Nee Niels mag sowieso niet meequote:Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef Lonker het volgende:
[..]
Meeting bij mij !!
Geldt niet voor Niels... want die zou nogal uhh......raar kunnen doen tegen me zus
quote:
Nee... soort vanquote:Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Deal. Ik ben er.
Wat? Heb je een zus?
Waar woon je dan jongen.quote:
]quote:
Wil je foto's zien?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Deal. Ik ben er.
Wat? Heb je een zus?
DHquote:
PM maar.quote:
Plek !quote:
Sorryquote:
Uhumquote:
Geloof ik niks van.quote:
hhehe... het is mijn zus ook nietquote:
SFquote:Op zondag 10 januari 2010 19:16 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het verhaal van lonker, zijn kat en z'n zus! MET PICS!!!2 14 dan?
De piemel van je moederquote:
Ja, waar sloeg dat op?quote:
Ik werd gek van jouw gestalkquote:
GEFELICITEERD MANquote:Op zondag 10 januari 2010 19:21 schreef Lonker het volgende:
TROUWENS HE... VORIGE WEEK ZAT IK ZO ZENUWACHTIG TE DOEN OVER MIJN CIJFER ECONOMIE!!
IK HEB GEWOON EEN 6.6D !
Ik ben al sinds vorige week zenuwachtig voor een cijfer maar ze hebben het nog steeds niet op blackboard gezet terwijl de einddatum al verstreken isquote:Op zondag 10 januari 2010 19:21 schreef Lonker het volgende:
TROUWENS HE... VORIGE WEEK ZAT IK ZO ZENUWACHTIG TE DOEN OVER MIJN CIJFER ECONOMIE!!
IK HEB GEWOON EEN 6.6D !
GEFELICITEERD MANquote:Op zondag 10 januari 2010 19:21 schreef Lonker het volgende:
IK HEB GEWOON EEN 6.6D !
quote:
je hebt een 4 hoor ik netquote:Op zondag 10 januari 2010 19:24 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik ben al sinds vorige week zenuwachtig voor een cijfer maar ze hebben het nog steeds niet op blackboard gezet terwijl de einddatum al verstreken is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
je hebt een 4 hoor ik netIk huilde al bijna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat dit kan in Nederlandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |