De afbeelding plaatsen op psp en gelijk weer kijken voor het volgende slachtoffer, weet niet hoe de andere het doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:57 schreef Terpentin07 het volgende:
Hoe maken jullie eigenlijk meerde caps achter elkaar?
Zeker.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:05 schreef Impry het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je zit te kijken en dat je denkt: "Nu moet het niet fout gaan, want dan kan hij/zij wel eens onder die auto liggen".?
Er zit een buffer van 25sec. tussen met kijken en beeld (had ik ergens gelezen)quote:Op maandag 11 januari 2010 00:02 schreef Impry het volgende:
Het geluid loopt iets voor op het beeld volgens mij. Lichtje is van de fiets gevallen en ligt daar nu te knipperen
Jah, maar dat wisten ze hier nietquote:Op maandag 11 januari 2010 00:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is ook die Q-Day cam toch?.
Die inderdaadquote:Op maandag 11 januari 2010 00:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, maar dat wisten ze hier niet
Webcam Koningsplein #24 - In het hart van Amsterdam![]()
Was echt gaaf toenquote:
Ja, zag er wel leuk uit, maar jouw gedrag kwam nogal waarschuwend over voor de rest van de passanten, en dat willen wij niet hèquote:Op maandag 11 januari 2010 00:06 schreef maess het volgende:
[ afbeelding ]
Hier sta ik nog rechts zwaaiend en bellend naar die diegene die de screenshot maakte![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:06 schreef maess het volgende:
[ afbeelding ]
Hier sta ik nog rechts zwaaiend en bellend naar die diegene die de screenshot maakte![]()
Ben een filmpje van je capriolen aan het uploaden naar Youtube.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:06 schreef maess het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |