Ben ik het met je eens. Er staan ook weinig nummers op die door Michael zijn geschreven. Triumph daarentegen vind ik een goed album!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:53 schreef Robijn48 het volgende:
Ja, het is Randy heb ik inmiddels gezien.
Boh, duidelijk mindere stem. En mindere plaat.
Kan 'm niet vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef gifkwal het volgende:
Hmm, nooit gezien geloof ik. Ik ga 'm even youtuben.
quote:
OMGquote:
Het valt me op dat hij vaak huilt bij She's out of my lifequote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:33 schreef Rnnz het volgende:
Hoor MJ aan het begin van het nummer toen die vrouw op kwam.Het lijkt wel of ze in z'n kont knijpt..
'And now the way that it stands....... OH LORD'
Altijdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:41 schreef Dynd het volgende:
Het valt me op dat hij vaak huilt bij She's out of my life
Ik ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:30 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Was in 2005 in LA, in Cali, tijdens 'the trial'. Legendarisch.
Mijn hele jeugd komt voorbij in deze clip: legwarmers, haarstijl, pakkies. Whaha.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:31 schreef gifkwal het volgende:
[..]
OMGNu kan ik dit nummer nooit meer serieus nemen.
Kom op met die pic's!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:19 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Ik ookBen zo blij dat ik toen ben gegaan. Wanneer ben jij geweest?
Sorry? Juni 2005 dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:19 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Ik ookBen zo blij dat ik toen ben gegaan. Wanneer ben jij geweest?
Deze dame laat zich nog aardig wegvoeren, moet altijd zo lachen als sommigen trappen en slaan als ze opgehaald worden door de beveiliging.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:33 schreef Rnnz het volgende:
Hoor MJ aan het begin van het nummer toen die vrouw op kwam.Het lijkt wel of ze in z'n kont knijpt..
'And now the way that it stands....... OH LORD'
[img] link [/img]quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:27 schreef MJ44ever het volgende:
Ik moet f uitzoeken hoe ik een foto kan plaatsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |