Mooie tip ook!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:43 schreef gifkwal het volgende:
Wellicht nog een leuke tip voor mensen met een iPod. Je kan YouTube filmpjes naar je computer downloaden door het adres van het filmpje bij www.keepvid.com te plakken. Download de mp4 versie en importeer die naar je iTunes. Ik heb nu al vet veel MJ filmpjes in m'n iPod, altijd leuk om naar te kijken!
Mijn schoonzusje heeft ooit een wedstrijd gewonnen waarbij ze samen met Janet op pad ging, en toen gingen ze ook naar 2300 Jackson St. Zij vertelde dat er direct politie aankwam toen ze daar met camera crew aankwamen en die bleven de hele tijd bij ze.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:43 schreef gifkwal het volgende:
Ik ken iemand die in Gary is geweest om Michael's oude huis te zien, maar zij voelde zich daar verder totaal niet relaxed. Het is echt een ghetto van heb ik jou daar (maak ik op uit haar verhalen. Ze reisde wel als vrouw alleen).
Ik ga het dan ook echt niet meer kijken vanavondquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:33 schreef Shitney-returns het volgende:
Oh, en even over dat programma he, van Kwalbert, wat een liefdeloos kutprogramma. Wij hebben het afgezet, zelfs mijn zoons zaten zich kapot te ergeren, de jongste vond het nog wel leuk, maar mijn oudste was echt boos. Vooral toen er een of ander blond meisje ging staan zingen, toen hebben we het maar uitgezet om hartaanvallen te voorkomen.
Die show wordt ook nog eens een schaamteloze kopie van Thriller Live, trouwens. En dan met achtsterangs Nederlandse sukkels die niet kunnen dansen en zingen.
Er zijn meer opties hoor: Check 1 en check 2.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:13 schreef piepie het volgende:
[..]
Mooie tip ook!
Ik heb geen iPod, ik download wel de mooiste filmpjes naar mijn harde schijf via deze link, die ook heel goed werkt:
http://youtubedownload.nl/
Leuk! Vertel eens meer, alleen met Janet of met een groep?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:18 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje heeft ooit een wedstrijd gewonnen waarbij ze samen met Janet op pad ging, en toen gingen ze ook naar 2300 Jackson St. Zij vertelde dat er direct politie aankwam toen ze daar met camera crew aankwamen en die bleven de hele tijd bij ze....
Wembley...!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:35 schreef DrDentz het volgende:
Welke concerten dan? Ik heb alleen die van Yokohama. Ik wil eentje van de 2e 'leg' in hoge kwaliteit hebben, met nummers van het Bad-album.
Nee, kloptquote:
Dit lijkt me nog een understatement.quote:
Zeker zijn dat leuke mannen! Leuk om je een beetje in te verdiepen he.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:18 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje heeft ooit een wedstrijd gewonnen waarbij ze samen met Janet op pad ging, en toen gingen ze ook naar 2300 Jackson St. Zij vertelde dat er direct politie aankwam toen ze daar met camera crew aankwamen en die bleven de hele tijd bij ze.
Gary, Indiana is een van de meest gevaarlijke steden van de US, ik geloof de 15e of 17e stad in de ranglijst van gevaarlijkste steden. Crime rate is bizar hoog, levensverwachting is er laag.
In dat licht bezien heb ik overigens meer respect voor Joe Jackson gekregen. 9 kinderen, in een superklein huis met maar 1 slaapkamer, hartstikke arm, in een stad waarin alle jongens danwel crimineel worden danwel doodgeschoten worden voor hun 35e. Om in die omstandigheden je kinderen op het rechte pad te houden vraagt denk ik wel enigszins een harde hand. En je moet toegeven: die kinderen zijn allemaal verdomd goed terecht gekomen en zoals je nu in die real life soap ziet zijn het ook nog eens allemaal aardige, zachtmoedige, vrijgevige mensen. Dus die Joe en Katherine hebben echt wel iets goed gedaan.
Ik vind die real life soap trouwens enig. Jackie, Titio en Marlon zijn echt leuke mannen! Jermaine is Jermaine, daar zal ik maar geen woorden aan vuil maken verder. Hij bedoelt het vast goed, zullen we maar zeggen.
En om te reageren op Joepie geloof ik:
Als ik straks in de AH een man met hetzelfde uiterlijk als MJ tegenkom zeg ik tegen mijn eigen vent: hee, laterz!![]()
Ik vind hem dus wel echt knap, zelfs knapper toen hij ouder werd dan toen hij jong was.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:35 schreef DrDentz het volgende:
Als je bij een TV-zender gaat werken die 'm heeft liggen kun je 'm eens helemaal bekijken onder het mom van 'we moeten toch een leuk 10-seconden live-fragmentje laten zien'.
Willy Gijsman is voor mij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:43 schreef Zapato het volgende:
[..]
![]()
We kunnen wel proberen om via een fictief studieproject voor media-studies ofzo de beelden te zien te krijgen. Stel je voor, primeuren we Wembley ff op MJJ. Dan kan je ze uitkiezen hoor, op een meet.
Alleen met Janet. Ze had een wedstrijd gewonnen waardoor ze naar Amerika mocht om met Janet op pad te gaan en is bij haar thuis geweest, met haar naar Gary, Indiana geweest en naar een optreden van haar geweest. De enige andere mensen die erbij waren waren de mensen van de organisatie.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:46 schreef Dynd het volgende:
[..]
Leuk! Vertel eens meer, alleen met Janet of met een groep?
Wauw! En hoe ervaarde ze Janet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:36 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Alleen met Janet. Ze had een wedstrijd gewonnen waardoor ze naar Amerika mocht om met Janet op pad te gaan en is bij haar thuis geweest, met haar naar Gary, Indiana geweest en naar een optreden van haar geweest. De enige andere mensen die erbij waren waren de mensen van de organisatie.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:44 schreef Shitney-returns het volgende:
Janet schijnt net als Michael (maar volgens mij zijn ze dat allemaal, aan die soap te zien) heel erg softspoken en humble te zijn. Ze had cadeautjes meegenomen en daar was Janet heel blij mee en ging haar helemaal huggen enzo. Ze was wel heel erg slick, ondanks dat ze je het gevoel gaf dat je heel leuk met haar praatte zei ze eigenlijk niks. (Dit is dus wat me verteld is, ik heb haar zelf nooit ontmoet uiteraard, wel de fotos en filmopnames gezien). Ze was ook heel erg klein en heel erg slank, mijn schoonzusje is ook klein en slank maar Janet was nog kleiner en petieteriger. Dat verbaasde me omdat ik Janet altijd zo mollig vind overkomen, maar als je haar dus naast een gewone slanke vrouw zet zie je dat ze echt klein en slank is.
Verder vertelde ze dus vooral wat dingetjes over haar leven en haar werk enzo, mijn schoonzusje zegt dat ze op het moment zelf het gevoel had dat ze haar beste vriendin was en later dacht "hmmm, maar eigenlijk heeft ze helemaal niks gezegd."
Wel knap, maar het is me bij Michael op filmpjes opgevallen dat hij dat ook altijd deed, die hele familie is gewoon supergoed getrained denk ik.
Zeker niet. Heb hem ergens eens horen vertellen dat ie dat wilde, want hij was een danser. Dus moest ie een danserslichaam hebben.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Michael was echt altijd superslank ja. Vond ik er niet altijd even gezond uit zien.
Nu raak je me kwijt, hoor. Snap je dus even nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dat is zeg maar, echt jouw ding?
Je bedoelt My name is Michael? Nee, ligt niet aan jou.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:04 schreef rivegauche het volgende:
Ligt net nou aan mij, of is dit programma echt bagger..
Man in the mirrorrrrrrrr. En de jouwe?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik zit maar een beetje te dollen.
Wat is je favo MJ nummer?
De film Moonwalker is heel tof ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:11 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ook Man in the mirror.
Dat komt grotendeels door eerste 8 minuten van de film Moonwalker. Dan zweef ik altijd...
Misschien iets verrassender: 'Who Is It' doet het ook heel goed altijd. Zit heel knap in elkaar, 'klopt'.
Wellus, is wel mogelijk: als je maar wilquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:17 schreef Shitney-returns het volgende:
Mijn lievelingsnummer is en blijft Keep the Faith.
Maar ik zou verder echt geen top 10 kunnen maken hoor, dat is onmogelijk. Ik zeg altijd maar zo: voor elke stemming is er wel een Michael song.
Ik hou zelf trouwens minder van de prekerige Michael en ook zijn ballads zijn zeg maar niet echt mijn ding. Maar dat kan afhankelijk van mijn stemming dus omslaan. Liberian Girl, You are not alone, draken van nummers vind ik dat. Ook als ie fluistert of gaat praten of huilen denk ik meestal: "nigga, please..." Da's aan mij niet besteed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |