Jawel hoor. Holly Terrace, Forest Lawn, Los Angeles. Heb je onder een steen gelegen ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:33 schreef erik666 het volgende:
Maar het is toch niet bekend waar hij ligt begraven?
Nou..... het was meer toeval hoor. Ik was uitgenodigd voor een bruiloft in The Valley op 4 juni en de uitspraak in het MJ-proces was meen ik op 12 juni. 2005 Dus. Ik knoopte aan die bruiloft drie weken vakantie vast, voor het bezoeken van vrienden ook. (heb een tijdje in de VS gewoond)quote:
Precies dat laatste.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:47 schreef Robijn48 het volgende:
Soms denk ik wel eens dat ze het zo WILLEN zien. Zoals de waard is, vertrouwt ie zijn gasten, denk ik dan maar.
Ja, ik ga ook naar het huis in Holmby Hills.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:42 schreef gifkwal het volgende:
Robijn, ga je ook zijn laatste huis bezoeken? Waar hij is overleden![]()
Het lijkt me raar om op die plekken te zijn. Vroeger dacht ik ook altijd in de toekomst een keertje naar Neverland te gaan, maar ja... Nu is het niet meer zo leuk.
Offtopic: wat ik al een hele tijd wilde vragen, opmerken: is Nelson Mandela zo'n wandelaar?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Precies dat laatste.
Doordat we in geseksualiseerde samenleving leven, denken we dat twee mensen niet in dezelfde kamer kunnen zijn zonder aan seks te denken. Heel jammer.
Jezus zelf zei ook: Laat de kinderen tot Mij komen.
Maar het is haar meningquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ontnuchterend: die avond samen met een vriend uit eten met twee blonde schonen, waaronder m'n ex. Eerste wat ze tegen me zegt: "...but I still think he's guilty". De liefde was meteen bekoeld. Zeer ongemakkelijk. Hoe kun je zoiets nu zeggen? Voor mij onbegrijpelijk.
Het was niet voor niets al een ex natuurlijk. Als diegene dat helemaal heeft doordacht en dan tot die conclusie komt, is het wat anders. Als je kunt kiezen tussen halfvol en halfleeg, tussen liefde en haat, tussen onschuldig en schuldig en we weten geen van allen wat er precies is gebeurd en je kiest er dan voor om iemand te veroordelen, dan vind ik dat zeer teleurstellend.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar het is haar mening. Ik beweer niet dat het de mijne is, maar als iemand tegen mij zegt:
"Ik denk dat Michael Jackson pedoseksueel/pedofiel is."
Dan zou dat voor mij geen reden zijn om die persoon af te wijzen om die uitspraak.
Maar dat is mijn mening he.
"Do what you do..."
Ja, wist je dat niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Offtopic: wat ik al een hele tijd wilde vragen, opmerken: is Nelson Mandela zo'n wandelaar?
Bedankt, ik vind jou ook aardig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Neee, haha. Ook een goede vent, die Mandela.
Hhahahahaaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Bedankt, ik vind jou ook aardig.
Maak maar een paar mooie foto's voor ons.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook naar het huis in Holmby Hills.
En ja, Neverland is anders nu, maar toch, als ik er toch ben.
Inderdaad, we weten het niet en daarom zal ik niet iemand afwijzen die van Michael Jackson denkt dat hij pedofiel/pedoseksueel is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als je kunt kiezen tussen halfvol en halfleeg, tussen liefde en haat, tussen onschuldig en schuldig en we weten geen van allen wat er precies is gebeurd en je kiest er dan voor om iemand te veroordelen, dan vind ik dat zeer teleurstellend.
Gefeliciteerd. Ik heb alleen wel het gevoel dat je hier dingen loopt te posten enkel om mensen te irriteren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Inderdaad, we weten het niet en daarom zal ik niet iemand afwijzen die van Michael Jackson denkt dat hij pedofiel/pedoseksueel is.
Nog even wat extra smilies om Noax te plezieren:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met wat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:16 schreef gifkwal het volgende:
Gefeliciteerd.
Dat is jouw mening en door jouw eigen negatieve instelling erger je je daaraanquote:Ik heb alleen wel het gevoel dat je hier dingen loopt te posten enkel om mensen te irriteren.
Absoluut maak ik foto's.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:15 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Maak maar een paar mooie foto's voor ons.
Trouwens, mochten er nog mensen van plan zijn om geheel in de geest van Michael leningen te verstrekken aan mensen in 3e-wereldlanden via www.kiva.org, ik heb daar toevallig een Michael Jackson Lending Team gevonden. Stel dat je een lening verstrekt en lid bent van dat team, telt de lening ook voor het team. Helaas heeft het team nog maar 5 leden. Het zou mooi zijn als het wat groter zou worden. Dus een tip, als je wilt lenen word dan eerst lid van MJ Lending Team![]()
http://www.kiva.org/community/viewTeam?team_id=7621
Oh, sorry. Ik zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Met wat?
[..]
Dat is jouw mening en door jouw eigen negatieve instelling erger je je daaraan.
Je hoeft je tegenover mij niet te excuseren hoorquote:
Bedankt! Moet ik nog iets betalen voor deze psychologische sessie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je hoeft je tegenover mij niet te excuseren hoor. Het feit dat jij je ergert aan mijn mening, daar heb je alleen jezelf mee
. Ik erger me namelijk niet aan jouw posts
.
Ben ik het met je eens. Er staan ook weinig nummers op die door Michael zijn geschreven. Triumph daarentegen vind ik een goed album!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:53 schreef Robijn48 het volgende:
Ja, het is Randy heb ik inmiddels gezien.
Boh, duidelijk mindere stem. En mindere plaat.
Kan 'm niet vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef gifkwal het volgende:
Hmm, nooit gezien geloof ik. Ik ga 'm even youtuben.
quote:
OMGquote:
Het valt me op dat hij vaak huilt bij She's out of my lifequote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:33 schreef Rnnz het volgende:
Hoor MJ aan het begin van het nummer toen die vrouw op kwam.Het lijkt wel of ze in z'n kont knijpt..
'And now the way that it stands....... OH LORD'
Altijdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:41 schreef Dynd het volgende:
Het valt me op dat hij vaak huilt bij She's out of my life
Ik ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:30 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Was in 2005 in LA, in Cali, tijdens 'the trial'. Legendarisch.
Mijn hele jeugd komt voorbij in deze clip: legwarmers, haarstijl, pakkies. Whaha.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:31 schreef gifkwal het volgende:
[..]
OMGNu kan ik dit nummer nooit meer serieus nemen.
Kom op met die pic's!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:19 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Ik ookBen zo blij dat ik toen ben gegaan. Wanneer ben jij geweest?
Sorry? Juni 2005 dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:19 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Ik ookBen zo blij dat ik toen ben gegaan. Wanneer ben jij geweest?
Deze dame laat zich nog aardig wegvoeren, moet altijd zo lachen als sommigen trappen en slaan als ze opgehaald worden door de beveiliging.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:33 schreef Rnnz het volgende:
Hoor MJ aan het begin van het nummer toen die vrouw op kwam.Het lijkt wel of ze in z'n kont knijpt..
'And now the way that it stands....... OH LORD'
[img] link [/img]quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:27 schreef MJ44ever het volgende:
Ik moet f uitzoeken hoe ik een foto kan plaatsen![]()
Deze?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:51 schreef gifkwal het volgende:
Heb mijn vriend gisteren trouwens een briljante koptelefoon cadeau gedaan voor zijn verjaardag. Had hem eigenlijk aan mezelf moeten geven, Michael klinkt nu nog beterHoor nu ineens een echo in Another Part of Me die ik nooit eerder hoorde.
Vet hoor, als je daar toen bent geweestquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:22 schreef MJ44ever het volgende:
Ok bedankt, f kijken of het lukt.
[ afbeelding ]
Joepie gelukt! Dit is vlak na de uitspraak, Michael moest nog aankomen.
[ afbeelding ]
En hier Michael net aangekomen.
Het was erg bijzonder, een ervaring om nooit te vergeten. Vooral omdat je ook 'gewoon' de rechtzaal in mocht, van 8 uur 's morgens tot 15 uur 's middags en Michael zat er gewoon bij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vet hoor, als je daar toen bent geweest
Wat een ervaring zeg. En wat zal je blij zijn geweest dat ie vrijgesproken werd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Het was erg bijzonder, een ervaring om nooit te vergeten. Vooral omdat je ook 'gewoon' de rechtzaal in mocht, van 8 uur 's morgens tot 15 uur 's middags en Michael zat er gewoon bij.
Was jij daar toch al in de buurt, of ben je speciaal na zijn dood naar New York gevlogen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:51 schreef Noax het volgende:
Thnx voor de pic's!
Mijn foto's:
1e foto speerkt voor zich.
[ afbeelding ]
Begrafenis gevolgd via grote schermen bij de Clayton Powell State JR. Office Building in Harlem.
[ afbeelding ]
Oh, dat zou ik ook wel willen, nog een keer die kant op. Ik ben alleen zo bang dat het nu zo'n tegenvaller wordt. Toen 'bruisde' het natuurlijk wel, ik bedoel, ondanks die vervelende rechtzaak was Michael er wel. En nu lijkt het me zo stil allemaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:02 schreef matthijst het volgende:
Dope hoor, dat je bij die rechtzaak was, wow
In het begin hadden ze zo'n pool op MJJNI (?), waar elke keer de courttranscripts werd gekocht... Tot ze erachter kwamen dat meerdere mensen ze lazen
En die reenactments op E, met zon lookalike. Prachtig...
Van de zomer wil ik die kant op; Holmby Hills, Neverland, Encino, en Forest Lawn natuurlijk, beetje door de ramen loeren naar dat graf
Ja, zeker, net zo blij als iedereenquote:Op woensdag 13 januari 2010 06:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat een ervaring zeg. En wat zal je blij zijn geweest dat ie vrijgesproken werd.
Dan ga je dezelfde route als ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:02 schreef matthijst het volgende:
Dope hoor, dat je bij die rechtzaak was, wow
In het begin hadden ze zo'n pool op MJJNI (?), waar elke keer de courttranscripts werd gekocht... Tot ze erachter kwamen dat meerdere mensen ze lazen
En die reenactments op E, met zon lookalike. Prachtig...
Van de zomer wil ik die kant op; Holmby Hills, Neverland, Encino, en Forest Lawn natuurlijk, beetje door de ramen loeren naar dat graf
quote:Op woensdag 13 januari 2010 07:23 schreef Robijn48 het volgende:
Dan ga je dezelfde route als ikAlleen ik dus een paar maanden later. (eerst sparen!)
Ik was er nog geen 100 meter vandaan, toen ik in gesprek raakte met een vrouw, die vertelde me dat er met tien minuten de memorial live zou worden uitgezonden via een groot beeldscherm.quote:Op woensdag 13 januari 2010 06:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Was jij daar toch al in de buurt, of ben je speciaal na zijn dood naar New York gevlogen?
Yw, de mensen waren enorm onder de indruk, ze luisterden aandachtig en er werd gezongen wanneer er een nummer werd ingezet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 07:19 schreef MJ44ever het volgende:
Mooie foto's Noax, bedankt! Waren de mensen op straat impressed over de memorial?
Klopt, wanneer je NYC bezoekt moet je zeker een dagje Harlem pakken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:36 schreef Zapato het volgende:
MJ leeft zeker wel in Harlem. Hele vette wijk trouwens.
Ja...het schijnt een verschrikkelijk stadje te zijn. (althans toen)quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:43 schreef gifkwal het volgende:
Ik ken iemand die in Gary is geweest om Michael's oude huis te zien, maar zij voelde zich daar verder totaal niet relaxed. Het is echt een ghetto van heb ik jou daar (maak ik op uit haar verhalen. Ze reisde wel als vrouw alleen).
Nu nog steeds even verschrikkelijk, blijkbaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja...het schijnt een verschrikkelijk stadje te zijn. (althans toen)
Het is niet voor niets dat Joe Jackson zijn gezin snel verhuisd heeft, zodra het kon.
Nou ja. Ik reageer op wat ik weet over de Jackson Familie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:14 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Nu nog steeds even verschrikkelijk, blijkbaar
Mischien was hij wel een keiharde man, maar hij heeft er wel voor gezorgd dat ze door het succes dat ghetto konden verlaten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja...het schijnt een verschrikkelijk stadje te zijn. (althans toen)
Het is niet voor niets dat Joe Jackson zijn gezin snel verhuisd heeft, zodra het kon.
Die is er vast (flink) uitgekocht, die man leek mij nou niet de persoon die zich er zo uit liet zetten...quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:54 schreef DrDentz het volgende:
In de Jacksons reallife soap is hun vroegere huisje helemaal leeg. Vorig jaar heb ik een documentaire gezien en toen woonde er een verre neef ofzo van hen in, ook een Jackson. Die wilde niet opendoen. Die hebben ze er maar uitgezet?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef Noax het volgende:
[..]
Die is er vast (flink) uitgekocht, die man leek mij nou niet de persoon die zich er zo uit liet zetten...
Ook als het een leegstaand pandje middenin de ghetto isquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:05 schreef NelsonWandelaar het volgende:
In dat huis is het toch allemaal begonnen. Zou daar wel langer dan 10 minuten willen kijken.
Hahaaquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik denk dat die mensen daar banger voor mij zijn dan andersom, hoor.
Al concrete plannen wanneer?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mag hij vinden.
In Rome moet je ook in gedachten de gebouwen zelf opbouwen en je fantasie een hoop van het 'kijken' laten doen.
I'm game.
Whaha! Nu je het zegt!quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:46 schreef gifkwal het volgende:
Dat ventje linksonder is Carlton uit The Fresh Prince of Bel Air
Ik wil er ook wel een keer heen hoor. Alleen niet op weg naar de westkust.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mag hij vinden.
In Rome moet je ook in gedachten de gebouwen zelf opbouwen en je fantasie een hoop van het 'kijken' laten doen.
I'm game.
Ja, das een Pepsi-commercial. Maar dat het Carlton was...had ik nooit opgemerktquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:52 schreef gifkwal het volgende:
Van dit filmpje, daarin speelt hij met Michael de hoofdrol. Hij kon dus echt goed dansen, en niet alleen de Carlton-dance
Wie zegt dat ik dat niet bedoel, met donkere mensen. Ben zelf Indisch, dus licht getint. Ik bedoel dus alle donkere mensen he. Zeikerdquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef Xaobotnik het volgende:
Donkere mensen? Lekker generaliserend. Er zijn meer donkere mensen dan alleen (Amerikaanse) negers hoor.
Verder geldt dat niet alleen voor dansen, maar ook zingen. En dat is inderdaad iets dat in de genen zit. Kijk alleen maar naar een zwarte kerk tov een blanke, en het verschil in zingen. Als je vervolgens dan ook nog eens opgroeit met zwarte muziek van mensen die dat verleden hebben, heb je inderdaad een flinke voorsprong.
Het schijnt 'em vooral in de timing te zitten, en niet per definitie het vermogen tot bewegen of het stemgeluid. Die timing is bruikbaar voor zowel dansen als zingen.
Over Alfonso Ribeiro (Carlton): Dat hij wel meer kan doen dan het Carlton-dansje heeft hij tijdens The Fresh Prince ook al vaker bewezen hoor:
Zingen gaat hem ook goed af:
Edit: Spuit 11...
* Xaobotnik moet in het vervolg maar eens eerst op invoeren klikken en dan pas zijn lunch gaan klaarmaken.....
Zo leuk, vooral die onderste.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:55 schreef Rnnz het volgende:
Carlton kan ook goed zingen. Viel ik een hele tijd terug ook over.
Ik vind filmpjes op youtube ook zo mooi met reacties wereldwijd op zijn overlijden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:27 schreef Noax het volgende:
Yw, de mensen waren enorm onder de indruk, ze luisterden aandachtig en er werd gezongen wanneer er een nummer werd ingezet.
Mensen begonnen spontaan tegen je te praten, het leefde heel erg tot de supermarkt aan toe.
Ook was er een vrouw die ineens begon te schreeuwen dat Michael Jackson niet de King of pop was.
Hij is de King of Soul, riep ze, geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |