Ja, ik heb er al gepost ook!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, maar je moet ook niet zo stonedkijken natuuurlijk!
Het is inspiraaaaaaatsie!![]()
(had je nu de update van Redcattopic 2008 gezien?) * wil aandacht*
Ik wel!!!! En ik vind het echt leuk van haar dat ze dr kat op internet zoekt om haar geluk van de daken TE SCHREEUWEN!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, maar je moet ook niet zo stonedkijken natuuurlijk!
Het is inspiraaaaaaatsie!![]()
(had je nu de update van Redcattopic 2008 gezien?) * wil aandacht*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En dit keer was ik het niet onder haar naam!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:35 schreef nieslief het volgende:
* nieslief rammelt weer naar binnen en rent gauw weer weg huuuuh carnaval. Brrrr.
Beestje. Met een rood capeje met zwarte stippen. En een zwart mutsje met twee voelsprieten.quote:
eindexamenstunt oid???quote:Op zondag 10 januari 2010 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Kevertje![]()
Ik ben ooit ook es als smurfin verkleed geweest, maar dat was volgens mij niet voor carnaval.
Waarom dan in godsnaam wel?
LEUK HE!?quote:
Nee zegquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee zeg![]()
Lagere school, volgens mij was de meester jarig oid en dan deden we dansjes voor hem.
It's all coming back to me now!![]()
Smurfen jongens wat een pret, het lijkt toch net vaaakaaaaantie.
Smurfen gaan nog niet op bed, ze maken nog een daaaansie
Toegevoegdquote:
JA ECHT SUPER!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
LEUK HE!?
(oeps, caps)
Hopelijk krijg ik nog PM terug, ben wel heel nieuwsgierig hoe de dame er nu uitziet.![]()
* kijkt liefdevol naar litteken wat Yoko1 op haar hand heeft achtergelaten*
WOEOEOEOE!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee zeg![]()
Lagere school, volgens mij was de meester jarig oid en dan deden we dansjes voor hem.
Wil je erover praten?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee zeg![]()
Als ik er aan toe ben meld ik me wel, het is nu nog te versquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Toegevoegd
Heb er 1 via MP gevonden in Willemstad (20 min rijden).
Vast, maar nu ben ik ongeduldig.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
JA ECHT SUPER!
Maar serieus, heel erg leuk! En ik denk wel dat ze nog wat laat horen hoor! Ze maakte zich zelf al druk of jij nog wel zou lezen daar, dus dat komt heus goed!
Are you feeling blue?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik er aan toe ben meld ik me wel, het is nu nog te vers
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Wel komen showen wat je gekocht hebt he?
[..]
Vast, maar nu ben ik ongeduldig.![]()
Maar het is ook wel raar om zoiets te horen. Blijkbaar zijn we erg gemakkelijk terug te vinden.Maar in combinatie met Redcat is dat niks erg.
nou ja, als ik lees dat jij een heel verhaal hebt geschreven voor in het asiel, dan zal het niet moeilijk te vinden zijn denk ik...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Wel komen showen wat je gekocht hebt he?
[..]
Vast, maar nu ben ik ongeduldig.![]()
Maar het is ook wel raar om zoiets te horen. Blijkbaar zijn we erg gemakkelijk terug te vinden.Maar in combinatie met Redcat is dat niks erg.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, als ik lees dat jij een heel verhaal hebt geschreven voor in het asiel, dan zal het niet moeilijk te vinden zijn denk ik...
Kijk, google resultaten voor Redcat en Yoko:
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=redcat+%2B+yoko+%2B+jimmy&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=
eitje!
ja, ik had daarna zonder jimmy gedaan iddquote:Op zondag 10 januari 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nah, dat valt wel mee.Dat weet je als je zo'n topic maakt. Maar maakt voor mij wel weer duidelijk hoe voorzichtig je moet zijn met privegegevens op Fok en andere fora. Want de link tussen Cat22 en mijn irl persoontje is nu ook een stuk makkelijker natuurlijk. Gelukkig staat er niks belastends van mij op het net.
In mijn verhaal over het asiel stonden trouwens geen namen van haar kinderen of dit topic op Fok.
Maar Yoko + Redcat leverde ook twee treffers op. Van beide Yoko's.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |