okequote:
De hoi.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:47 schreef Allure_ het volgende:
[..].
In ieder geval ga ik nu wel echt naar waar ik wil zijn.
Ciao.
are you surequote:
Jij wilt niet hierheen komen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:48 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
are you sure? Ik wil geen blauwtje lopen
Ik heb ook pasfoto's voor mijn collegekaart gekopieerd, daar is een hap uit mijn gezicht.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:44 schreef Gaultier het volgende:
Damn, wilde net mijn pasfoto voor het rijbewijs inscannen.
Is er tijdens de scan iets fout gegaan, alles is donkerder geworden.
jawel, waar denk je anders dat ik van terugkom en nu in de trein zit?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:48 schreef Siniti het volgende:
Hebben jullie nou nog niet geneukt, WD en PD?
Zo herkenbaar, toch nog iets kunnen doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
Dit is echt heel slecht, ik moet een opdracht van 3 A4 doen, maar ik zit al de hele dag te msn'en en fokken. En poker..
Je zou niks zeggen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:49 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
jawel, waar denk je anders dat ik van terugkom en nu in de trein zit?
nog nietquote:Op zondag 10 januari 2010 19:49 schreef afcajos het volgende:
Weet iemand of er toevallig nog meer foto's zijn van deze sma?
[ afbeelding ]
3 A4quote:Op zondag 10 januari 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
Dit is echt heel slecht, ik moet een opdracht van 3 A4 doen, maar ik zit al de hele dag te msn'en en fokken. En poker..
Je nichtje zou toch kunnen?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:49 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
jawel, waar denk je anders dat ik van terugkom en nu in de trein zit?
Dat hoofd lijkt op elizequote:Op zondag 10 januari 2010 19:49 schreef afcajos het volgende:
Weet iemand of er toevallig nog meer foto's zijn van deze sma?
[ afbeelding ]
quote:
waarom zou ik naar mijn nichtje gaanquote:Op zondag 10 januari 2010 19:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
3 A4
Ik moest 16 A4!!!
[..]
Je nichtje zou toch kunnen?
Maar hoe was et?
Omg.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vraag me niet hoe, Josje.
Om te neuken?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:53 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
waarom zou ik naar mijn nichtje gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |