abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76688945
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef Milaana het volgende:

[..]

Neuken na pijpen doen we ook. Ik bovenop, hij bovenop.
Maar dan komt hij nog niet klaar! Ook na 20 min niet.
Is dat normaal?
pff als dat de enige standjes zijn die jullie doen.. geen wonder dat je het nog geen 20 minuten uithoudt...

Misschien tijd om seksueel een beetje te experimenteren...
  maandag 11 januari 2010 @ 18:59:52 #152
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_76689380
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:48 schreef Chocolate het volgende:

[..]

pff als dat de enige standjes zijn die jullie doen.. geen wonder dat je het nog geen 20 minuten uithoudt...

Misschien tijd om seksueel een beetje te experimenteren...
Inderdaad en niet boven in bed, maar doe het eens een keertje beneden op de bank
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_76946005
Bind hem vast, ga voor hem strippen in een nieuwe setje, teas hem. Of anders wachten tot hij weer wilt.

[ Bericht 36% gewijzigd door be-strong op 17-01-2010 23:19:30 ]
pi_76947206
Geen tips? Ik wil heel graag goede seks. Ik zit nu achter mijn laptop beneden, en hij achter de pc boven.
Ik vind dat niet normaal...nog even en ik krijg een mail dat hij zin in koffie heeft...
[/quote]

Lachbui....
pi_76960621
Spontaan pak je zijn pik vast en gaat er lekker stevig op zuigen en likken. Je pakt zijn ballen en begint eraan te sabbelen. Nu ga je omhoog en duwt zijn pik in je natte slettenkutje en begint hem te rijden. Je doet het als een ware slet en kreunt er lekker geil bij en je gaat steeds harder. Na een tijdje sta je op en draai je je om, met je kont naar hem toe. Nu zak je richting zijn pik en neemt zijn harde pik in je kont en gaat je hem lekker rijden. Als je zijn pik steeds harder voelt kloppen spring je er vanaf en steek je em diep in je keel en laat je je vol in je keel spuiten waarna je alles doorslikt.

Wedden dat het werkt
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_76961948
quote:
Op maandag 11 januari 2010 03:07 schreef Jimbo het volgende:
na dit topic te hebben gelezen

hij neukt een ander.
Sommige mensen hebben ook echt maar 2 neuronen met elkaar verbonden in hun hersenen he, *geen zin in seks* -> *gaat vreemd*
pi_76976969
Ik ben inmiddels wel benieuwd of het nog wat geworden is gisteravond!
pi_76977530
Een man die vaak geen zin in seks heeft is geen man in mijn ogen. Misschien gaat je vent niet vreemd, maar een (hetero)man verlangt echt wel naar een vrouw. Hij zou eerder alles moeten doen om jou in bed te krijgen. Hier zijn de rollen omgedraaid.
pi_76987228
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:42 schreef patenes het volgende:
pi_77226077
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:42 schreef patenes het volgende:
We zijn allemaal enorm benieuwd! We need an update!
pi_77235587
ja! :/
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 25 januari 2010 @ 20:45:59 #162
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_77265443
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:10 schreef Milaana het volgende:

[..]

Hij schaamt zich heel vaak. Ook als we bijv. bij vrienden zijn, kan hij zich ontzettend schamen over iets lichamelijks. Bijv. het laten van een boertje of zo.
Ik heb daar niet zo'n moeite mee. En sinds we samen zijn, doe ik dat natuurlijk niet meer (omdat hij dat niet prettig vindt). Ik ben ook zijn eerste vriendin...en hij woonde thuis met alleen maar broers.
Ik kan ook beter niet zeggen wanneer ik ongesteld geweest ben, want dat vindt hij heel erg vies en dan moet ik spontaan alle lakens op het bed vervangen...zelf vind ik dat een beetje overdreven...
Maar goed, hij is gewoon heel schoon op alles.
Tsja...met zo'n instelling...vindt hij sex misschien ook wel vies?

Heb je al een beurt gehad btw
pi_77648677
Een parenclub.
Als je relatie goed is probeer dan voorzichtig het onderwerp parenclub aan te snijden.
Ga de eerste keer samen kijken en spreek af dat je niets met anderen gaat doen.
Super opwindend. Je bent aanwezig bij een soort live-erotische film.
Ga 1x per maand naar een parenclub. Je hebt samen twee weken voor pret en twee weken na pret.
En het beste middel ter voorkoming van alle soorten vormen van stress.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 08:00:22 #164
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_77657521
je vriend verleiden tot seks

Kijk ook hier eens.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_77657684
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:28 schreef ReneGeniet het volgende:
Een parenclub.
Als je relatie goed is probeer dan voorzichtig het onderwerp parenclub aan te snijden.
Ga de eerste keer samen kijken en spreek af dat je niets met anderen gaat doen.
Super opwindend. Je bent aanwezig bij een soort live-erotische film.
Ga 1x per maand naar een parenclub. Je hebt samen twee weken voor pret en twee weken na pret.
En het beste middel ter voorkoming van alle soorten vormen van stress.
Parenclub lijkt me niet de oplossing voor een slecht seksleven. Dat is leuk als je al een goed seksleven hebt en dat wil uitbreiden.
pi_77657691
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Milaana het volgende:

[..]

Oh, dat snap ik wel. Maar hij wordt voor het ochtendplasje kennelijk ontspannen. En als hij dan weer tegen mij aan gaat liggen, wordt hij weer hard. En toch heeft hij geen zin in seks.
Snap jij dat? Wat doe ik fout?
Hij staat stijf van de stress, en door ochtensex komt hij later op de zaak, waardoor hij nog harder moet werken om het goed te maken? Wat dacht je van een relaxende massage voor hem na het werk om te beginnen? En dan gewoon zien waar het schip strand, niet persé aansturen op sex..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_77657709
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:54 schreef be-strong het volgende:
Een man die vaak geen zin in seks heeft is geen man in mijn ogen. Misschien gaat je vent niet vreemd, maar een (hetero)man verlangt echt wel naar een vrouw. Hij zou eerder alles moeten doen om jou in bed te krijgen. Hier zijn de rollen omgedraaid.
Dat werk lijkt me zo te lezen een behoorlijke stress-factor, en dat kan ook zeker wel zijn invloed op het libido van een man hebben.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_77657723
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:54 schreef be-strong het volgende:
Je beeld van de gemiddelde man klopt niet helemaal. Lang niet elke man wil altijd en overal neuken.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:39:41 #169
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_77659353
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:18 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Hij staat stijf van de stress, en door ochtensex komt hij later op de zaak, waardoor hij nog harder moet werken om het goed te maken? Wat dacht je van een relaxende massage voor hem na het werk om te beginnen? En dan gewoon zien waar het schip strand, niet persé aansturen op sex..
Persoonlijk heb ik er een grote hekel aan als mijn vriendin het er 'te dik' bovenop legt in kleding en gedrag. Opeens gaat ze in lingerie paraderen, zwoel praten en je half het bed in sleuren... dat is karaktermoord.

Leuker is het als ze vaker in lingerie paradeert, gewoon normaal praat en je probeert te verleiden in plaats van te dwingen tot seksuele activiteit.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')