Ik heb het ook wel eens gehad, echt leuk. Net xtc soort van, alleen dan op doktersrecept.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Wtf is dat voor spul joh, dat Ritalin

ik kijk nog wel, maar het moet wel wat leuker wordenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben ik nou de enige die nog zit te kijken.

Ik kijk bnn nog steeds. Vind het wel grappig hoe dat mens uren achter mekaar doorgaatquote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben ik nou de enige die nog zit te kijken.

een aanrader kennelijkquote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef xxiessiexx het volgende:

SBS bedoel ik, daar gaat dit hendig sjieke topique toch over.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik kijk bnn nog steeds. Vind het wel grappig hoe dat mens uren achter mekaar doorgaat

Sbs is saai nu.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
SBS bedoel ik, daar gaat dit hendig sjieke topique toch over.

Je gaat er Christina aquilera kakkerlakken van hallucinerenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef xxiessiexx het volgende:

Idd, niet superknap ofzo maar heeft wel leuke uitstralingquote:

Misschien heb je een vriend die ADHD heeftquote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef xxiessiexx het volgende:
Kan je dat Ritalin gewoon overal krijgen ofzo? Lijkt me wel geinig

Op doktersrecept als je ADHD hebt of een vriend van je.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef xxiessiexx het volgende:
Kan je dat Ritalin gewoon overal krijgen ofzo? Lijkt me wel geinig

quote:Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Om in ieder geval een biertje te drinken!

Oh nee, dan gaat het niet doorquote:Op zondag 10 januari 2010 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien heb je een vriend die ADHD heeft?

Ik houd het denk voor gezien vandaag, vond de programmering matig. Alleen John v/d Heuvel en de tetten hielden mij aan de buis gekluisterdquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

nee dat is opgehouden maar over 10 minuten op sbs6 is dat broodje aap verhalen programma urban legendquote:

Ok dat ga ik denk wel kijken. Heb nog geen zin om te slapenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:47 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
nee dat is opgehouden maar over 10 minuten op sbs6 is dat broodje aap verhalen programma urban legend

Ik ga kijken of het leuke verhalen zijn... zo niet, dan stuur ik een boze brief naar sbs6quote:Op zondag 10 januari 2010 23:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ok dat ga ik denk wel kijken. Heb nog geen zin om te slapen

gefeliciteerdquote:Op zondag 10 januari 2010 23:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Oh joepie ik ben over de 5000posts-grens heen

Hoezo? Je hebt dit gezellige topic toch nog gehad?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:50 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik ga kijken of het leuke verhalen zijn... zo niet, dan stuur ik een boze brief naar sbs6

ja aan ons ligt het niet, maar de programmering van sbs6 mag soms wel wat beterquote:Op zondag 10 januari 2010 23:51 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt dit gezellige topic toch nog gehad?

uhuquote:Op zondag 10 januari 2010 23:51 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Goh, doe jij ook rechten?

Die zooi van woensdag mag naar zondag ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:52 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
ja aan ons ligt het niet, maar de programmering van sbs6 mag soms wel wat beter![]()

Eens zien of ze reagerenquote:Beste DAS je goed recht,
Ik heb vanavond met veel plezier gekeken naar jullie eerste aflevering van het nieuwe seizoen.
Waar ik en anderen binnen mijn kring zich echter nogal aan stoorden, was de terugkerende belrinkel bij het verschijnen van iemands naam.
Is het mogelijk dat dit in de toekomst achterwege gelaten kan worden?
Met vriendelijke groet,
Jor_Dii

Ho ho, wat is dat voor dubbelzinnige tekstquote:Op zondag 10 januari 2010 23:53 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
ja echt he... moet ik het maar met jou doen

hihihi ik doe lekker gek zo op de late avondquote:Op zondag 10 januari 2010 23:54 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ho ho, wat is dat voor dubbelzinnige tekst![]()

Nee, was even wat andere sites aan het bekijkenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:55 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
ben je daar trouwens de hele tijd mee bezig geweest?

Bestaan die dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, was even wat andere sites aan het bekijken

valt mee hoor!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Met z'n drietjes..dat duurt nog ff

Ik ook niet, heb amper gefokt vandaagquote:Op zondag 10 januari 2010 23:58 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik sta vast niet hoog in de dagcijfers.

Schijnt dat ze in een of andere SC keihard aan het posten geweest zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:59 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb amper gefokt vandaag

quote:Op maandag 11 januari 2010 00:00 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Schijnt dat ze in een of andere SC keihard aan het posten geweest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |