Ook alweer? Nooit gezegd hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 00:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoeveel had jij dr ook alweer gehad?
Niet zo neerbuigend over zoiets moois.quote:
Knuffelenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet zo neerbuigend over zoiets moois.
Ssst, je moest denken dat je dat al wel verteld had en dan denken: o, nou, als ik het toch al gezegd heb...quote:
Oh, zo.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Knuffelen
Geil doen knuffelen noemen
Dat zei ik net, ik noem dat geen knuffelenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Knuffelen
Geil doen knuffelen noemen
Nee, daar kom je niet mee wegquote:Op maandag 11 januari 2010 00:45 schreef PhifeDawg het volgende:
Telt het als ik zeg dat ik nog steeds een maagd ben of kom ik daar niet mee weg
Daar kom je niet mee weg. Zit ik in de buurt?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:45 schreef PhifeDawg het volgende:
Nee.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:45 schreef PhifeDawg het volgende:
Waarom valt het niet onder seks? Het is toch gewoon het voorspel van seks?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei ik net, ik noem dat geen knuffelenmaar t valt ook niet onder sex.
Kut voor jequote:
Nee, maar een definitie heb je er niet voorquote:Op maandag 11 januari 2010 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat valt niet onder "knuffelen"
Maar ook niet onder sex
Dat dus, voorspel.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom valt het niet onder seks? Het is toch gewoon het voorspel van seks?
Ik heb dat laatst zelf gemaaktquote:
Wel, ik heb je al vaker vertelt dat het voorspel is gewoonquote:Op maandag 11 januari 2010 00:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kut voor je![]()
[..]
Nee, maar een definitie heb je er niet voor
Wat je zei +1quote:Op maandag 11 januari 2010 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
PD, vertel me hoeveel het er waren. En dan kan ik met een gerust hart gaan slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |