Laat me raden, je zet het in een linkje omdat Rick Astley? De grap is er nu af.quote:
MMS.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:32 schreef PhifeDawg het volgende:
wie kent dat wijf zonder kin nog? Er is er precies zoeen net ingestapt
whehehehe
Die frog/ET.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:32 schreef PhifeDawg het volgende:
wie kent dat wijf zonder kin nog? Er is er precies zoeen net ingestapt
whehehehe
BEDANKT, 16 JARIGE KANKERSNOTAAPquote:Op zondag 10 januari 2010 19:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laat me raden, je zet het in een linkje omdat Rick Astley? De grap is er nu af.
Ik maak het goed met je, als ik 17 ben.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
BEDANKT, 16 JARIGE KANKERSNOTAAP
Ik zat bij een vluchteling uit Afghanistan in de klas op de middelbare school. Ik weet nou nog steeds niet hoe oud hij werkelijk was.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben mentaal ook al veel ouder, ik heb zoveel meegemaakt in Afghanistan.
nee, flikker maar lekker opquote:Op zondag 10 januari 2010 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik maak het goed met je, als ik 17 ben.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zat bij een vluchteling uit Afghanistan in de klas op de middelbare school. Ik weet nou nog steeds niet hoe oud hij werkelijk was.
CARE. MAAK.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:34 schreef PhifeDawg het volgende:
kanker ik kan geen foto maken zonder dat geluidik ging al zoeen proeffoto maken kijken of de flits aanstond
mm dit gaat niet werken zo
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, nooit eerder opgevallen dat KLB een SC reeks heeft....
Ja, nu ik 16 ben, ben ik afgeschreven.quote:
oh als we toch zou gaan doenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik maak het goed met je, als ik 17 ben.
Jij zit te geilen op die Rus naast je, en dan mag ik niet tegen hem zeggen dat ik het goed maak? Flikker op.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:35 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
oh als we toch zou gaan doenallure waar ben je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |