel onder sex vallen
Ook alweer? Nooit gezegd hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 00:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoeveel had jij dr ook alweer gehad?
Niet zo neerbuigend over zoiets moois.quote:
Knuffelenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet zo neerbuigend over zoiets moois.
Ssst, je moest denken dat je dat al wel verteld had en dan denken: o, nou, als ik het toch al gezegd heb...quote:
Oh, zo.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Knuffelen
Geil doen knuffelen noemen
Dat zei ik net, ik noem dat geen knuffelenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Knuffelen
Geil doen knuffelen noemen
Nee, daar kom je niet mee wegquote:Op maandag 11 januari 2010 00:45 schreef PhifeDawg het volgende:
Telt het als ik zeg dat ik nog steeds een maagd ben of kom ik daar niet mee weg
Daar kom je niet mee weg. Zit ik in de buurt?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:45 schreef PhifeDawg het volgende:
Nee.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:45 schreef PhifeDawg het volgende:
Waarom valt het niet onder seks? Het is toch gewoon het voorspel van seks?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei ik net, ik noem dat geen knuffelenmaar t valt ook niet onder sex.
Kut voor jequote:
Nee, maar een definitie heb je er niet voorquote:Op maandag 11 januari 2010 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat valt niet onder "knuffelen"
Maar ook niet onder sex
Dat dus, voorspel.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom valt het niet onder seks? Het is toch gewoon het voorspel van seks?
Ik heb dat laatst zelf gemaaktquote:
Wel, ik heb je al vaker vertelt dat het voorspel is gewoonquote:Op maandag 11 januari 2010 00:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kut voor je![]()
[..]
Nee, maar een definitie heb je er niet voor
Wat je zei +1quote:Op maandag 11 januari 2010 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
PD, vertel me hoeveel het er waren. En dan kan ik met een gerust hart gaan slapen!
Kijk uit voor de hondenquote:
Zoiets ja !quote:
Nu ongeveer 1,5 jaar. Daarvoor 4 maand niks en toen had ik daarvoor nog 1 jaar met der ofzoquote:Op maandag 11 januari 2010 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
Maar hoe lang heb je al iets met je vriendin?
Bijna 3 jaar.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
Maar hoe lang heb je al iets met je vriendin?
Hier, speciaal voor jou!quote:Op maandag 11 januari 2010 00:45 schreef PhifeDawg het volgende:
Best wel een slet ben je dan geweest in de periode dat je niet met d'r had!quote:Op maandag 11 januari 2010 00:53 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Nu ongeveer 1,5 jaar. Daarvoor 4 maand niks en toen had ik daarvoor nog 1 jaar met der ofzo
Daartussen in was het er maar 1.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Best wel een slet ben je dan geweest in de periode dat je niet met d'r had!
Raakt het bij jou op dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:54 schreef PhifeDawg het volgende:
Kanker, nu heb ik er teveel gedaan en kan ik wd niet meer doen
Je was dus gewoon een 15jarige manwhorequote:Op maandag 11 januari 2010 00:55 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Daartussen in was het er maar 1.
Nou toen die ene keerquote:
Eerst nog maar eens zien te halen.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:54 schreef PhifeDawg het volgende:
Kanker, nu heb ik er teveel gedaan en kan ik wd niet meer doen
gaat tniet zo goed?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eerst nog maar eens zien te halen.
O ja je was LEEFTIJD KOMMA 5.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:58 schreef PhifeDawg het volgende:
Jong ik loop 6 jaar mee dan mag het wel een keertje he
Zij zit sinds oktober in Ecuador en ik vertrek de 21 januari voor een half jaar naar Zuid-Afrika. Dus ergens in juli zien we elkaar weer voor het eerst in levenden lijve.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gaat tniet zo goed?
Ik wil dat het volgend weekend is, hoe lang nog?
Pfff, dat je dat volhoud...quote:Op maandag 11 januari 2010 01:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zij zit sinds oktober in Ecuador en ik vertrek de 21 januari voor een half jaar naar Zuid-Afrika. Dus ergens in juli zien we elkaar weer voor het eerst in levenden lijve.
Jaquote:Op maandag 11 januari 2010 01:01 schreef PhifeDawg het volgende:
JB jij bent ook van mening dat hoeveel je er gedaan hebt niet uit zou moeten maken he.
Oew, das lang!quote:Op maandag 11 januari 2010 01:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zij zit sinds oktober in Ecuador en ik vertrek de 21 januari voor een half jaar naar Zuid-Afrika. Dus ergens in juli zien we elkaar weer voor het eerst in levenden lijve.
Ik vind je nu ineens niet zo leuk meer.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:01 schreef PhifeDawg het volgende:
JB jij bent ook van mening dat hoeveel je er gedaan hebt niet uit zou moeten maken he.
quote:Op maandag 11 januari 2010 01:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind je nu ineens niet zo leuk meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |