abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:36:46 #101
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76714346
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:33 schreef erik666 het volgende:
Maar het is toch niet bekend waar hij ligt begraven?
Jawel hoor. Holly Terrace, Forest Lawn, Los Angeles. Heb je onder een steen gelegen ofzo
Leef en Laten Leven
pi_76714513
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:32 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Vertel eens erover, als je wil?
Nou..... het was meer toeval hoor. Ik was uitgenodigd voor een bruiloft in The Valley op 4 juni en de uitspraak in het MJ-proces was meen ik op 12 juni. 2005 Dus. Ik knoopte aan die bruiloft drie weken vakantie vast, voor het bezoeken van vrienden ook. (heb een tijdje in de VS gewoond)

Op het moment supreme (bij mij 14.00u 's middags als ik het me goed herinner, in NL dan 's avonds laat) zat ik wel voor de TV, het is niet zo dat ik buiten bij dat gerechtsgebouw stond te gillen. Dat had ik ook niet getrokken qua zenuwen, want ik wist echt niet welke kant het op zou gaan.

Dus op zo'n gigantische Amerikaanse televisie, die je in NL nu ook steeds meer ziet, begon de uitzending met het live in beeld brengen van de weg die MJ aflegde van zijn huis naar de rechtbank. Niet meer gegeten, gedronken en in mijn herinnering ook niet adem gehaald tot het klonk: "Not guilty... not guilty... not guilty... " In de rechtbank zelf mocht niet worden gefilmd, dus je hoorde het alleen, je zag het niet. De reactie van de fans buiten was net als die van mij zelf, van een enorme opluchting. Ik zag de wereld een stukje lichter toen. Toch nog gerechtigheid. De Jezus van deze tijd was niet opnieuw gekruisigd door zijn 'peers'.

Ontnuchterend: die avond samen met een vriend uit eten met twee blonde schonen, waaronder m'n ex. Eerste wat ze tegen me zegt: "...but I still think he's guilty". De liefde was meteen bekoeld. Zeer ongemakkelijk. Hoe kun je zoiets nu zeggen? Voor mij onbegrijpelijk.

Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_76714542
Robijn, ga je ook zijn laatste huis bezoeken? Waar hij is overleden
Het lijkt me raar om op die plekken te zijn. Vroeger dacht ik ook altijd in de toekomst een keertje naar Neverland te gaan, maar ja... Nu is het niet meer zo leuk.
pi_76714633
Nelson, mooi verhaal! Daar had ik ook wel graag bij willen zijn!
pi_76714700
Nou heb inderdaad onder een steen gelegen, ja weet wel de begraafplaats, maar verder dacht ik dat het geheim was waar hij precies ligt.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:47:22 #106
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76714715
[quote]Op dinsdag 12 januari 2010 11:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Nou..... het was meer toeval hoor. Ik was uitgenodigd voor een bruiloft in The Valley op 4 juni en de uitspraak in het MJ-proces was meen ik op 12 juni. 2005 Dus. Ik knoopte aan die bruiloft drie weken vakantie vast, voor het bezoeken van vrienden ook. (heb een tijdje in de VS gewoond)

Op het moment supreme (bij mij 14.00u 's middags als ik het me goed herinner, in NL dan 's avonds laat) zat ik wel voor de TV, het is niet zo dat ik buiten bij dat gerechtsgebouw stond te gillen. Dat had ik ook niet getrokken qua zenuwen, want ik wist echt niet welke kant het op zou gaan.

Dus op zo'n gigantische Amerikaanse televisie, die je in NL nu ook steeds meer ziet, begon de uitzending met het live in beeld brengen van de weg die MJ aflegde van zijn huis naar de rechtbank. Niet meer gegeten, gedronken en in mijn herinnering ook niet adem gehaald tot het klonk: "Not guilty... not guilty... not guilty... " In de rechtbank zelf mocht niet worden gefilmd, dus je hoorde het alleen, je zag het niet. De reactie van de fans buiten was net als die van mij zelf, van een enorme opluchting. Ik zag de wereld een stukje lichter toen. Toch nog gerechtigheid. De Jezus van deze tijd was niet opnieuw gekruisigd door zijn 'peers'.

Ontnuchterend: die avond samen met een vriend uit eten met twee blonde schonen, waaronder m'n ex. Eerste wat ze tegen me zegt: "...but I still think he's guilty". De liefde was meteen bekoeld. Zeer ongemakkelijk. Hoe kun je zoiets nu zeggen? Voor mij onbegrijpelijk.

Spannend verhaal............kijk, en wat die ex tegen je zei....dat denken en dachten nog teveel mensen.
Soms denk ik wel eens dat ze het zo WILLEN zien. Zoals de waard is, vertrouwt ie zijn gasten, denk ik dan maar.
Leef en Laten Leven
pi_76714802
Heb mijn vriend gisteren trouwens een briljante koptelefoon cadeau gedaan voor zijn verjaardag. Had hem eigenlijk aan mezelf moeten geven, Michael klinkt nu nog beter Hoor nu ineens een echo in Another Part of Me die ik nooit eerder hoorde.
pi_76714804
Lijkt me geweldig om zo'n Michael tour te doen. Neverland, begraafplaats, zijn ouderlijk huis is, zijn laatste woonhuis, en ook zijn huis in Las Vegas, langs de praktijk van Arnold Klein.(grapje).
pi_76714814
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:47 schreef Robijn48 het volgende:

Soms denk ik wel eens dat ze het zo WILLEN zien. Zoals de waard is, vertrouwt ie zijn gasten, denk ik dan maar.
Precies dat laatste.

Doordat we in geseksualiseerde samenleving leven, denken we dat twee mensen niet in dezelfde kamer kunnen zijn zonder aan seks te denken. Heel jammer.

Jezus zelf zei ook: Laat de kinderen tot Mij komen.
Jimmy Carter:
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:51:30 #110
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76714817
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:42 schreef gifkwal het volgende:
Robijn, ga je ook zijn laatste huis bezoeken? Waar hij is overleden
Het lijkt me raar om op die plekken te zijn. Vroeger dacht ik ook altijd in de toekomst een keertje naar Neverland te gaan, maar ja... Nu is het niet meer zo leuk.
Ja, ik ga ook naar het huis in Holmby Hills.
En ja, Neverland is anders nu, maar toch, als ik er toch ben.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:56:35 #111
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76714999
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Precies dat laatste.

Doordat we in geseksualiseerde samenleving leven, denken we dat twee mensen niet in dezelfde kamer kunnen zijn zonder aan seks te denken. Heel jammer.

Jezus zelf zei ook: Laat de kinderen tot Mij komen.
Offtopic: wat ik al een hele tijd wilde vragen, opmerken: is Nelson Mandela zo'n wandelaar?
Leef en Laten Leven
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:57:45 #112
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76715033
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Maar het is haar mening . Ik beweer niet dat het de mijne is, maar als iemand tegen mij zegt:

"Ik denk dat Michael Jackson pedoseksueel/pedofiel is."

Dan zou dat voor mij geen reden zijn om die persoon af te wijzen om die uitspraak.

En als iemand tegen mij zegt dat Jermaine Jackson (waar ik overigens helemaal 'niks mee heb' , behalve dan dat ik vroeger 'fan' was van The Jacksons "Can you feel it?") een vuil Eddingmonster is en Michael de allermooiste allerschattigste man van de wereld, dan zal ik duidelijk maken dat ik niet van schattige mannen hou en dat ik bovendien Michael Jackson helemaal niet schattig vind en dat ik hem vooral de laatste jaren een mislukt uiterlijk vond hebben .

Maar dat is mijn mening he .

"Do what you do..."
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_76715178
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:57 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Maar het is haar mening . Ik beweer niet dat het de mijne is, maar als iemand tegen mij zegt:

"Ik denk dat Michael Jackson pedoseksueel/pedofiel is."

Dan zou dat voor mij geen reden zijn om die persoon af te wijzen om die uitspraak.

Maar dat is mijn mening he .

"Do what you do..."
Het was niet voor niets al een ex natuurlijk. Als diegene dat helemaal heeft doordacht en dan tot die conclusie komt, is het wat anders. Als je kunt kiezen tussen halfvol en halfleeg, tussen liefde en haat, tussen onschuldig en schuldig en we weten geen van allen wat er precies is gebeurd en je kiest er dan voor om iemand te veroordelen, dan vind ik dat zeer teleurstellend.

Afwijzen is weer wat anders, maar ik moet niet te veel mensen in m'n directe omgeving hebben die zo zijn.
Jimmy Carter:
pi_76715193
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:56 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Offtopic: wat ik al een hele tijd wilde vragen, opmerken: is Nelson Mandela zo'n wandelaar?
Ja, wist je dat niet?
Jimmy Carter:
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:03:45 #115
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76715231
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Ja, wist je dat niet?
Neee, haha. Ook een goede vent, die Mandela.
Leef en Laten Leven
pi_76715291
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:03 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Neee, haha. Ook een goede vent, die Mandela.
Bedankt, ik vind jou ook aardig.
Jimmy Carter:
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:07:26 #117
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76715310
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Bedankt, ik vind jou ook aardig.
Hhahahahaa
Leef en Laten Leven
pi_76715548
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:51 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja, ik ga ook naar het huis in Holmby Hills.
En ja, Neverland is anders nu, maar toch, als ik er toch ben.
Maak maar een paar mooie foto's voor ons.

Trouwens, mochten er nog mensen van plan zijn om geheel in de geest van Michael leningen te verstrekken aan mensen in 3e-wereldlanden via www.kiva.org, ik heb daar toevallig een Michael Jackson Lending Team gevonden. Stel dat je een lening verstrekt en lid bent van dat team, telt de lening ook voor het team. Helaas heeft het team nog maar 5 leden. Het zou mooi zijn als het wat groter zou worden. Dus een tip, als je wilt lenen word dan eerst lid van MJ Lending Team

http://www.kiva.org/community/viewTeam?team_id=7621
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:15:18 #119
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76715549
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als je kunt kiezen tussen halfvol en halfleeg, tussen liefde en haat, tussen onschuldig en schuldig en we weten geen van allen wat er precies is gebeurd en je kiest er dan voor om iemand te veroordelen, dan vind ik dat zeer teleurstellend.
Inderdaad, we weten het niet en daarom zal ik niet iemand afwijzen die van Michael Jackson denkt dat hij pedofiel/pedoseksueel is.

Nog even wat extra smilies om Noax te plezieren:

pi_76715575
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Inderdaad, we weten het niet en daarom zal ik niet iemand afwijzen die van Michael Jackson denkt dat hij pedofiel/pedoseksueel is.

Nog even wat extra smilies om Noax te plezieren:

Gefeliciteerd. Ik heb alleen wel het gevoel dat je hier dingen loopt te posten enkel om mensen te irriteren.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:17:36 #121
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76715610
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:16 schreef gifkwal het volgende:
Gefeliciteerd.
Met wat?
quote:
Ik heb alleen wel het gevoel dat je hier dingen loopt te posten enkel om mensen te irriteren.
Dat is jouw mening en door jouw eigen negatieve instelling erger je je daaraan .
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:19:39 #122
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76715666
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:15 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Maak maar een paar mooie foto's voor ons.

Trouwens, mochten er nog mensen van plan zijn om geheel in de geest van Michael leningen te verstrekken aan mensen in 3e-wereldlanden via www.kiva.org, ik heb daar toevallig een Michael Jackson Lending Team gevonden. Stel dat je een lening verstrekt en lid bent van dat team, telt de lening ook voor het team. Helaas heeft het team nog maar 5 leden. Het zou mooi zijn als het wat groter zou worden. Dus een tip, als je wilt lenen word dan eerst lid van MJ Lending Team

http://www.kiva.org/community/viewTeam?team_id=7621
Absoluut maak ik foto's.

Hee, bedankt voor deze tip, zal eens kijken.
Leef en Laten Leven
pi_76715736
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:17 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Met wat?
[..]

Dat is jouw mening en door jouw eigen negatieve instelling erger je je daaraan .
Oh, sorry. Ik zal het niet meer doen.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:24:54 #124
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76715801
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:22 schreef gifkwal het volgende:
Oh, sorry. Ik zal het niet meer doen.
Je hoeft je tegenover mij niet te excuseren hoor . Het feit dat jij je ergert aan mijn mening, daar heb je alleen jezelf mee . Ik erger me namelijk niet aan jouw posts .
pi_76715864
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:24 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Je hoeft je tegenover mij niet te excuseren hoor . Het feit dat jij je ergert aan mijn mening, daar heb je alleen jezelf mee . Ik erger me namelijk niet aan jouw posts .
Bedankt! Moet ik nog iets betalen voor deze psychologische sessie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')