Nope, ik verdedig niks meer, trollen negeer ik gewoontjes.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Je moet dit topic wel blijven verdedigen tegen de trollen, Robijn. Anders nemen ze alles over.
Dat is hier altijd al geweest in het MJ-topic, dat moet je weten.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:59 schreef Robijn48 het volgende:
Wil er nog 1 ding over zeggen.
Het is erg gemakkelijk om achteraf te praten. Te makkelijk. (reacties Bevin en Rnnz)
Ik verwacht niet zo'n trol in dit topic, maar ben voortaan wel meer op mijn hoede.
Hoewel hartstikke goed bedoeld, moest ik ook wel lachen hoor, heb niet eens meer een cassetterecorderquote:
Zo ist.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:38 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat is hier altijd al geweest in het MJ-topic, dat moet je weten.Laat diegene lekker joh, ook al verheerlijken wij MJ, en Jermaine niet.. hier mag het. Dit is het MJ-topic.
![]()
[ afbeelding ]
Succes!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:44 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik nog wel. Ben nu een John Mayer en India.Arie mixtape aan het maken.
Zo'n tape moet je ook meer zien als een collecter's item, vind ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hoewel hartstikke goed bedoeld, moest ik ook wel lachen hoor, heb niet eens meer een cassetterecorder
Gezellig een kopje koffie drinken enzo?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zo ist.![]()
[ afbeelding ]
Ik denk erover in oktober naar LA toe te gaan. Beetje rondtoeren daar, en hem opzoeken.
Toevoeging: als iemand dus iets wil meegeven, dan kan datHeb begrepen dat de beveiling coulant is, en meegebrachte spullen bij zijn graf wil zetten.
Nee, een borreltje drinken op Michaelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gezellig een kopje koffie drinken enzo?
Niet alles gelijk zo letterlijk en in het negatieve bekijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, een borreltje drinken op Michael
Wat dan? Is toch niet zo raar?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Niet alles gelijk zo letterlijk en in het negatieve bekijken
Laat maar hangenquote:
Ja ik weet het, ben al een keer in de States geweest.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Laat maar hangen![]()
Wil over een paar jaar sowieso weer naar de VS. Was in 2008 in LA met een paar vrienden en waren toen van plan om ook langs Neverland te gaan. Helaas hadden we niet genoeg tijd meer (je verkijkt je nogal op de afstanden daar :') ) dus altijd gedacht om dan maar over zoveel jaar weer eens te gaan kijken. Daar komt nu ook weinig van als je ziet hoe Neverland er nu bij staat...
Maar een keer naar Forest Lawn zou ook wel 'leuk' zijn
Vertel eens erover, als je wil?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:30 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Was in 2005 in LA, in Cali, tijdens 'the trial'. Legendarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |