Die is ook wel nice ja. En ik heb ook kaarsjes gedaan ofcourse.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ook kaarsjes aangedaan?
Ik had iets soortgelijks, enkel met chocoladefondue toe en als cadeautje twee kaartjes voor Racoon
Ik zei dus dat het volgens mij niet zo gauw overdreven wordtquote:Op maandag 11 januari 2010 00:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Prima, ik denk wederom dat je mijn post weer eens verkeerd interpreteert, al neuk je met 80 mensen, met wederzijds genoegen, men doet maar, alleen mensen dreigen nogal eens hun aantal bedpartners te overdrijven, net als mensen soms zeggen dat ze meer verdienen dan ze in werkelijkheid doen, dat is gewoon doorzichtig en lachwekkend.
Ik weet heus wel dat ik richting 30 jaar, met 9 vrouwen niet echt een Don Juan ben, maar ik ben puur voor mijzelf er trots op dat ik precies weet met wie ik wat gehad heb, dat is mijn insteek.
Ik snapte 'm al niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:16 schreef Mozy het volgende:
De tt had eigenlijk moeten zijn.
Steengoed.
En dan de OP:
Dat is het sexleven van een baksteen.
Lol wut, alsof het iedereen zomaar lukt om vanaf hun 16e met 9 mensen sex te hebbenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou stel je bent 22 en je hebt 2,5 jaar lang relatie gehad ofzo in totaal. Dan heb je alsnog een jaar of 4 kunnen neuken. Dan vind ik 10 niet veel of weinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht alquote:Op maandag 11 januari 2010 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het gaat door dat ding boven de clit gek.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Zeker nicequote:Op maandag 11 januari 2010 00:16 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die is ook wel nice ja. En ik heb ook kaarsjes gedaan ofcourse.
Ook toen ze geslaagd was voor haar HAVO. Heb ik 2 tickets voor Tarzan gekocht. Alleen toen moest ik echt maanden wachten, telkens je mond houden, echt moeilijk. Toen heb ik helemaal niks verteld alleen dat we weg zouden naar Den Haag. Toen heb ik in de auto kaartjes laten zien.
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lol wut, alsof het iedereen zomaar lukt om vanaf hun 16e met 9 mensen sex te hebbenIk had ondertussen makkelijk 500 man geneukt kunnen hebben als ik had gewildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik dacht al!
Ja daar heb ik ook vaak last van hoor. Je wilt dat vreugde moment gelijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeker nice
Ik kan dat echt niet voor me houden!
Ik begin dan altijd te uit het niets te glimlachen en als ze dan ook maar vraagt: Wat is er? ben ik al de sjaak en vertel/geef ik t al
Ja, maar jij bent een vrouwquote:Op maandag 11 januari 2010 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had ondertussen makkelijk 500 man geneukt kunnen hebben als ik had gewild!
Dat gaf mn vriendin aan mij.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:17 schreef Maisnon het volgende:
Ja of een weekendje naar Berlijn of Londen ofzo met zn tweetjes zoiets vind ik ook tof
Ja.quote:
Newbiequote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en de daaropvolgende sex natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2010 00:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook vaak last van hoor. Je wilt dat vreugde moment gelijk.
Maar op hoeveel zit je nu dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook wel.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heeft hij bij meerdere mensen kinderen verwekt?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Zoiets. Maar precies wist hij het dus niet.
En dan tel ik de hoeren ook mee, dat deed hij dan weer niet
Ah okequote:Op maandag 11 januari 2010 00:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Zoiets. Maar precies wist hij het dus niet.
En dan tel ik de hoeren ook mee, dat deed hij dan weer niet
quote:
Bij de laatste telling?quote:
Snap ik niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh jij maakte 'mhad je ook in Excell kunnen doen.
Zn pik was er niet afgevallen ofzoquote:Op maandag 11 januari 2010 00:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit dus.
Kan je nog eigenlijk wel sex hebben met zo iemand?
Nee, tenminste, niet dat ie wistquote:Op maandag 11 januari 2010 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heeft hij bij meerdere mensen kinderen verwekt?
Ik neem aan dat je de 500 bedoelt dus :p. En 6 dus? Ik dacht serieus dat je der meer hadquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Newbieiedereen weet het allaaaaang. Heb dat ding ook alweer bijna 1,5 jaar. Stoute 16jarige die ik was.
Nee dat lieg ik, ik was 17!
Hij vond het wel handig. Gewoon even kwakje kwijt, zonder iemand mee naar huis te hoeven nemen ofzoiets.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:21 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ah oke. Nouja naar de hoeren zal ik niet gaan. Tenzij ik lazeres ben en ze me naar binnen duwen en ik gewoon nergens meer van af zou weten
. Maar zelfs dan denk ik nog niet
Say it, say it.quote:
Moet ik het nog voor je uitrekenen ookquote:Op maandag 11 januari 2010 00:22 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de 500 bedoelt dus :p. En 6 dus? Ik dacht serieus dat je der meer had.
Vertel eens, ga eens met de billetjes bloot! Wat ben jij voor een typetje?quote:
Alsnog.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zn pik was er niet afgevallen ofzo
[..]
Nee, tenminste, niet dat ie wist
Nou ja, een vrouw was wel ineens zwanger, maar die was getrouwd en het kind zou van haar man moeten zijn (ahum)
4 man, reken eens goedquote:Op maandag 11 januari 2010 00:22 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de 500 bedoelt dus :p. En 6 dus? Ik dacht serieus dat je der meer had.
Oja -1quote:
Tijd voor het echte werk!!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 00:24 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben klaar met sex gesprekken. Goddamnit.
Met alle respect voor de arrogantie die jullie mij toekennen, ik had ook al 500 vrouwen kunnen neuken als ik overal op in was gegaan, zelfs op FOK! was er ooit een topic, waar ik tegen de policy in de PM's liet zien, die ik kreeg als ik vroeg "Zeg eens eerlijk, waarom hebben wij nog geen seks gehad?"quote:Op maandag 11 januari 2010 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
16? Das vrij langquote:Op maandag 11 januari 2010 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
Maar euh JB, jij hebt dus altijd 16 mm? En geen kromme staafjes?
Ja ik kan niet rekenenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet ik het nog voor je uitrekenen ook500 gedeeld door 100 is 5, 5-1 = 4.
Ik ben best braaf hoor!
Ik had serieus verwacht dat er minimaal een 1 voor zou staanquote:Op maandag 11 januari 2010 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet ik het nog voor je uitrekenen ook500 gedeeld door 100 is 5, 5-1 = 4.
Ik ben best braaf hoor!
Deze postquote:Op maandag 11 januari 2010 00:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
16? Das vrij lang
Ik heb 8 of 10 mm en soms krom, soms recht, ik vind krom fijner. Qua balletjes verschilt heel erg. Nu heb ik een kromme 10 geloof ik, maar weet ik niet zeker
Dat zegt ze toch ook?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met alle respect voor de arrogantie die jullie mij toekennen, ik had ook al 500 vrouwen kunnen neuken als ik overal op in was gegaan, zelfs op FOK! was er ooit een topic, waar ik tegen de policy in de PM's liet zien, die ik kreeg als ik vroeg "Zeg eens eerlijk, waarom hebben wij nog geen seks gehad?"
In staat zijn seks te kunnen hebben als je wilt zie ik dan ook niet als een bijster grote prestatie, iemand houden is veel knapper, maar dat is enkel mijn mening dus...
Ze heeft het over Ado's piemol.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deze post
10 mm, soms krom soms recht
Ik weet niet hoe lang mijne van nu zijnquote:Op maandag 11 januari 2010 00:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
16? Das vrij lang
Ik heb 8 of 10 mm en soms krom, soms recht, ik vind krom fijner. Qua balletjes verschilt heel erg. Nu heb ik een kromme 10 geloof ik, maar weet ik niet zeker
Ja, dat dacht ik dus ookquote:
Nou, bedanktquote:Op maandag 11 januari 2010 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik had serieus verwacht dat er minimaal een 1 voor zou staan![]()
quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:25 schreef Mozy het volgende:
Ik ga ook slapen, moet morgen al om half 9 op de fiets zitten.
Veel plezier met je natte la en aars bt.![]()
Welterusten iedereen.
Nee, dat kan, maar mij maakt het dus niet zoveel uit. Ik zou ook niet weten waarom.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Alsnog.
Ik zou het niet leuk vinden om sex te hebben met mijn vriendin als daar 80 mannen overheen waren gegaan.
Maar dan was ze mijn vriendin niet eens om mee te beginnen.
Trusten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |