wou net zeggen, eens gebeurt het toch wel. mijn ouders gaan er zelfs vanuit lolquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moet je je niet druk om maken, haar ouders maken ook weleens gekke geluiden, misschien ook wel als je er bent. Gewoon doen joh.
Alleen afspreken als haar ouders er niet zijn is ook zo. Tsja.
Nmaar ook als je overdag neukt zijn die ouders thuis. Wat wil je danquote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 14:03 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
wou net zeggen, eens gebeurt het toch wel. mijn ouders gaan er zelfs vanuit lol
ik hield van dat meissie en om d'r te zien moest er gewerkt worden.. dat het veel werk voor weinig geld was, is dan jammerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:00 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
offtopic: voor 174 euro met 29 uur werken zou ik niet eens mn nest uit komenik verdiende met 16 jaar, 12 uur werken al zo'n 340 bruto
callcenter anyone? schijnt dik te verdienen. of langs een utizendbureau te gaan, die hebben vaak ook wel dingen, vooral als je bereid ben 29 uur te werkenvolgens mij mag je niet eens zo weinig verdienen met 16quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:06 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
ik hield van dat meissie en om d'r te zien moest er gewerkt worden.. dat het veel werk voor weinig geld was, is dan jammerHoreca verdient nou eenmaal niet super.. was d'r wel gezellig en vond dat eigelijk belangrijker
is ook nooit voorgekomen lol. mn vorige ex der vader kwam wel steeds de kamer binnen en wou dat ik of zij op een stoel zat en niet op hetzelfde bed lulzquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nmaar ook als je overdag neukt zijn die ouders thuis. Wat wil je danJe hoeft niet te gillen tijdens de sex.
En nu een zin zonder lul of lol.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 14:29 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
is ook nooit voorgekomen lol. mn vorige ex der vader kwam wel steeds de kamer binnen en wou dat ik of zij op een stoel zat en niet op hetzelfde bed lulz
had der eigenlijk gewoon moeten pakken als hij toekeek lol maarja ik ben dan ook respectvol naar de ouders
oh heb ik geen moeite mee hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En nu een zin zonder lul of lol.
En dat is wel stom van die vaderMijn ex, die in Friesland woonde (Never again
), daar bleef ik weleens slapen. We mochten alles, behalve in hetzelfde bed, wat goed uitkwam, want dan sliepen we toch niet omdat we het niet gewend waren om te slapen met iemand in het bed erbij
Ik nu ook niet meer, toen wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 14:48 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
oh heb ik geen moeite mee hoorik slaap juist minder omdat er niemand naast me ligt xD
mn eerste vriendin toendertijd wel :s lig ik te pitten blijft zij de hele nacht wakker lolzquote:
Kan ik ook niet goed tegen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En nu een zin zonder lul of lol.
En dat is wel stom van die vaderMijn ex, die in Friesland woonde (Never again
), daar bleef ik weleens slapen. We mochten alles, behalve in hetzelfde bed, wat goed uitkwam, want dan sliepen we toch niet omdat we het niet gewend waren om te slapen met iemand in het bed erbij
hoezo koud terwijl jij naast/ tegen haar aan ligt???quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:02 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Kan ik ook niet goed tegen.
Mijn laatste ex had het altijd koudDan lagen we tijdens midzomer met alle ramen dicht onder de dekens, naast elkaar. Ik verging er zowat elke keer want ik slaap zelfs tijdens de winter nog gewoon met het raam open. Op het eind (van de relatie
) had ik zelfs zoiets van liever niet dan wel, bijelkaar slapen.
Ik slaap dan gewoon zo onrustigquote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 16:02 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Kan ik ook niet goed tegen.
Mijn laatste ex had het altijd koudDan lagen we tijdens midzomer met alle ramen dicht onder de dekens, naast elkaar. Ik verging er zowat elke keer want ik slaap zelfs tijdens de winter nog gewoon met het raam open. Op het eind (van de relatie
) had ik zelfs zoiets van liever niet dan wel, bijelkaar slapen.
Jij bent echt de slimste hier he?:Pquote:Op zondag 10 januari 2010 15:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan kun je 6x per maand langs, zonder kleding en onaangekondigd! Als dat geen echte liefde is!
12 uur per week zeker? en dat salaris is per maand? anders verdien je bijna 30 euro per uurquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:00 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
offtopic: voor 174 euro met 29 uur werken zou ik niet eens mn nest uit komenik verdiende met 16 jaar, 12 uur werken al zo'n 340 bruto
Win! Win! Win!quote:Op zondag 21 februari 2010 14:08 schreef Dolichologofobie het volgende:
Ach, mijn vriendin woont 1600km verderop. Win ik nu?
Hoeveel kostte dat nou? Zo'n import bruid?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:23 schreef Hangzhou-ren het volgende:
[..]
Win! Win! Win!
Mijn vriendin woont op 8954 km afstand. Ik woon in (de buurt van) Den Haag en zij woont in Hangzhou, China. Soms komt zij een paar maanden naar mij en dan ga ik weer een jaar naar haar.![]()
Alles is relatief, zo ook afstand en jullie problemen.. gewoon webcam aan en niet zeurenhoe langer je elkaar niet ziet des te mooier het moment dat je hem/haar weer kan omarmen.
Nee maar ideaal is het niet he...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nmaar ook als je overdag neukt zijn die ouders thuis. Wat wil je danJe hoeft niet te gillen tijdens de sex.
Nee, maar om nou alleen te neuken als je ouders niet thuis zijn is ook zo zonde.quote:Op maandag 22 februari 2010 @ 17:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar ideaal is het niet he...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |