Iedereen zegt wat andersquote:1,5 kilo aardappelen
600 gram gesneden boerenkool, of 1200 gram ongesneden
Alhoewel we het er nooit over hebben gehad, had ik al zo'n vermoeden dat jij geen keukenprinses zou zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:23 schreef zeemonster het volgende:
Oh maar ik roep maar wat hoor , het enige wat ik normaal kan maken is bloemkoolovenschotel of groentesoep. Ik ben heel slecht in koken , koken van woede daarentegen..dat kan ik wel
Kattenmannetjequote:
Wat een vertrouwenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alhoewel we het er nooit over hebben gehad, had ik al zo'n vermoeden dat jij geen keukenprinses zou zijn.
Als Rembo & Rembo nog hadden bestaan, hadden ze er vast een briljant typetje bij verzonnen.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:31 schreef MissMSX het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer die Schuurbuur
JP kan trots op je zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 17:32 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo stoepje geveegd en gezout. Geen glijpartijen voor mn deur
Ik heb een hoop minpunten, maar mensenkennis is er niet één van.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:33 schreef zeemonster het volgende:
Wat een vertrouwen. Maar het klopt , ik kan wel het simpele avondeten klaarmaken maar echte kookkunsten hoef je van mij niet te verwachten
Allemaal eigenbelang voor JP. Met een schoongeveegd stoepje loopt hij niet het risico zijn nek te breken als hij achter je voordeur wil kijken.quote:
Onze mensen analyseerder op Fokquote:Op zondag 10 januari 2010 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een hoop minpunten, maar mensenkennis is er niet één van.
Nee hoor, dit was zonder analyse al duidelijk.quote:
Had afgelopen woensdag al zout gehaald.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:33 schreef SolidasRock het volgende:
Kreeg je die zout van de gemeentereiniging? Het was toch op staat overal in het nieuws?
Dat mag , van verbeteringen leer ik (hopelijk)quote:Op zondag 10 januari 2010 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor, dit was zonder analyse al duidelijk.Ik laat je nu over aan MissMSX die ongetwijfeld haar tanden in je nek gaat zetten wegens ongeoorloofd spatiegebruik.
Taalnazi spelen mag hier niet meerquote:Op zondag 10 januari 2010 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor, dit was zonder analyse al duidelijk.Ik laat je nu over aan MissMSX die ongetwijfeld haar tanden in je nek gaat zetten wegens ongeoorloofd spatiegebruik.
Hij ziet er helemaal niet droopy uitquote:Op zondag 10 januari 2010 17:38 schreef summer29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HAAHAHAHAHAAAMijn liefste poesje en heet Droopy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |