Of zoiets:quote:
Is wel beter, die kleding houd je niet schoon in het feestgedruis en een standaardpakje heb je al vanaf een euro of 40 en je doet er jaren mee.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niets te vinden en m'n belgische dinntje zegt al dat ik nog beter kan kopen dan huren..
we wachten op mail... bij zondag-bezoek-mogelijkheid de 24e, anders de 23equote:Op zondag 10 januari 2010 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
CatjePatatje![]()
Hier een luie zondag-hangdag, dus af en toe rammel ik hier wel ff binnen.
Al bekend of het 23 of 24 gaat worden?
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, daar zie ik een maat of 6 verschil.![]()
Al past de non iedereen! Die heb ik ook al eens uitgeleend aan net zo'n sprietje als jij bent.
Laat het maar weten als je niks vindt. Doe ik een jaartje iets anders aan. Je hebt als non iig aanspraak genoeg.
Best leuk idd. Damn heb gewoon niet goed gekeken.quote:
quote:
Prinsesje is een paar maten geleden, maat 40-42 denk ik. Haremdame is maat 44.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
sorry wilde heel graag als prinsesje of haremdame
![]()
Ik ga wel wat halen kan er ook wel even mee vooruit dan.
Eerst een winkel zoeken..waar is Elisa?? Die woont nog redelijk in de buurtkan vast wel de weg wijzen (heb al wat mails naar vriendinnen verzonden die reageren vast morgen
).
Prinsesjequote:Op zondag 10 januari 2010 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
sorry wilde heel graag als prinsesje of haremdame
![]()
Ik ga wel wat halen kan er ook wel even mee vooruit dan.
Eerst een winkel zoeken..waar is Elisa?? Die woont nog redelijk in de buurtkan vast wel de weg wijzen (heb al wat mails naar vriendinnen verzonden die reageren vast morgen
).
dat stond bij de "sexy" kleding...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Best leuk idd. Damn heb gewoon niet goed gekeken.
Doe maar meekomen naar DTH.quote:
Mijn zusje is een keer als rookworst gegaan...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest altijd als Zigeuner....of kabouter![]()
Trauma
Ik was boerinnetje.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest altijd als Zigeuner....of kabouter![]()
Trauma
Wees niet bangquote:Op zondag 10 januari 2010 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is wel beter, die kleding houd je niet schoon in het feestgedruis en een standaardpakje heb je al vanaf een euro of 40 en je doet er jaren mee.
Ik zou echt niet weten waar een carnavalswinkel in Rotterdam is, maar in Breda of Eindhoven zou je moeten kunnen slagen. Of je bestelt online, het meest eis standaard maten.
Zolang je maar geen boerenkiel koopt.![]()
t was volgens mij meer als inspiratie voor "borstbedekking"quote:Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG
Dat vinnik nou niet echt een gheylesexy foto. Whoehoehoeeeeeee
Ja, maar je moet ook niet zo stonedquote:Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG
Dat vinnik nou niet echt een gheylesexy foto. Whoehoehoeeeeeee
beestje? of auto?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was boerinnetje.En één jaar smurf.
![]()
Mijn broer had het zwaarder, die was kevertje.
Tegen de tijd dat ik naar DTH kan is carnaval voor ons al geweestquote:Op zondag 10 januari 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe maar meekomen naar DTH.Neem ik mijn pakken mee en kun je passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |