Ik heb het ook wel eens gehad, echt leuk. Net xtc soort van, alleen dan op doktersrecept.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Wtf is dat voor spul joh, dat Ritalin
ik kijk nog wel, maar het moet wel wat leuker wordenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben ik nou de enige die nog zit te kijken.
Ik kijk bnn nog steeds. Vind het wel grappig hoe dat mens uren achter mekaar doorgaatquote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben ik nou de enige die nog zit te kijken.
een aanrader kennelijkquote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef xxiessiexx het volgende:
SBS bedoel ik, daar gaat dit hendig sjieke topique toch over.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik kijk bnn nog steeds. Vind het wel grappig hoe dat mens uren achter mekaar doorgaat
Sbs is saai nu.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
SBS bedoel ik, daar gaat dit hendig sjieke topique toch over.
Je gaat er Christina aquilera kakkerlakken van hallucinerenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Idd, niet superknap ofzo maar heeft wel leuke uitstralingquote:
Misschien heb je een vriend die ADHD heeftquote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef xxiessiexx het volgende:
Kan je dat Ritalin gewoon overal krijgen ofzo? Lijkt me wel geinig
Op doktersrecept als je ADHD hebt of een vriend van je.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef xxiessiexx het volgende:
Kan je dat Ritalin gewoon overal krijgen ofzo? Lijkt me wel geinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |