mischien geen idee om ieder topic een poll in de OP zetten waarin gestemd kan worden of hij open mag blijven of dicht moetquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:05 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet de bedoeling.
Het is de bedoeling dat je de topics die WIJ leuk vinden open laat!
Geeft niet, alle begin is moeilijk..
Voor je mod was poste je amper in KLB.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef zquing het volgende:
[..]
mischien geen idee om ieder topic een poll in de OP zetten waarin gestemd kan worden of hij open mag blijven of dicht moet
hij heeft wel een punt he superjim.quote:
Als je alles open laat wat de users leuk vinden, wordt het een grote baggerpoel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt he superjim.
mods hebben slechts een uitvoerende functie.
Ik was in de kwaliteitstopics in KLB, al die baggerzooi liet ik voor wat 't was. Geef me ff om een goed evenwicht te vindenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:10 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Voor je mod was poste je amper in KLB.
Ga je nu doen of je er verstand van hebt?
Maar een mod is slechts menselijk. Mensen laten zich leiden door gevoelens en emoties, er kan niet verwacht worden van een mens dat hij handelt als een machinequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt he superjim.
mods hebben slechts een uitvoerende functie.
Ja maar als hij alles dicht gaat gooien dan gaat iedereen straks een hekel aan hem krijgen(en idd hij moet de meeste dichtgooien maar ook sommige los te laten)quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je alles open laat wat de users leuk vinden, wordt het een grote baggerpoel.
*mompelt iets over wisdom of the crowds*quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar een mod is slechts menselijk. Mensen laten zich leiden door gevoelens en emoties, er kan niet verwacht worden van een mens dat hij handelt als een machine
ja want jij hebt het beste voor met de users inderdaad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja maar als hij alles dicht gaat gooien dan gaat iedereen straks een hekel aan hem krijgen(en idd hij moet de meeste dichtgooien maar ook sommige los te laten)
En dan je weet hoe ze hier zijn dan zit half fok zo te rellen in zijn gedeelte(van mij mogen ze dicht hoor maar dan straks rellen ze allemaal)
Je weet dat groepen zorgen voor allemaal andere vreemde bijeffecten welke de gedachtengang niet bevorderen he?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
*mompelt iets over wisdom of the crowds*
bevorderen misschien niet, wel conform wat het publiek denkt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:18 schreef zquing het volgende:
[..]
Je weet dat groepen zorgen voor allemaal andere vreemde bijeffecten welke de gedachtengang niet bevorderen he?
Werd nu toch benieuwd en ging even zoeken naar de topics die jij in KLB hebt geopend...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:12 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik was in de kwaliteitstopics in KLB, al die baggerzooi liet ik voor wat 't was. Geef me ff om een goed evenwicht te vinden
alleen wist ik dat mn topics op slot zouden gaan, van geen 1 verwacht ik dat ze open blijvenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:25 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Werd nu toch benieuwd en ging even zoeken naar de topics die jij in KLB hebt geopend...
http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=&member=zquing&order=relevance&fora%5B%5D=5&sid=851c57cce08d571bca9a140104a4924c
Kwaliteit:
IBTL
JOR
:@
Diarree aan schijttopics
HBO'ers kunnen niets
Wat mij nu enigszins stoort:
Iemand die de afgelopen 4 maanden 10 topics geopend heeft, waarvan er 4 gesloten gaat worden, gaat nu bepalen welke topics gesloten gaan worden.
Dan vraag ik mij toch af wat je motivatie is om hier mod te worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:27 schreef zquing het volgende:
[..]
alleen wist ik dat mn topics op slot zouden gaan, van geen 1 verwacht ik dat ze open blijven
mischien dat ik deze wel weer open kick, want die is wel heel erg waar
HBO'ers kunnen niets
omdat 't leuk is om te doen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:29 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij toch af wat je motivatie is om hier mod te worden.
Maar waarom KLB en niet een willekeurig ander forum?quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:12 schreef zquing het volgende:
Geef me ff om een goed evenwicht te vinden
doe voortaan een TR voor dat soort onzinquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:15 schreef donthate het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe trend van fok alles wat buitenlands is maar af te zeiken
Okequote:Op donderdag 21 januari 2010 22:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
doe voortaan een TR voor dat soort onzin
ktnxbuhbay
genoeg haiti topicsquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:42 schreef Dagonet het volgende:
fok doet niet mee aan haiti?
Ontbagger het dan.
had dus in eerste instantie in fb gemoetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:49 schreef Dagonet het volgende:
Dit was geen Haïti-topic maar een topic over FOK! die niets doet aan Haïti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |