Krijg je elk jaar een nieuwe? Moet je daar nog wéér een foto voor opsturen? Zit nu in het tweede jaar maar heb nog steeds geen nieuwe ontvangen.quote:
Krijg je automatisch. Ik iig wel. Ieder jaar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:22 schreef Kerol het volgende:
[..]
Krijg je elk jaar een nieuwe? Moet je daar nog wéér een foto voor opsturen? Zit nu in het tweede jaar maar heb nog steeds geen nieuwe ontvangen.
Heb trouwens ook nog geen boekenlijst mogen ontvangen.
Dat dacht ik ook maar ik heb nog steeds niks gehoord en begin me toch een beetje zorgen te maken over mijn inschrijving. Vind wel dat ze erg laat zijn. Zal morgen maar eens bellen hoe het zit.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:37 schreef LieLie het volgende:
De studentenpas krijg je toch automatisch als je de machtiging voor het collegegeld hebt opgestuurd?
Als ze die hebben verwerkt wordt je opnieuw ingeschreven en krijg je de pas.
En ze gebruiken gewoon de foto van het vorige jaar (die ook op progress staat)
Ik kreeg vandaag pas bericht van studielink dat ik weer officieel ben ingeschreven. Dus ik denk dat ik mijn schoolpas ergens volgende week krijg.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar ik heb nog steeds niks gehoord en begin me toch een beetje zorgen te maken over mijn inschrijving. Vind wel dat ze erg laat zijn. Zal morgen maar eens bellen hoe het zit.
Ik heb die machtiging even laten liggen tot ik de uitslag van de examencommissie had dus ik was inderdaad ietsje later.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:43 schreef Renesite het volgende:
Ik was dan ook wel extreem vroeg met mijn machtiging. Kreeg hem binnen en stuurde hem meteen op (simpel, ieder jaar hetzelfde) . Maar de laatste keuze opendag is immers ook 31 augustus. Wees niet bang!
Ja, ik gisteren dus. Ik wacht wel even af nog.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag pas bericht van studielink dat ik weer officieel ben ingeschreven. Dus ik denk dat ik mijn schoolpas ergens volgende week krijg.
Nee doe Mobile Services (2e jaar van Communicatiesystemen). Boekenlijst staat idd op BBquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Krijg je automatisch. Ik iig wel. Ieder jaar.
Welke boekenlijst dan? Deed je niet iets met recht? Zo ja: hij staat gewoon op blackbord.
Je collega z'n dochter komt uit het buitenland? Als dat het geval is, dan is dat inderdaad zo. Kreeg aan het eind van het jaar een mailtje dat je je kon aanmelden om buitenlandse studenten, tegen vergoeding, gelijk thuis te laten voelen in Nederland en met de trein naar Groningen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:43 schreef Fogel het volgende:
Vandaag mijn collega weer eens gesproken: hij was erg tevreden met hoe dingen geregeld zijn!
Zijn dochter heeft al een compleet informatiepakket gehad over vervoermogelijkheden van haar kamerlocatie naar de hogeschool, wordt op Schiphol opgehaald door iemand die de eerste weken als een soort mentor zal dienen en nog wat meer positieve dingen die ik alweer vergeten ben...
Ah! Toevallig haal ik haar niet op. Ik haal een studente op uit een niet scandinavisch land. Of moet ze zich daar nog voor aanmelden?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:43 schreef Fogel het volgende:
Vandaag mijn collega weer eens gesproken: hij was erg tevreden met hoe dingen geregeld zijn!
Zijn dochter heeft al een compleet informatiepakket gehad over vervoermogelijkheden van haar kamerlocatie naar de hogeschool, wordt op Schiphol opgehaald door iemand die de eerste weken als een soort mentor zal dienen en nog wat meer positieve dingen die ik alweer vergeten ben...
Ik woon in het buitenlandquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:28 schreef Slickk het volgende:
[..]
Je collega z'n dochter komt uit het buitenland? Als dat het geval is, dan is dat inderdaad zo. Kreeg aan het eind van het jaar een mailtje dat je je kon aanmelden om buitenlandse studenten, tegen vergoeding, gelijk thuis te laten voelen in Nederland en met de trein naar Groningen.Vond het een leuk initiatief, maar niet echt iets voor mij.
Ha ik ook. Misschien komen we wel bij elkaar in de klas!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:05 schreef Kerol het volgende:
[..]
Nee doe Mobile Services (2e jaar van Communicatiesystemen). Boekenlijst staat idd op BBAlleen de studentenpas heb ik nog niet mogen ontvangen helaas.
Ik heb er 58 en van Flash nog steeds geen cijfer terug en daarom ook niet officieel mijn P voor de zomer. Heel irritant.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:03 schreef Slickk het volgende:
Blegh, ingedeeld bij een 1X klas omdat ik 49 studiepunten heb, terwijl als je 50 hebt je ingedeeld wordt bij een 1Y klas... Maar even praten met SLB dan. Of wacht, eerst nog vakantie tot 13 september
Als ik 55+ zou hebben, zou ik ook bij 2e jaar Mobile Services komen.
Op BB staat bij mij een bericht over Mijn Hanze.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:46 schreef CubicX het volgende:
Iemand een idee wat dat 'Mijn Hanze' is op de helo.hanze.nl website? Ik zie het eigenlijk pas vanaf vanochtend staan, inloggen daarop lukt niet.
Ik zit iig bij geen 1 meid in de klasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ha ik ook. Misschien komen we wel bij elkaar in de klas!
Hoe weet je dat nu al?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:58 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik zit iig bij geen 1 meid in de klasDus als jij dat ook niet zit dan is er een kans
Hoogst waarschijnlijk ja. Ik zie net dat ik in CSV2A zit.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:58 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik zit iig bij geen 1 meid in de klasDus als jij dat ook niet zit dan is er een kans
Blackboard inloggen, dan in dat vak van "My Orginazations" (staat bij mij rechts) op "Instituut voor Communicatie & Media" klikken en dan staat er onder de kop 'handig' klassenlijsten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:11 schreef Kerol het volgende:
Waar heb jij dat gevonden dan?Een klasgenoot van mij die ik al kende smste me dat, maar ik kan het zelf ook niet terugvinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |