abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76687493
Klachten indienen is ook een ramp, dat is namelijk precies hetzelfde.. dan zit je ook met overbetaalde incapabele figuren die vooral heel erg goed zijn in niets doen..
Het is een ramp, en daarom wil ik ook een boek schrijven.. want de wereld moet veranderen
CHANGE YES WE CAN!!

Kippen zonder kop, schaapjes en herders, het zijn bekende termen.. En onlangs nog; "onbewust worden we steeds asocialer" .. Het maakt allemaal niet meer uit, lijkt wel.. er is geen maatschappij of samenleving, dat is een facade.
Maar goed, er zijn gelukkig mensen, mensen met speciaal bloed van adel, van koning éénoog en die
moeten het doen.

"Onze leider" JP, vind dat iedereen zijn stoepje sneeuwvrij moet maken.. maar zelf doet ie het niet!!
Mensen zijn drollen, je moet alles zelf doen want anders kom je om in de stank!

Die betalingsregeling heb ik zwart op wit staan.. daar ga ik ook geen problemen meer mee krijgen, het is de afhandeling. Die fout van de automatische brief wijst enkel maar weer eens op het falen van de werknemers die op mbo/hbo niveau 'geleerd' hebben voor hun vak en er belachelijk veel meer mee verdienen dan een fabrieksarbeider of bouwvakker die op zijn 40e al helemaal afgewerkt is en nooit fatsoenlijk op vakantie is kunnen gaan.

@ Sean; ik speel Modern Warfare 2
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_76687542

Ik ben blij dat ik geen schaapje ben!
pi_76688438
Ah cool, ik speel hem ook op de Xbox 360
"That is not a dream, that is a substitute for reality"
pi_76689207
Ik op PS3, heb hem ook voor de PC maar dan heb je last van aimbots en wallhacks enzo.
En mijn PS3 kan ik via mijn pc bedienen, dus ik speel gewoon met muis en toetsenbord want dat ben ik al jaren gewend.
pi_76690147
Farcry 2 FTW
Children of the night. What music they make.
pi_76690192
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef Autidude het volgende:
Of het voortdurend over jezelf hebben in een gesprek zonder acht te hebben van je gesprekspartner ofzo. Tevens zijn er autisten die tegen voorwerpen praten.
Je zegt het alsof dat raar is.
Sanity is (not) statistical
pi_76690246
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:45 schreef francis998 het volgende:

[..]

hmm..daar heb ik zelf een paar keer last van gehad..de afgelopen tijd. Ergens in september/oktober, was zo over de rooie dat ik in een hoek ben gaan zitten op de grond..en wilde er niet uit. Pas na meer dan een half uur kwam ik uit die hoek(letterlijk en figuurlijk). EN terwijl ik in die hoek zat leek ik echt een klein kind van 5 ofzo..dat straf had gekregen alleen ik had geen straf gekregen.
Vind ik ook niet zo gek. Veel mensen willen alleen zijn als ze overstuur zijn hoor. Ook 'normale' mensen sluiten zich op op de wc, of ze gaan buiten alleen een sigaretje roken of zoiets.
pi_76690400
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:19 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik ben zelf vrij pragmatisch ingesteld en vraag me dan gewoon het nut ervan af. Wil je je stembanden trainen ofzo? anders kun je natuurlijk net zo goed gewoon denken, praten zonder je stembanden te gebruiken.
pi_76690957
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:24 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Ik ben zelf vrij pragmatisch ingesteld en vraag me dan gewoon het nut ervan af. Wil je je stembanden trainen ofzo? anders kun je natuurlijk net zo goed gewoon denken, praten zonder je stembanden te gebruiken.
Ik denk vrij vaak hard op. Dat helpt om mijn gedachten te ordenen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76691320
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:24 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Ik praat de hele dag door. Tegen mezelf, discussies in gedachten, maar ook tegen voorwerpen. Dat ik bijv. tegen een fles die omvalt zeg dat dat niet de bedoeling was en dat ie maar gewoon lekker op z'n plek moet blijven staan. Misschien vind ik het gewoon prettig om eens te praten tegen iets wat wel naar me luistert (want daarna doen die flessen het nooit meer).
pi_76691560
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:44 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik praat de hele dag door. Tegen mezelf, discussies in gedachten, maar ook tegen voorwerpen. Dat ik bijv. tegen een fles die omvalt zeg dat dat niet de bedoeling was en dat ie maar gewoon lekker op z'n plek moet blijven staan. Misschien vind ik het gewoon prettig om eens te praten tegen iets wat wel naar me luistert (want daarna doen die flessen het nooit meer).
Praat die fles dan ook terug?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76692566
Ik doe het ook wel bij dingen die vallen enzo dat ik zeg: Eyo kutfles!
"That is not a dream, that is a substitute for reality"
pi_76694017
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik denk vrij vaak hard op. Dat helpt om mijn gedachten te ordenen.
Dat doe ik ook, vooral bij moeilijkere taken, maar dat vind ik anders dan tegen objecten praten
Bijvoorbeeld als ik iets moet programmeren (HBO Informatica). Soms zit ik weleens mezelf hardop te vertellen wat ik moet gaan doen. Dan snap ik het ineens wel. Beetje gek. Ik denk dat het bij mij vooral met concentratie te maken heeft, en het kunnen buitensluiten van prikkels ofzo. Als ik hardop praat dan krijg ik dubbele feedback, gedachten en stem.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2010 20:39:46 ]
pi_76694076
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:37 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, vooral bij moeilijkere taken, maar dat vind ik anders dan tegen objecten praten
Ik vloek regelmatig tegen objecten die niet luisteren naar mij. Meestal luisteren ze daarna wel.
14 SHADES OF GREY
pi_76694142
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:10 schreef SeanDaley het volgende:
Ik doe het ook wel bij dingen die vallen enzo dat ik zeg: Eyo kutfles!
ach..zoiets doe ik ook super vaak. Meestal in de vorm van: stom dink, rotding, kutding enzo door.
pi_76694247
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:40 schreef francis998 het volgende:

[..]

ach..zoiets doe ik ook super vaak. Meestal in de vorm van: stom dink, rotding, kutding enzo door.
Ja, maar dat is vrij normaal. Tenminste; OF mijn hele familie is 'anders'
pi_76694338
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:42 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Ja, maar dat is vrij normaal. Tenminste; OF mijn hele familie is 'anders'
Hoe anders is je familie dan?
14 SHADES OF GREY
pi_76695010
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoe anders is je familie dan?
Volgens mij niet zo anders, maar hoe wil je dat nou vergelijken he? En wat is dan de standaard...
Ik heb nooit in een andere familie geleefd, dus dat wordt lastig
pi_76695279
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:57 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Volgens mij niet zo anders, maar hoe wil je dat nou vergelijken he? En wat is dan de standaard...
Ik heb nooit in een andere familie geleefd, dus dat wordt lastig
Met familie van vrienden bijvoorbeeld.
14 SHADES OF GREY
pi_76695734
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:44 schreef Maeghan het volgende:

[..]

En heb je daar moeite mee, of ermee leren leven?

Die afwijking heb ik dus ook, al weet niemand daarvan. Het past echt bij autisme.
Nee, wie voor een dubbeltje geboren is zal nooit een kwartje worden. Bepaalde vreemde gedragingen en ook preoccupaties zal ik mijn leven lang last van houden. Werk of geen werk.
pi_76696052
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Met familie van vrienden bijvoorbeeld.
Die ken ik helemaal niet. Ken jij de familie van je vrienden zo goed?
  maandag 11 januari 2010 @ 21:23:40 #47
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_76696414
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:37 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld als ik iets moet programmeren (HBO Informatica). Soms zit ik weleens mezelf hardop te vertellen wat ik moet gaan doen. Dan snap ik het ineens wel. Beetje gek. Ik denk dat het bij mij vooral met concentratie te maken heeft, en het kunnen buitensluiten van prikkels ofzo. Als ik hardop praat dan krijg ik dubbele feedback, gedachten en stem.
Herkenbaar, regelmatig op mijn werk dat ik merk dat het niet meer loopt en dan moet ik mijzelf gaan vertellen wat en hoe ik het moet doen. Dat werkt vaak wel.
Voor 5 minuten...
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik vloek regelmatig tegen objecten die niet luisteren naar mij. Meestal luisteren ze daarna wel.
Als niets meer helpt bij een computer: meppen
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_76696903
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:16 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Die ken ik helemaal niet. Ken jij de familie van je vrienden zo goed?
Sommige wel.
14 SHADES OF GREY
pi_76698738
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:19 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het dus niet, en ik zie ook geen enkele negatieve lading of context in die zin
Maar goed, ik lul wat af in m'n uppie
pi_76698863
Vooral tegen mijn computer eigenlijk, of tegen de tv, of hardop denken en ik heb hele verhalen tegen honden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')