iik 5 jaar geleden, wel vorig jaar in LV en dit jaar weerquote:Op zondag 10 januari 2010 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar in NYC
Sasha Grey ofzoquote:Op zondag 10 januari 2010 23:11 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik hoop het, waar moet ik anders op fappen
Ik heb de grootste e-penis want ik was vorig jaar nog op Amelandquote:
Ik ben in Hoek van Holland geweest, dat was pas de hitsensatie van vorig jaar.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:12 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik heb de grootste e-penis want ik was vorig jaar nog op Ameland
We hadden het kunnen weten eigenlijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eigenlijk is sbs6 niet zo boeiend.. beetje aircrash investigation..
zelfs die voice over is volgens mij van aciquote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eigenlijk is sbs6 niet zo boeiend.. beetje aircrash investigation..
die van mij past niet hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 23:16 schreef Pieter-utd het volgende:
Je kan hem er nog steeds tussen leggen
Edo is wel een heldquote:Op zondag 10 januari 2010 23:16 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jup, rtl5 was goor en sbs6 saai. Dusja
Praat niet zo viesquote:Op zondag 10 januari 2010 23:17 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
die kan je wel per ongeluk open prikken als je hem er tussen legt ja
Slaapse!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is het ook
Maar ik ga nu de laptop uit zetten![]()
Okeuj doeii!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is het ook
Maar ik ga nu de laptop uit zetten![]()
Er is nu skydivenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:18 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
ja ik! In de hoop dat tieten nog keer komt
Ik heb het ook wel eens gehad, echt leuk. Net xtc soort van, alleen dan op doktersrecept.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Wtf is dat voor spul joh, dat Ritalin
ik kijk nog wel, maar het moet wel wat leuker wordenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben ik nou de enige die nog zit te kijken.
Ik kijk bnn nog steeds. Vind het wel grappig hoe dat mens uren achter mekaar doorgaatquote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben ik nou de enige die nog zit te kijken.
een aanrader kennelijkquote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef xxiessiexx het volgende:
SBS bedoel ik, daar gaat dit hendig sjieke topique toch over.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik kijk bnn nog steeds. Vind het wel grappig hoe dat mens uren achter mekaar doorgaat
Sbs is saai nu.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
SBS bedoel ik, daar gaat dit hendig sjieke topique toch over.
Je gaat er Christina aquilera kakkerlakken van hallucinerenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Idd, niet superknap ofzo maar heeft wel leuke uitstralingquote:
Misschien heb je een vriend die ADHD heeftquote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef xxiessiexx het volgende:
Kan je dat Ritalin gewoon overal krijgen ofzo? Lijkt me wel geinig
Op doktersrecept als je ADHD hebt of een vriend van je.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef xxiessiexx het volgende:
Kan je dat Ritalin gewoon overal krijgen ofzo? Lijkt me wel geinig
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Om in ieder geval een biertje te drinken!
Oh nee, dan gaat het niet doorquote:Op zondag 10 januari 2010 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien heb je een vriend die ADHD heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |