abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76645175

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
  zondag 10 januari 2010 @ 19:02:56 #2
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_76645196
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:00 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een probleem. Een logische oplossing zou dan zijn:

Ik ga vandaag dood.
Kusjes aan iedereen.

Hier hoort de smiley overduidelijk bij de eerste zin. Maar als de smiley bij de tweede zin hoort, gaat het zo:

Ik ga vandaag dood.
Kusjes aan iedereen.

Uiteraard kan je bij dit laatste voorbeeld er nog voor kiezen om de smiley vóór de zin of áchter de zin te zetten.

Hoe dan ook, een komma of een punt na de zin en daarna een smiley en nog een punt is geheel overbodig en eigenlijk best debiel.

De meeste mensen zetten hun smiley achter de zin. Hoe zou dat komen, denk je? Ik heb het al enigszins uitgedacht, maar eerst wil ik horen hoe jij erover denkt.
Dude!?! What have you been drinking?
pi_76645208
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:59 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jawel, maar het is gewoon een achterlijk spreekwoord. Je had ook gewoon kunnen zeggen dat het "toeval" is dat hij kwam toen jullie het over hem hadden.
Jij trekt je echt alles aan, hè? Ten eerste ging het niet eens over jou en ten tweede is het volkomen normaal in Nederland om 'alsof je het over de duivel hebt' te zeggen. Dat jij je nou persoonlijk op je (overigens extreem lange) tenen getrapt voelt slaat gewoon nergens op.
Cool story, Hansel.
pi_76645243
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:01 schreef Rookert het volgende:

[..]

Niks achterlijk, gewoon normaal, heb jij niet over te beslissen. Ik ook niet, maar de massa, zelfde met die handdruk.

Als je er een zaak van wilt maken zal de rechter ook stellen dat het een spreekwoord is die zó geaccepteerd is in het Nederlands taalgebruik dat de letterlijke betekenis niet meer kan op worden gevat als belediging.
Je kan het ook overdrijven. Ik kan een handdruk ontwijken, niemand die me er toe zal verplichten.

Ik ga niet naar de rechter voor het gebruik van dit spreekwoord, maar ik kan er ZELF wel iets over zeggen. Ik vind het gewoon een raar spreekwoord, de betekenis is anders, maar warom dan het woordje "duivel" er in. Jullie denken zo simpel over de duivel, gekken. Snap je dat niet of zo?
Ik ben een pure Turk.
  zondag 10 januari 2010 @ 19:04:32 #5
159979 G.Fawkes
pi_76645271
ZG, jij hebt toch de Topicstart gemaakt? Kun je mijn Machine Head icon eruit halen de V for Vendetta icon erin plaatsen?
pi_76645282
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Jij trekt je echt alles aan, hè? Ten eerste ging het niet eens over jou en ten tweede is het volkomen normaal in Nederland om 'alsof je het over de duivel hebt' te zeggen. Dat jij je nou persoonlijk op je (overigens extreem lange) tenen getrapt voelt slaat gewoon nergens op.
Gast, waarom nog die moeite

Je kan lullen totdat je een ons weegt, maar als de persoon waarmee je discussieert het gewoon niet snapt moet je dat gewoon accepteren en verder gaan met je leven.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_76645299
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nee, je dénkt dat je gelijk hebt. Staat er iets over smileygebruik in de Van Dale of het Groene Boekje of weet ik veel wat voor boek?
Ik heb gelijk. Smileys zijn geen taaltekens, dus het is niet betamelijk om ze als zodanig te behandelen.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_76645304
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je kan het ook overdrijven. Ik kan een handdruk ontwijken, niemand die me er toe zal verplichten.

Ik ga niet naar de rechter voor het gebruik van dit spreekwoord, maar ik kan er ZELF wel iets over zeggen. Ik vind het gewoon een raar spreekwoord, de betekenis is anders, maar warom dan het woordje "duivel" er in. Jullie denken zo simpel over de duivel, gekken. Snap je dat niet of zo?
Ik vrees dat bortecinem gewoon gelijk had.
Cool story, Hansel.
pi_76645309
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik ben belangrijk als uitzondering.
Dat denk je.
pi_76645321
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Alsjeblieft doe normaal.
Dit is een uiterst delicate kwestie. Het is van hoog belang dat we tot een consensus komen.
pi_76645324
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nee, maar toch wilde ik er iets over zeggen, problemen mee? Het is een forum, OPENBAAR, jij bemoeit je ook zo vaak met dingen die niet voor jou zijn bedoeld, zoals dit. "Normaal", omdat het al heel lang is geaccepteerd, maar zoals ik al zei, het is zo achterlijk om in een spreekwoord het woord "duivel" op deze manier te verwerken. Je denkt zo simpel over de duivel. Je bent gewoon jaloers op mijn tenen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76645329
Sowieso,
Ik ga vandaag dood. .
kan niet want een smiley kan nooit een zin zijn.
pi_76645351
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik vrees dat bortecinem gewoon gelijk had.
Aaah, vrees je dat echt
Ik ben een pure Turk.
pi_76645356
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, je moet het woord duivel niet letterlijk meer nemen in deze context. Elk spreekwoord moet je niet letterlijk nemen, anders slaat het natuurlijk nergens op. Het gaat om de betekenis erachter die telt.

Je maakt je druk over futiele dingen, daar bezorg je je hoofd teveel last mee.
pi_76645373
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:05 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Dat denk je.
ok
Ik ben een pure Turk.
pi_76645380
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:02 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Dude!?! What have you been drinking?
Je moet de relevantie van deze discussie niet onderschatten!
pi_76645384
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:05 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Dit is een uiterst delicate kwestie. Het is van hoog belang dat we tot een consensus komen.
ok
Ik ben een pure Turk.
pi_76645441
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:06 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ok
  zondag 10 januari 2010 @ 19:07:37 #19
159979 G.Fawkes
pi_76645446
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:06 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Je moet de relevantie van deze discussie niet onderschatten!
Mijn excuses. Ik ben benieuwd naar het resultaat...
pi_76645465
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:05 schreef Rookert het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, je moet het woord duivel niet letterlijk meer nemen in deze context. Elk spreekwoord moet je niet letterlijk nemen, anders slaat het natuurlijk nergens op. Het gaat om de betekenis erachter die telt.

Je maakt je druk over futiele dingen, daar bezorg je je hoofd teveel last mee.
Het is te veel last, maar ok de rest van je post:

Ik weet dat het een andere betekenis heeft dan de duivel, maar waarom dan het woordje "duivel" erin verwerken. Jij accepteert dit spreekwoord omdat je te simpel denkt over de duivel. Het woord duivel is nergens voor nodig, maar jij kan er ook niets aan doen dat dit spreekwoord bestaat, dus zeg gewoon dat hij (Burakius) "toevallig" kwam, toen jullie het over hem hadden.
Ik ben een pure Turk.
pi_76645480
Jullie hebben het dus over mij?
pi_76645496
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:08 schreef Triggershot het volgende:
Alsof je het over de duivel hebt!
Cool story, Hansel.
pi_76645502
quote:
misschien.
Ik ben een pure Turk.
  zondag 10 januari 2010 @ 19:08:47 #24
159979 G.Fawkes
pi_76645518
quote:
Had je gewild. Belhamel!
pi_76645520
We moeten zulke discussies in het echt met elkaar voeren.
Ik ben een pure Turk.
pi_76645524
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:05 schreef Ayca het volgende:
Sowieso,
Ik ga vandaag dood. .
kan niet want een smiley kan nooit een zin zijn.
Geen zin, geen woord, geen taalteken. Ik ben blij dat jij de discussie kan waarderen en de relevantie ervan inziet.
pi_76645529
quote:
Nerds komen niet in aanmerking voor de duivel.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_76645553
In een x 3 posts over mij.
pi_76645565
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef Triggershot het volgende:
In een x 3 posts over mij.
Edit 4.
pi_76645572
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:00 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een probleem. Een logische oplossing zou dan zijn:

Ik ga vandaag dood.
Kusjes aan iedereen.Hier hoort de smiley overduidelijk bij de eerste zin.
Wat een oplossing. Als je dus elke zin wil eindigen met een smiley, moet je een enter gebruiken. Dat is niet logisch. En geen oplossing, alleen maar een workaround.
quote:
Maar als de smiley bij de tweede zin hoort, gaat het zo:

Ik ga vandaag dood.
Kusjes aan iedereen.

Uiteraard kan je bij dit laatste voorbeeld er nog voor kiezen om de smiley vóór de zin of áchter de zin te zetten.

Hoe dan ook, een komma of een punt na de zin en daarna een smiley en nog een punt is geheel overbodig en eigenlijk best debiel.
Je hebt mij overtuigd.
quote:
De meeste mensen zetten hun smiley achter de zin. Hoe zou dat komen, denk je? Ik heb het al enigszins uitgedacht, maar eerst wil ik horen hoe jij erover denkt.
Wat de meeste mensen gebruiken is meteen de enige juiste manier? Er geen regels zijn omtrent smiley's. Een smiley hoort bij de zin, derhalve ook een een punt erachter.

Wat trouwens grappig is, is dat je soms wel een uitroepteken achter een smiley ziet. Terwijl diezelfde personen geen punt achter een smiley zetten. Ze posten zowel "Leuk. " als "Leuk !".
pi_76645574
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
We moeten zulke discussies in het echt met elkaar voeren.
Als jij zo bijdehand zou doen terwijl je tegenover mij staat stop ik je direct ondersteboven in een hoop koeiestront, mag je daar verder ouwehoeren.
pi_76645576
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:08 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Nerds komen niet in aanmerking voor de duivel.
Je moest eens weten..
Ik ben een pure Turk.
pi_76645598
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:07 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het is te veel last, maar ok de rest van je post:

Ik weet dat het een andere betekenis heeft dan de duivel, maar waarom dan het woordje "duivel" erin verwerken. Jij accepteert dit spreekwoord omdat je te simpel denkt over de duivel. Het woord duivel is nergens voor nodig, maar jij kan er ook niets aan doen dat dit spreekwoord bestaat, dus zeg gewoon dat hij (Burakius) "toevallig" kwam, toen jullie het over hem hadden.
Jij denkt té moeilijk hierover en je bereikt er niets mee, behalve gedoe. Het is gewoon te vermoeiend en nutteloos om je druk erover te maken, laat het gewoon voor wat het is.

Ik kan me voorstellen dat je moeilijk in slaap komt als je je over dit soort dingen druk maakt
  zondag 10 januari 2010 @ 19:10:03 #34
159979 G.Fawkes
pi_76645603
Trigger! Waarom is WFL gesplitst? Niet slim, imo...
pi_76645608
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Edit 4.
Je edit je bericht door middel van een nieuwe post ? Technisch gezien is het dus een update.
Cool story, Hansel.
pi_76645621
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Als jij zo bijdehand zou doen terwijl je tegenover mij staat stop ik je direct ondersteboven in een hoop koeiestront, mag je daar verder ouwehoeren.
Ik neem wel bescherming mee. En ik ben helemaal niet bijdehand, je denkt zo verkeerd, komt door fok.
Ik ben een pure Turk.
pi_76645639
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:04 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Ik heb gelijk. Smileys zijn geen taaltekens, dus het is niet betamelijk om ze als zodanig te behandelen.
Maak eens een zin met een uitroepteken, inclusief smiley. Komt het uitroepteken voor je smiley of erna?
pi_76645649
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef Rookert het volgende:

[..]

Jij denkt té moeilijk hierover en je bereikt er niets mee, behalve gedoe. Het is gewoon te vermoeiend en nutteloos om je druk erover te maken, laat het gewoon voor wat het is.

Ik kan me voorstellen dat je moeilijk in slaap komt als je je over dit soort dingen druk maakt
Jij denkt te simpel, daarom accepteer je alles wat er gebeurt. Je moet zulke spreekwoorden gewoon niet gebruiken.
Ik ben een pure Turk.
pi_76645673
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

Maak eens een zin met een uitroepteken, inclusief smiley. Komt het uitroepteken voor je smiley of erna?
doe normaal ..
Ik ben een pure Turk.
pi_76645688
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Trigger! Waarom is WFL gesplitst? Niet slim, imo...
Goeie morgen?
pi_76645693
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik neem wel bescherming mee. En ik ben helemaal niet bijdehand, je denkt zo verkeerd, komt door fok.
Je bent gewoon vét schattig

Als er ooit een meet komt moeit Bilmiyorem gewoon doodgeknuffeld worden a la Woodstock
pi_76645697
__!
En dit dan?
pi_76645698
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jij denkt te simpel, daarom accepteer je alles wat er gebeurt. Je moet zulke spreekwoorden gewoon niet gebruiken.
Ik vind dat moslims 'inshallah' niet meer mogen gebruiken, want het wordt zo vaak gebruikt dat ik het persoonlijk als godslastering ben gaan zien .
Cool story, Hansel.
pi_76645731
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je edit je bericht door middel van een nieuwe post ? Technisch gezien is het dus een update.
En dan word ik een nerd genoemd.
  zondag 10 januari 2010 @ 19:12:23 #45
104871 remlof
Europees federalist
pi_76645733
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Niet doen.
pi_76645738
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef Ayca het volgende:
__!
En dit dan?
Dat is om het " "-effect te versterken.
Cool story, Hansel.
pi_76645748
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jij gaat het nog moeilijk krijgen in de Nederlandse maatschappij als je dit gaat verkondigen in het echte leven

Echt
pi_76645749
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je bent gewoon vét schattig

Als er ooit een meet komt moeit Bilmiyorem gewoon doodgeknuffeld worden a la Woodstock
Je weet dat dat niet hoort! Ik zou niet eens durven komen, ik word zeker vermoord.
Ik ben een pure Turk.
pi_76645765
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

fok typt jouw berichten niet.
pi_76645768
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik vind dat moslims 'inshallah' niet meer mogen gebruiken, want het wordt zo vaak gebruikt dat ik het persoonlijk als godslastering ben gaan zien .
Ik ben een pure Turk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')