maar.. maar.. ik moet studerenquote:
Wtf heb je een sociaal leven ofzo?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beter nog.. ik ga zo weer wegWilde even hoi zeggen
Dat behoort men voor de wegmisbruikersaflevering te doen. Ik lees net het laatste arrest door van de 30quote:
Dat dit kan in Nederland.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:03 schreef ouderejongere het volgende:geen Alberto
geen Peterr
herhaling van Wegmisbruikers
dat wordt geen tv vanavond
Doe niet zo eng ..natuurlijk niet!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wtf heb je een sociaal leven ofzo?
Weet ikquote:
Heb ik geen ruimte voorquote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb nog geprobeerd een stream op te zetten, dit was heel goed mogelijk geweest als ik zelf ziggo had maar om nou 3+ servers te installeren bij Niels lijkt me een beetje too much
Doe niet alsof je hem mistquote:Op zondag 10 januari 2010 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
hey, waar de neuk is peter r gebleven?
Ze bedoelt mij, heb je dat nu nog niet doorquote:Op zondag 10 januari 2010 20:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Geen Alberto trouwens dus je kan ná wegmisbruikers studeren
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Geen Alberto trouwens dus je kan ná wegmisbruikers studeren
2 weken!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan ben ik pas laat klaar en ik wil er vroeg in vandaag.. over 2 weken doe ik weer actief mee
Ja uh ik ga niet alles onthouden hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 20:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze bedoelt mij, heb je dat nu nog niet door
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan ben ik pas laat klaar en ik wil er vroeg in vandaag.. over 2 weken doe ik weer actief mee
Wat zijn dat voor ongeoorloofde praktijken!!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Aanstaande dinsdag een zwaar tentamen en volgende week ook een stuk of 5quote:
Naja, we proberen het gewoon leuk te houden, ook zonder Maraca. Het zal moeten.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor ongeoorloofde praktijken!!Nu gaat Alberto de hele avond huilen in deze reeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |